Minnaar deel 17

21-05-2012 14:59 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Profiel

17623 berichten

Voeg toe als contact

13-03-2012, 17:08

--------------------------------------------------------------------------------

Kunnen jullie een minnaar hebben zonder er verliefd op te worden? Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo'n man, je hechten.

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?

And I wonder if I ever cross your mind, for me it happens all the time
quote:Sensual_D schreef op 04 juli 2012 @ 14:22:

[...]

nopeEn nooit heeft zij maar enig vermoeden gehad? Mijn nr 3 is nl ook een vriend eigenlijk, kennen elkaar al zo lang maar ben zo bang dat uiteindelijk gedrag op gaat vallen
quote:Sensual_D schreef op 04 juli 2012 @ 14:22:

[...]

Verschillende partners ik ook niet.

Maar in grote lijnen is het allemaal hetzelfde..sex, spanning en aandacht, en wellicht vriendschap.

Wel eens gedacht dat dat allemaal verschillende redenen kunnen zijn?

Ik heb bijvoorbeeld niets met 'spanning' ook hoef ik niet zonodig 'verschillende partners'
quote:noa00 schreef op 04 juli 2012 @ 14:27:

[...]

En nooit heeft zij maar enig vermoeden gehad? Mijn nr 3 is nl ook een vriend eigenlijk, kennen elkaar al zo lang maar ben zo bang dat uiteindelijk gedrag op gaat vallen

Ze heeft wel zeker een vermoeden, alleen niet dat ik het ben.. Ik ben compleet contra van haar.. zij is aziatisch, klein.. ik ben langer, en zo Hollands blond als maar mogelijk is..

Ze is niet dom, ze weet ook wel dat als ze haar man al 15 jaar seks 'ontzegt' dat het niet goed kan blijven gaan.. Ze wil er alleen niet over praten.. struisvogeltje.

In de setting waarin we elkaar tegenkomen kunnen we gewoon een gesprek aangaan, dat is gelukkig niet vaak, en ik kan me dan goed een houding geven.
@sensual...meen je dat serieus 15 jaar geen sex??jeetje volgens mij had k mn vent allang verlaten of er moet een reden zijn voor geen sex
quote:linny77 schreef op 04 juli 2012 @ 15:08:

@sensual...meen je dat serieus 15 jaar geen sex??jeetje volgens mij had k mn vent allang verlaten of er moet een reden zijn voor geen sexDat is wel de meest oprecht manier. Als iets niet meer werkt en je kunt de situatie niet accepteren, dan zet je een punt achter die relatie. Waarom dan nog blijven in zo'n relatie?
Omdat een relatie meer is dan seks alleen
@kleinjan..ik bedoel ermee dat als iemand om psychische of lichamelijke redenen geen sex kan hebben dat k dan niet zeg..tabbee ik peer hem...maar als er geen reden is en dat zou mij ongelukkig maen en er is geen andere manier dan zou ik wel zeggen tabee.snap je me nog?haha vindt lastig goed uit te leggen
Er kunnen inderdaad zo veel redenen zijn om een minnaar te hebben. In mijn relatie staat sex op een heel zacht pitje door verschillende redenen. Maar verder hebben we het heel goed met elkaar. Mijn minnaar is de aanvulling om mijn toch al leuke leven compleet te maken. Ik ben heel erg blij met hem om wie hij is en om wie hij van mij heeft gemaakt. Een compleet gelukkig mens.
Schijnbaar is vreemdgaan ten alle tijden, om wat voor reden dan ook not done maar ga je wel even weg bij je partner als iets je niet aanstaat. Tja, het is maar net hoe je in het leven staat.
Ik vind eerlijkheid in een relatie het belangrijkst, dus als een relatie niet meer brengt wat wij willen dan bespreek ik dat met mijn partner. Dan heeft mijn partner de keuze om te blijven of om weg te gaan. Dan heeft de ander de keuze. Als je een minnaar neemt voor wat dan ook, heeft de ander geen keuze!! Dus niet zo eerlijk...
Oh please, Kleinjan, je hebt al een topic voor jezelf. Dan hoeven we hier toch niet een herhaling van zetten te gaan doen? Laat dit topic lekker voor de gelijkgestemden.
Poef!
Oh, welk topic dan?
POEF!!
lol Nop

en Kleinjan, dat topic waar we afgelopen week al met je in discussieerden, en waar we het allemaal opgegeven hebben (dus daar heb jij al gewonnen, ok? laat ons dan lekker hier onze gang gaan)
Verkeerde topic
Hoezo heb ik daar dan gewonnen? Hoe kun je nou winnen in deze discussie? Ik kan alleen hopen dat jullie gaan nadenken om je partner de waarheid te gunnen. Die gunnen jullie jezelf toch ook?
Pffffffff
Ja Kleinjan, ik moet nu zeker gaan opbiechten dat ik vreemdga, omdat ik door jou ineens een helder inzicht krijg?

Nee, mijn partner en ik hebben een afspraak: als zoiets eens gebeurd, zorg dan dat de ander het nooit te weten komt.
quote:linny77 schreef op 04 juli 2012 @ 15:08:

@sensual...meen je dat serieus 15 jaar geen sex??jeetje volgens mij had k mn vent allang verlaten of er moet een reden zijn voor geen sex

Ik ken een hele goede reden om bij iemand te blijven.. dat heet houden van...

En tja, of er een goede reden is, dat is niet aan ons om te beslissen. Ik weet wat de reden is. En ik weet dat zij daar niets aan wil doen. Dat hij genoeg van haar houdt om bij haar te blijven zegt mij meer over hem dan menigeen doet vermoeden.
Oh oh kleinjan zit te mokken in zijn eigen topic dat hij niet met ons mee mag schrijven ......
Eens is niet iets structureels of wel? Dan kom jij toch niet je afspraak na?
*zoekt de negeerknop*
Klopt Kleinjan, maar dat weet ik ook heus wel. Weet je dat posts zoals jij ze doet totaal geen indruk maken. Wat Moniekk gisteren schreef op dat andere topic, dat raakt nog wel eens iemand. Maar dit soort ongenuanceerde gedoe, pffff.
Dus je kickt liever op het leed van een ander? Het raakt je niet omdat ik geen traan om dat varken heb gelaten? Chique hoor

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven