Mannending?
woensdag 4 juli 2012 om 23:56
Mijn lief vraagt me twee dingen uit te zoeken en regelen voor de a.s. vakantie. Sure, geen probleem. Het een deed ik vandaag, het andere doe ik morgen....
- Morgen?? Nee ik wil dat dat vandaag gebeurt!
- Jammer dan, ik doe het morgen...
- Dan doe ik het zelf wel!
- Ok, ook goed...
Onnodig te zeggen dat dat niet het antwoord was waar hij op hoopte.
En wat ik vandaag heb gedaan? Tja dat was natuurlijk helemaal verkeerd gedaan... Met als gevolg dat hij nu al uren hetzelfde aan het uitzoeken is wat ik al had gedaan.
En dan met een narrig hoofd pissig gaan zitten zijn omdat 'hij altijd alles moet doen hier.....'
Ik vind het echt briljant grappig dit Is dit een mannending of is dit gewoon de manier waarop mijn lief functioneert?
- Morgen?? Nee ik wil dat dat vandaag gebeurt!
- Jammer dan, ik doe het morgen...
- Dan doe ik het zelf wel!
- Ok, ook goed...
Onnodig te zeggen dat dat niet het antwoord was waar hij op hoopte.
En wat ik vandaag heb gedaan? Tja dat was natuurlijk helemaal verkeerd gedaan... Met als gevolg dat hij nu al uren hetzelfde aan het uitzoeken is wat ik al had gedaan.
En dan met een narrig hoofd pissig gaan zitten zijn omdat 'hij altijd alles moet doen hier.....'
Ik vind het echt briljant grappig dit Is dit een mannending of is dit gewoon de manier waarop mijn lief functioneert?
donderdag 5 juli 2012 om 00:02
Mannending? Neuh volgens mij meer een mensending. Volgens mij ligt het aan de behoefte tot het hebben van controle en dat kunnen zowel mannen als vrouwen hebben.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
donderdag 5 juli 2012 om 00:04
donderdag 5 juli 2012 om 00:16
Mijn ex wou naar midden Amerika. Ik zocht eens even op internet en kwam met een leuke aanbieding tevoorschijn.
Daarna zocht ik nog even verder en vond er nog een paar. Het was niet goed.
Het was allemaal uiteraard niet goed.
Hij deed het zelf wel en ging naar het reisbureau.
We hadden een leuke vakantie maar de mensen die met ons op excursie waren hadden pas echt een fantstisch hotel. Daar hadden we dus eigenlijk moeten zitten.
Pas toen ik thuiskwam zag ik dat dat het hotel van mijn allereerste vondst was.
Tja.
Daarna zocht ik nog even verder en vond er nog een paar. Het was niet goed.
Het was allemaal uiteraard niet goed.
Hij deed het zelf wel en ging naar het reisbureau.
We hadden een leuke vakantie maar de mensen die met ons op excursie waren hadden pas echt een fantstisch hotel. Daar hadden we dus eigenlijk moeten zitten.
Pas toen ik thuiskwam zag ik dat dat het hotel van mijn allereerste vondst was.
Tja.
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.
donderdag 5 juli 2012 om 14:26
quote:monalisalove schreef op 05 juli 2012 @ 07:39:
Mijn man is absoluut niet zo, hij komt er pas in het hotel achter, dat we op vakantie zijn.
Soms geeft de reis nogal wat stress maar als je eenmaal in het hotel op je bed kunt ploffen valt een hoop last van je af. Eindelijk een moment om uit te rusten.
Ik kan het me nog herinneren van de cruise van december 2010. Een ingewikkelde reis, maar op een gegeven moment was ik in een hotel in Florida. Even douchen, tanden poetsen, de receptie bellen wanneer ik gewekt wil worden, en dan... heerlijk slapen!
Mijn man is absoluut niet zo, hij komt er pas in het hotel achter, dat we op vakantie zijn.
Soms geeft de reis nogal wat stress maar als je eenmaal in het hotel op je bed kunt ploffen valt een hoop last van je af. Eindelijk een moment om uit te rusten.
Ik kan het me nog herinneren van de cruise van december 2010. Een ingewikkelde reis, maar op een gegeven moment was ik in een hotel in Florida. Even douchen, tanden poetsen, de receptie bellen wanneer ik gewekt wil worden, en dan... heerlijk slapen!
World of Warcraft: Legion
donderdag 5 juli 2012 om 14:30
Misschien willen mannen soms de gegronde redenen van hun vriendinnen niet zien, waarom deze het anders willen dan de mannen zelf. Ik herken van mijzelf dat ik bepaalde dingen niet direct zie, terwijl anderen ze wel zien. Kan zijn dat ik de ander gelijk geef, maar het kan ook zijn dat ik denk dat mijn manier beter is.
World of Warcraft: Legion
donderdag 5 juli 2012 om 15:21
quote:hans66 schreef op 05 juli 2012 @ 14:26:
[...]
Kan ik helemaal begrijpen, maar voor degene die alles moet uitzoeken, boeken, regelen, inpakken etc, geeft het ook behoorlijk stress. Sterker nog, als je dat samen kan delen, lijkt me dat prettiger en gezelliger voor beide partijen.
Maar eisen van elkaar dat iets moet gebeuren en wel nu, nee daar kan ik me niets bij voorstellen.
[...]
Kan ik helemaal begrijpen, maar voor degene die alles moet uitzoeken, boeken, regelen, inpakken etc, geeft het ook behoorlijk stress. Sterker nog, als je dat samen kan delen, lijkt me dat prettiger en gezelliger voor beide partijen.
Maar eisen van elkaar dat iets moet gebeuren en wel nu, nee daar kan ik me niets bij voorstellen.