Viva Vrekkentopic VI
maandag 2 juli 2012 om 17:27
Ja inderdaad... en ook op de site want daar werden de producten op genoemd. maar goed, ik zeur niet want ben overal blij mee
.
En inderdaad misskerss, misschien koop ik wel nooit meer wasmiddel, haha! (wel voor de zwarte was af en toe, doet helaas nooit mee en heb veel zwart..).
En tandpasta koop ik voorlopig ook niet geloof ik, heb een hoop oral-b en parodontax en minitubetjes sensodyne en oral b en in het yunomi pakket zou ook weer prodent moeten zitten.. eer ik dat allemaal op heb is er vast wel een nieuwe actie, heerlijk! haha!
En douchegel en shampoo kunnen we ook aardig mee vooruit voorlopig.....

En inderdaad misskerss, misschien koop ik wel nooit meer wasmiddel, haha! (wel voor de zwarte was af en toe, doet helaas nooit mee en heb veel zwart..).
En tandpasta koop ik voorlopig ook niet geloof ik, heb een hoop oral-b en parodontax en minitubetjes sensodyne en oral b en in het yunomi pakket zou ook weer prodent moeten zitten.. eer ik dat allemaal op heb is er vast wel een nieuwe actie, heerlijk! haha!
En douchegel en shampoo kunnen we ook aardig mee vooruit voorlopig.....

maandag 2 juli 2012 om 17:40
Ik had in een Word documentje opgeslagen wat er in het Yunomi pakket van deze maand "zou moeten zitten". En inderdaad ipv de Neutral zeeptabletten zou er douchegel in zitten. En bij de tandpasta stond ook niet bij dat het een mini was.
Maar ach, je hoort me niet klagen, het is toch hartstikke leuk zo'n pakket.
Heb nog nooit zomaar iets van Yunomi thuis gestuurd gekregen, misschien kijken ze toch naar het aantal inlogs / reacties op de site?
Ik vind de "aanbiedingen" van Albert Heijn ook absoluut niet boeiend, veel Amerken enzo, dingen die ik bij de Lidl of Aldi goedkoper kan halen, dus nee ik laat dit aan me voorbij gaan.
Maar ach, je hoort me niet klagen, het is toch hartstikke leuk zo'n pakket.
Heb nog nooit zomaar iets van Yunomi thuis gestuurd gekregen, misschien kijken ze toch naar het aantal inlogs / reacties op de site?
Ik vind de "aanbiedingen" van Albert Heijn ook absoluut niet boeiend, veel Amerken enzo, dingen die ik bij de Lidl of Aldi goedkoper kan halen, dus nee ik laat dit aan me voorbij gaan.
maandag 2 juli 2012 om 20:53
quote:Mikske00 schreef op 02 juli 2012 @ 16:17:
Yes! Mijn Yunomi pakket net opgehaald, leuk!
Alleen doe ik niets met dezeep van Neutral, vind blokken zo'n ondingen! Maar daar kan ik vast iemand anders blij mee maken
Zeep raspen en oplossen in 2,5 liter heet water, schepje soda erbij, mengen en voila je hebt zelfgemaakt Neutral wasmiddel. Is 'ie toch nog nuttig.
quote:moonian schreef op 02 juli 2012 @ 17:40:
Grr, zelfs de AH XL heeft geen ecover wasmiddel
Iemand 'm al gevonden bij een Nederlandse winkel?Ik heb 'em hier nog niet gezien bij de natuurwinkels, maar de actie is ook nog maar net van start gegaan, dus hij zal binnenkort vast wel te vinden zijn.
Yes! Mijn Yunomi pakket net opgehaald, leuk!
Alleen doe ik niets met dezeep van Neutral, vind blokken zo'n ondingen! Maar daar kan ik vast iemand anders blij mee maken
Zeep raspen en oplossen in 2,5 liter heet water, schepje soda erbij, mengen en voila je hebt zelfgemaakt Neutral wasmiddel. Is 'ie toch nog nuttig.
quote:moonian schreef op 02 juli 2012 @ 17:40:
Grr, zelfs de AH XL heeft geen ecover wasmiddel

dinsdag 3 juli 2012 om 08:40
quote:yasuko schreef op 03 juli 2012 @ 08:23:
Doen jullie mee aan "Gekkengoud"?
(site om geld mee te verdienen)
Ik vroeg me af of je veel privacy moet opgeven hiervoor.
Verder leek het me wel betrouwbaar???
Ik doe al een tijdje mee, fijne site, verdienen gaat redelijk hard en ze betalen snel uit. Ik heb er nooit problemen mee gehad en vind ze dus betrouwbaar.
Als je je aan wil melden houd ik me uiteraard graag aanbevolen, maar als je je via iemand anders aan wil melden kan dat natuurlijk ook.
Gisteren mijn pakket opgehaald en bij mij had ook de shampoo gelekt, maar na een doekje was alleen het etiket van de mayo wat verlept.. Helaas zat er champignongsoep in, ik had op de minestrone gehoopt, maar ach, misschien dat ik het nu ga lusten
.
Maar er zat inderdaad niet precies hetzelfde in als dat ze eerst op de site hadden vermeld, maar ben er wel heel blij mee, leuk pakket! En dan wassen we onze handen maar een tijdje met blokken zeep ipv vloeibaar, en die minitandpastatjes kunnen nog wel eens van pas komen met een weekendje weg, ik heb toch nog zat grote tubes oral-b en parodontax
. Niets om te klagen dus!
Ik doe al een tijdje mee, fijne site, verdienen gaat redelijk hard en ze betalen snel uit. Ik heb er nooit problemen mee gehad en vind ze dus betrouwbaar.
Als je je aan wil melden houd ik me uiteraard graag aanbevolen, maar als je je via iemand anders aan wil melden kan dat natuurlijk ook.
Gisteren mijn pakket opgehaald en bij mij had ook de shampoo gelekt, maar na een doekje was alleen het etiket van de mayo wat verlept.. Helaas zat er champignongsoep in, ik had op de minestrone gehoopt, maar ach, misschien dat ik het nu ga lusten

Maar er zat inderdaad niet precies hetzelfde in als dat ze eerst op de site hadden vermeld, maar ben er wel heel blij mee, leuk pakket! En dan wassen we onze handen maar een tijdje met blokken zeep ipv vloeibaar, en die minitandpastatjes kunnen nog wel eens van pas komen met een weekendje weg, ik heb toch nog zat grote tubes oral-b en parodontax

dinsdag 3 juli 2012 om 09:41
quote:yasuko schreef op 03 juli 2012 @ 08:23:
Ja, ik. Qua privacy valt het heel erg mee, je krijgt wel vaak mailtjes maar daarvoor heb ik een apart emailadres. Ik krijg nooit reclame thuisgestuurd. Betrouwbaar is het wel, heb al een aantal keer een betaling aangevraagd (en gekregen, vrij snel ook). Je moet misschien wennen aan de opmaak van de site, maar het verschil met andere sites is dat je met spelletjes (memory, galgje) ook dagelijks 'goudklompjes' kan verdienen.
Voor mensen die interesse hebben:
[link naar commerciele site verwijderd]
Ja, ik. Qua privacy valt het heel erg mee, je krijgt wel vaak mailtjes maar daarvoor heb ik een apart emailadres. Ik krijg nooit reclame thuisgestuurd. Betrouwbaar is het wel, heb al een aantal keer een betaling aangevraagd (en gekregen, vrij snel ook). Je moet misschien wennen aan de opmaak van de site, maar het verschil met andere sites is dat je met spelletjes (memory, galgje) ook dagelijks 'goudklompjes' kan verdienen.
Voor mensen die interesse hebben:
[link naar commerciele site verwijderd]
juniormoderatorviva wijzigde dit bericht op 04-07-2012 09:22
Reden: commerciele link verwijderd
Reden: commerciele link verwijderd
% gewijzigd

dinsdag 3 juli 2012 om 13:58
Gisteren niet goed gevrekt, want kon mijn waterschoenen nergens meer vinden (het is nogal een zooi sinds de verhuizing, nog niet alles heeft een plekje), dus ik balen want wilde liever geen vervanging kopen voor iets waarvan ik weet dat ik het heb en dat het nog goed is. Maar ik moest dus wel en nu had ik een tijdje terug al een paar gezien wat afgeprijsd was en wat ik wel leuk vond, maar van mezelf niet mocht kopen omdat ik ze niet nodig had..
Ik dacht die zullen er vast niet meer zijn, maar toch nog 1 paar in mijn maat, en waren eigenlijk 4,99, hing een kaartje aan met -70%, dus ik denk da's heel mooi. Kom ik bij de kassa, slaatie hem aan voor 2,50 en daar ging nog eens de 70% af, dus voor 1 euro een paar waterschoenen gehaald, da's dan toch wel weer vrekwaardig he!
Ik dacht die zullen er vast niet meer zijn, maar toch nog 1 paar in mijn maat, en waren eigenlijk 4,99, hing een kaartje aan met -70%, dus ik denk da's heel mooi. Kom ik bij de kassa, slaatie hem aan voor 2,50 en daar ging nog eens de 70% af, dus voor 1 euro een paar waterschoenen gehaald, da's dan toch wel weer vrekwaardig he!
dinsdag 3 juli 2012 om 14:01
Ecover heeft ook een actie waarbij je drie miniflesje kan krijgen die je vervolgens zelf kan vullen met douchegel of shampoo ed voor als je een weekendje weggaat.
http://www.ecover-talk.eu/site/coupon/subscribe/1/
http://www.ecover-talk.eu/site/coupon/subscribe/1/
Laat in de herfst blaadjes in de tuin gewoon liggen of veeg ze op een hoop: goed voor insecten, vogels, eekhoorns en egels.