Centraal Bug topic

12-12-2011 11:45 1838 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier kun je forumbugs, bugs op de forumApp en bugs op het mobiele forum melden.

Wees alsjeblieft zo duidelijk mogelijk in je melding, dus omschrijf precies het probleem en de eventuele foutmelding. Het is voor de technische afdeling ook prettig om te weten welke browser je gebruikt. Als je dit liever niet op het forum wilt zetten, kun je je bugmelding ook mailen naar forum@viva.nl.

De bugmeldingen uit de vorige topics zijn doorgegeven aan de technische afdeling.

We waarderen jullie meldingen, er wordt aan gewerkt. Als er een update is, zullen we het hier posten.

Met vriendelijke groet,

Moderatorteam Viva.
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
.
quote:x-oblak-x schreef op 29 juni 2012 @ 02:42:

Nou, hij doet 't weer. Mobiel nog niet.

Vorige keer viel alleen 't gewone forum uit, nu alle twee.

Mobiel doet 't nog niet.

Volgens mij doet alles het weer, hulde aan de technische dienst!

Grappig trouwens, die verschillende manieren van schrijven van je. Of val je steeds vaker uit je rol ;)?
Grmbl grmbl.... Ik wordt op de App telkens uitgelogd...

Inloggen duurt iedere keer meer dan een minuut. Erg irritant!
quote:chicky012 schreef op 01 juli 2012 @ 22:22:

Grmbl grmbl.... Ik wordt op de App telkens uitgelogd...

Inloggen duurt iedere keer meer dan een minuut. Erg irritant!

Betreft dit de mobiele app of de Ipad app? De Ipad app is hier nog gecontroleerd, maar de werking daarvan was in orde.

Mocht het mogelijk zijn wat extra info mee te sturen (bijvoorbeeld screenshot, softwareversie, systeemversie) dan kunnen we gerichter proberen het probleem te achterhalen.

Dank!
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Waarom kan ik niet meer op de relatiepijler komen?

Krijg steeds een witte pagina,andere pijlers lukken (nog) wel.
quote:teardrop-viva schreef op 02 juli 2012 @ 16:34:

Waarom kan ik niet meer op de relatiepijler komen?

Krijg steeds een witte pagina,andere pijlers lukken (nog) wel.Ik heb hetzelfde probleem.
Hier werkt de relatiepijler ook niet...
quote:bankje schreef op 02 juli 2012 @ 16:36:

[...]

Ik heb hetzelfde probleem.Ah ik ben dus niet gek..
quote:ModeratorViva schreef op 02 juli 2012 @ 10:21:

[...]

Betreft dit de mobiele app of de Ipad app? De Ipad app is hier nog gecontroleerd, maar de werking daarvan was in orde.

Mocht het mogelijk zijn wat extra info mee te sturen (bijvoorbeeld screenshot, softwareversie, systeemversie) dan kunnen we gerichter proberen het probleem te achterhalen.

Dank!

Het gaat om de iPad app. Ik heb app versie 1.1 en ios 5.1.1

Een screenshotje heeft weinig zin, er is namelijk niks te zien behalve een inlogschermpje bovenaan
Ik wou net kijken of het aan mij lag dat ik niet meer op de relatiepijler kon komen, maar ben blij te zien dat het gisteren bij anderen ook raak was.

Dacht al dat mijn laptop zomaar uit zichzelf besloten had dat ik nu maar eens wat nuttigs moest gaan doen
Dank chicky, we hebben de gegevens genoteerd. Mocht het probleem zich weer voordoen dan kan de technische dienst het hiermee hopelijk reproduceren, zodat men kan achterhalen waar het probleem precies zit.

Mbt de relatiepijler: wat gek dat er 1 pijler niet bereikbaar was en de rest wel.. inmiddels werkt het wel weer goed toch? (op deze computer in ieder geval wel). We houden het in de gaten!

quote:ModeratorViva schreef op 03 juli 2012 @ 12:27:

Dank chicky, we hebben de gegevens genoteerd. Mocht het probleem zich weer voordoen dan kan de technische dienst het hiermee hopelijk reproduceren, zodat men kan achterhalen waar het probleem precies zit.

Bedoel je bij mij? Of bij meerdere gebruikers?

Ik heb t probleem namelijk al een week of 2, sinds ik per ongeluk een keer heb uitgelogd. Sindsdien doet ie zo raar :-)
Wat een fijne banners verschijnen er tijdens het scrollen rechts in beeld.

Ze verschuiven mee naar beneden en dan kan ik niet meer klikken op bijvoorbeeld Nieuwe topics of de links voor de blogs. Daar plakt hij gewoon overheen. Is dat de bedoeling?
.
Je hebt gelijk, ik kom alleen zelden in dit topic.

Ik merkte het vandaag, forum op de iPad met Safari dus.
.
Geen idee wat er bij mij misgaat dan.

Ik surf inderdaad gewoon met een browser (de app vind ik te onhandig).
.
Ik dacht dat jij je had laten anominiseren?? blijkbaar niet dus..
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
Ik heb helemaal geen flash geïnstalleerd.

Het is ook geen popup, maar een reclameblokje dat mee naar beneden schuift.

Ik hoor graag wat de TD hiervan vindt.
Dat blokje heb ik ook Helene, op de iPad dan.
Het ligt dus niet aan mij.
.
Wat een narrige reactie, Nerd. Gaat het wel goed met je?
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Hij moet vast ongesteld worden.

Fijn dat je probeert te helpen hoor, Oblak. Ik begrijp alleen geen hout van je postings. Dan wacht ik liever even wat de TD gaat vinden, gezien ik niet de enige ben met het probleem.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven