Rammelaars- deel 6

07-03-2012 13:55 2160 berichten
Alle reacties Link kopieren
NaamLeeftijdStartdatumN.O.D.Zwanger!Uitgerekend?BijzonderhedenBarbabientje8130Augustus 2011 Bevallen...!!!!Een Zoon..!!!Zeelinde27Eind 2011/begin 2012Bevallen..!!een dochterBlacheflor23Over een jaar of 2/3Mommy12327Maart2012BevallenEen zoon..!!Jomi27Voorjaar 2013Italiagirl28Maart/April 2012bevalleneen zoonVeliene27Januari 2012Zondag 1 AprilNeweve21Hopelijk voor de 4 jaarPaddle22(Hopelijk) binnen 3 jaarMuisje423Januari 2012bevallen..!!een DochterMrsKrijgsman30Maart 2012bevallen!een zoonSouffle27November 2011Bevallen..!!een ZoonLovelylady8923Juni 2012Boekenlegger024Mei 2013Twinklinstar24Januari 2013Haazz26Mei 2012Tulpje8823liefst binnen een jaarOrzoo232014/2015

In navolging van "Rammelende eierstokken- deel 1 t/m 5" is hier het nieuwste deel van onze avonturen..!!!

Een heerlijke plek om verder te kletsen over het ompraten vd mannen, zwanger willen worden en -zijn, NOD's etc etc. Hopelijk veel cheerleaders in de tabel.

Wil je er ook in (tabeltechnisch gezien) maak je gegevens dan vetgedrukt ben je mobiel dan je gegevens in hoofdletters.

MeelezerTs zijn ALTIJD welkom om mee te schrijven!
@ mommy. Klinkt gezellig. Wel zielig voor je jongste neefje. Hier zijn de dagen vooral rustig. S ochtends doe ik wat, s middags is het veel te heet en s avonds eigenlijk iedere avond wel even weg. (vaak richting ijssalon).
@italia: klinkt goed, jouw dagen Groot gelijk dat je 's middags niks doet met die hitte. Ow en dat Italiaanse ijs....heerlijk!

Doet me trouwens denken aan een andere vraag: ben je al aangekomen? Ik afgelopen week 'ineens' 2 kilo...:s
@ mommy. Wij hebben hier geen weegschaal, dus ik zou het eigenlijk niet weten. Binnenkort maar eens bij mijn schoonouders op de weegschaal gaan staan. Ik zou best wel wat aan willen komen. Ben eigenlijk mijn hele leven net wat te dun geweest naar mijn wens, maar ik kom normaal gewoon niets aan. Wellicht nu wel ivm veranderende hormonen. 2 kilo is nog niet zoveel toch. Normaal is ongeveer 13 kilo in 9 maanden dacht ik.
@italia: 2 kilo is nog niet veel inderdaad. Vanochtend was er zelfs alweer een halve kilo af (paar dagen toch weer wat meer opgelet met allerlei lekker dingen eten...). 13 kilo is volgens mij normaal ja, al hoor ik het vaak veel erger....
dank voor het duimen dames. Ik heb een 6 voor laatste tentamen. Ik heb mijn diploma binnen!!!
@boekenlegger: gefeliciteerd, wat fijn!
Yeah boekenlegger wat fijn!!! Gefeliciteerd! Nu lekker genieten van een welverdiende vakantie!
Ik moet nu voor 15de deze maand mijn inschrijving voor selectie voor master af hebben. Met CV en motivatiebrief, dus nog even bikkelen, maar eerst paar dagen genieten. Ik kan het nog niet geloven.
@boekenlegger: gefeliciteerd! Nog even bikkelen en dan genieten van je welverdiende vakantie!
Gefeliciteerd boekenlegger!!
Super bedankt iedereen voor de lieve felicitaties!
Egopost: ben ongesteld, en hoe! Net even flink gejankt en lief getroost door vriend. Eerst op vakantie en genieten van het leven. Fijne week allemaal!
@Veliene: Wat rot weer!! Ik kan me voorstellen dat dit weer een grote teleurstelling is. Dikke digi knuffel voor jou: En een hele fijne vakantie, gewoon lekker van gaan genieten en dan positief weer de volgende ronde in! Het komt goed!

@Boekenlegger: Wat goed!! Gefeliciteerd!!!

@Italia: Hoe is het nu met de temperatuur daar? Hopelijk is het al wat gezakt! Ik zou ook echt kapot gaan met die hitte. Helemaal tijdens een zwangerschap is die warmte moeilijker te verdragen. Het Italiaanse ijs lijkt me dan wel weer érg lekker!

Hoe is het verder met je, zijn de kwaaltjes al minder? Hoeveel weken ben je nu?

@Mommy: Wat goed dat je bent aangekomen. Ik wou dat ik er al 2 kilo bij had ; ik zit nog steeds niet op mijn startgewicht van voor de zwangerschap (en dat met 23+2 weken...) Jij was toch ook misselijke iedere keer? Ben je daardoor ook veel afgevallen of valt het nog mee?

Hoe gaat het verder met je? Jij bent net zo ver als Italia toch?

@MrsKrijgsman: Hoe is het met jou??

@Hier: Het gaat goed met mij en de baby. We hebben een erg actief babytje aangezien ik hem/haar de laatste week iedere dag voel. Ik begin zelfs al te merken wanneer hij/zij wakker is: 's morgens heel vroeg (6 uur ofzo), heel soms 's middags een keertje, dan weer rond 18.00-19.00 uur en 's avonds later (na 21.00 uur ongeveer). Hij/zij heeft behoorlijk sterke beentjes en armpjes, want de schopjes zijn zelfs vanaf de buitenkant te voelen en te zien. Zeeman heeft het ook al gevoeld. Eind van de maand hebben we nog een 3D-4D echo gepland, ben heel benieuwd hoe ons kleintje er uit ziet. Het is vast het mooiste kindje van de hele wereld. (zoals elke ouder van zijn eigen kind vindt )

Ik kom snel weer een keertje buurten! Fijne dag dames!
@Boekenlegger, beetje late reactie, maar alsnog gefeliciteerd!!

@Mommy, ik wacht inderdaad dinsdag nog af, en dan wil ik woensdagochtend testen. Pff wel spanennd nu hoor

@Italia,, jaa pfff wat duren de dagen lang, terwijl normaal de tijd ontzettend snel gaat. Maarja.. Het hoort er inderdaad bij..

@Veliene, wat balen zeg!! Mag gerust zeggen gewoon klote!

Fijn dat je vriend je goed troost. Lekker op vakantie gaan en genieten inderdaad! Een voor jou!!

@Zeelinde, wat lijkt me dat bijzonder om dat zo te voelen!! Super fijn ook om te horen dat alles goed gaat met jullie. Leuk ook dat je man de baby kan voelen! Spannend de 3D-4D echo!! Laat je weten hoe het gegaan is??

@Hier, Nog geen tekenen van een komende ongesteldheid. Maar ik besef natuurlijk wel dat dat niets hoeft te betekenen. Afgelopen zaterdag nog wel even een paar keertjes wat misselijk geweest. Maarja, zoiets kan best achter mn oren zitten! We zullen toch echt moeten afwachten. Als ik dinsdag nog niet ongesteld ben geworden, ga ik woensdagochtend testen. Pfff dat lijkt nog zo lang te duren.. tis pas maandag! Maarja.. Geduld, Geduld, Geduld.....
@veliene: he bah, ongesteld! Een dikke voor jou! Ga inderdaad lekker genieten van de vakantie samen met je lieve vriend en weer vol goede moed richting de volgende ronde!

@zeelinde: wat klink je heerlijk zwanger! Wat fijn dat je de baby zoveel voelt en dat zeeman de baby ook voelt, lijkt me zo bijzonder! En binnenkort 3d/4d echo, leuk hoor. Hoeveel weken ben je als je die echo hebt? Wij willen die echo ook laten maken waarschijnlijk.

Hier gaat alles goed, ben vandaag 16 weken. En buikje begint nu echt te komen En inderdaad, Italia en ik zijn even ver. Ik ben niet echt afgevallen door het overgeven gelukkig. Maar jeetje, dat jij nog niet op je startgewicht zit: wow!

@lovelylady: spannend hoor! Helaas kun je niet meer doen dan afwachten...ik duim voor je en hou het forum in de gaten!

@hier: leuk en gezellig weekend gehad. En vandaag precies 16 weken. Mijn buikje begint nu echt te komen en dat is zo leuk! Krijg ook leuke opmerkingen van andere mensen. Ik geniet dus!
@ veliene. Wat ontzettend kut zeg! Zorg maar even extra goed voor jezelf. En ga daarna lekker van de vakantie genieten. Fijn dat je vriend je zo goed kan steunen!

@ zeelinde. Je klinkt inderdaad als een hele blije zwangere dame! Leuk zo'n 3/4 d echo. Ik zou dat ook best willen, maar dat kost hier 400 euro. Dat vinden we wat te gek. Mommy en ik zijn idd even ver, nu 16 weken. De tijd gaat snel. Nog maar 4 weken en dan is de helft alweer voorbij.

@ mommy. Heb je nog gepraat met de moeder van 1 van je cliënten? Hopelijk reageert ze naderhand wel normaal. Je bent idd een mens e hebt een eigen leven naast het werk. Jammer dat sommige mensen zich dat maar moeilijk kunnen beseffen.

@ iedereen
Boekenlegger, gefeliciteerd!! Wat goed zeg!

Veliene, wat ontzettend balen zeg!! Hopelijk kunnen je vriend en jij ondanks dit toch lekker genieten op vakantie. Laat je maar goed verwennen door je vriend.

Zeelinde, wat fijn om te horen dat alles zo goed met je gaat;) Lekker he, zo'n actief babytje in je buik, ik vind het echt genieten om haar zoveel te voelen. Wat leuk dat jullie een 3D echo laten maken:) En jeetje, dat je nog steeds niet op je startgewicht bent. Gelukkig neemt het babytje in je buik wel alles op wat het nodig heeft.

Mommy, lekker zeg, alweer 16 weken! Leuk dat je buikje nu echt begint te komen, lekker genieten!

Italiagirl, jij ook alweer bijna op de helft, leukleuk! Jullie wilden ook graag het geslacht weten of niet?

Lovelylady, bijna je NOD, ik duim voor je! Spannend hoor! Hopelijk heb je woensdagochtend een mooie positieve test!

@ hier. Inmiddels alweer bijna 25 weken zwanger. Met ons meisje gaat het goed:) Ze ligt eigenlijk wel te hoog in mijn buik en heeft hierdoor weinig plaats aangezien ik erg klein ben. Ze heeft ook lange beentjes..Volgende week moet ik weer op controle bij de VK en ze kijken dan even verder. Mocht het zo zijn dat ze telkens zo hoog blijft liggen en blijft groeien moet ze wellicht zo'n 3 weken eerder gehaald worden. Maar dat hopen we maar niet!

Ikzelf ben sinds ongeveer 2 weken echt doodmoe, slapen is mijn nieuwe hobby haha. Hoop dat dat snel voorbij is!
Wat zijn jullie allemaal toch lief! Dank jullie voor de lieve woorden en knuffels. Zijn druk aan het pakken en de laatste inkopen aan het doen, dus even kort:

@zwangeren: fijn dat alles goed gaat met jullie. Houden zo. Hopelijk hoeft jullie kindje niet eerder gehaald te worden Muisje.

@Lovely: ik hoop dat ik jou, als ik terug ben, in de tabel zie staan. Ik duim voor je!

@rest: hoi!! Heeft iedereen al bijna vakantie, of misschien zelfs al gehad? Voor wie ook binnenkort gaat: geniet ervan!

Ik zal over een dag of 11 of 12 weer eens om het hoekje komen kijken.

Daag!
@ Veliene. Genietse op vakantie! Wij moeten nog even wachten. 9 augustus vertrekken we. Maar morgen komt mijn broer voor een paar dagen, 1 augustus echo bij de gyn en 8 augustus 20 weken echo. Dus ik kom mijn tijd wel door.

@ Muis. Hopelijk daalt jullie kindje op tijd in, zodat ze voldoende ruimte heeft om door te groeien en niet eerder gehaald hoeft te worden. Die moeheid herken ik wel hoor. Maar hier komt het voornamelijk door de hitte. Geslacht willen we graag weten trouwens. Ben super nieuwsgierig. Maar heel cliche, het belangrijkste is dat hij/zij gezond is.
@italia: ik heb vorige week gesproken met de moeder van mijn client. Ze was verbaasd dat het mij zo aan had gegrepen, want het was echt niet zo bedoeld geweest. Ze had zelfs een kaart en een cadeautje voor me. Ik ben blij dat ik er met haar over heb gesproken en dat de kou uit de lucht is. De andere clienten hebben ook allemaal leuk gereageerd, gelukkig!

@muisje: ik hoop voor je dat jullie meisje niet eerder gehaald hoeft te worden. Gelukkig kan er nog veel gebeuren in de komende maanden. En als je zo moe bent, probeer er maar lekker aan toe te geven als je werk en andere dingen het toelaten. Er tegen vechten helpt niet.

@veliene: geniet van je vakantie! Wij hebben al 2 keer vakantie gehad, dus blijven nu lekker thuis (wat ik ook heerlijk vind trouwens). Wel hebben we over 2 weken nog een weekje samen vrij

@hier: donderdag weer naar vk, vandaag en vooral morgen aan de slag voor het werk.
@Mommy, dank je wel dat je voor me duimt!! Vind het inderdaad wel spannend.. nog steeds niet te bekennen. Wat ook kan zijn dat door de spanningen de ongesteldheid weg blijft natuurlijk.

Misschien dat we vanavond gaan testen met die van de kruidvat..

of anders morgenochtend... We zien het wel even..

Wat leuk dat je buikje nu echt goed begint te zien!

@Muisje, Jij ook bedankt dat je voor me duimt! Ik hoop ook dat ik goed nieuws kom brengen, maar nog even afwachten. Wil ook niet té positief gaan denken dan is het zo'n teleurstelling...

Hoop dat ze nog wat zakt voor je! Heb je er zelf last van dat ze zo hoog zit? Haha, hier nog een kleintje

@Veliene, hihi ik doe m'n best Ook jij bedankt voor het duimen! Wij hebben na deze week lekker 3 weekjes vrij. We blijven lekker rondom thuis. Dagje Blijdorp bijv maar verder niets in de planning. Jij een hele fijne vakantie en tot snel weer!! Lekker genieten hee!!

@Italia, wat leuk dat je broer langs komt! Voor hoelang blijft hij? Vervelend dat het daar nog zo warm is! Kun je overdag wel een beetje koel blijven of is dat lastig bij je thuis?

@hier, nog steeds nergens last van. We hebben het er gisteren samen nog over gehad wanneer we willen gaan testen. Manlief zegt dat het hem niet zo veel uit maakt, maar kort daarna zei hij dat we het anders morgenavond wel doen (vanavond dus). Mocht ik dus nog niet ongesteld worden vandaag of enkele tekenen daarvan, gaan we vanavond al testen. Is het dan beter wat op het einde vd avond te doen of juist niet? Ik weet dat het beter is om het 's ochtends te doen, maar omdat, mochten we positief testen, we die avond naar beide ouders willen gaan om het te vertellen (ook ivm vakantie schoonouders), maar ik wil dat niet al doen bij de eerste positieve test en wil er voor de zekerheid twee doen. Dus vanavavond en bij positief morgenochtend zodat we morgenavond naar onze ouders zouden kunnen gaan. Maarja, zou ook best kunnen zijn dat we morgenavond nergens naar toe hoeven te gaan natuurlijk! Moeilijk hoor om ook weer niet al te positief in te staan, bang voor de teleurstelling.. Maar goed,, we zullen zien.
@lovely: ik voel de spanning door mijn laptop heen, zo herkenbaar van de dagen voordat wij gingen testen. Als je in de avond wilt testen, dan denk ik dat het belangrijkste is dat je van tevoren niet teveel drinkt. Je urine is dan namelijk geconcentreerder waardoor je een grotere kans hebt dat je positief test als je zwanger bent. Dus dat lijkt mij de beste tip, tijdstip maakt niet veel uit denk ik. Je komt je wel even melden he als je een test hebt gedaan? Ben zo benieuwd!
@Mommy, haha ja echt zenuwslopend gewoon

Dus ik kan dan eigenlijk het beste heel de middag niet te veel drinken? Je bedoelt dan eigenlijk dat de urine niet doorzichtig ''mag/moet'' zijn? Ik ben zoiezo al niet zo'n drinker, maar moet wel vaak plassen... En nu dus ook veel broekloeren hihi.

Zal het jullie vanavond laten weten
@lovelylady: ik zou het niet overdrijven, maar niet 2 uur van tevoren nog veel drinken. Maar ik lees dat je dat toch al niet doet. En inderdaad, je urine is dan niet echt doorzichtig dat is het beste. Succes!
Succes lovely!! hopen op goed nieuws!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven