Vriendin Of???

05-07-2012 17:57 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo Dames,

Ik heb advies nodig en waar kan ik beter terecht als bij jullie

Ik heb 3 jaar geleden een (vriendin) leren kennen, zei werkte bij mij in het huishouden.

Al vrij snel klikte het tussen ons, zo vertelde zei des tijds geen goede opvang voor haar zoontje te hebben.

Ik had aangeboden voor hem te kunnen zorgen, als daar behoefte aan was.

Ik heb in totaal 2 jaar voor hem gezorgd,soms een aantal dagen in de week maar ook periodes van nachten blijven slapen.

Heb hier nooit een probleem van gemaakt, en genoot ook enorm van de aanwezigheid van een kindje.

(Vriendin) heeft in die periode van 2 jaar, 4 relatie's gehad waarbij mishandeling,oplichting enz,,, bij kwam kijken.

Ik heb haar geholpen waar ik kon, naar haar geluisterd adviezen gegeven enz,,

Nu een half jaar geleden ong had ze ineens geen tijd meer voor me, de kleine ging naar papa toe als ze oppas nodig had.

( Papa) is vanaf de geboorte buiten beeld geweest.

Ook heeft ze een nieuwe relatie met een zeeeer jonge man.

Ik begrijp dat mensen hun leven leiden zoals zij willen, ze moeten leren hun kop 100x stoten voordat ze inzichten krijgen.

Maar voel me er rot over, nu belde ze me vanochtend op, ik zat in bad dus zag het pas later.

Haar gedrag kan en wil ik niet veranderen, maar dat sluiterbal effect kost me gewoon weg te veel energie.

Nu nog niet terug gebeld, heb gehoord dat ze nu geen werk meer heeft, en ik krijg sterk het gevoel oke nu ben ik weer goed genoeg pffff weet echt ff niet hoe ik erover moet denken.

Graag jullie mening.
Klinkt als een zuigende dame met issues. Vier keer binnen twee jaar in een ongezonde relatie terechtkomen gebeurt niet zomaar.. Ik zou het laten doodbloeden..
Het is gewoon iemand die altijd verkeerde prioriteiten stelt. En die niet ziet wat in haar leven eigenlijk het meeste oplevert en wat ze dus het meeste zou moeten waarderen.

Ze denkt volgens mij ook niet echt aan haar kind. Ze is alleen maar met mannen bezig. Haar ratio werkt daarom niet goed.

Kom op hee, in 2 jaar VIER relaties waaronder mishandeling???

Zij zal altijd haar kop stoten, en dat zal nooit veranderen. Die komt niet tot inzicht dus ga daar maar niet op wachten.

Maak een keuze: laat los en verwacht er niet te veel van, of áls je voor haar kind zorgt, doe het dan voor dat kind, en niet voor haar.
Negeren
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Pff, ik krijg al de kriebels van alleen al je OP. Ik zou d'r ook negeren.
Een vriendin ben je in goede en slechte tijden, niet alleen in de slechte. Ik zou niet terug bellen ze kan zelf ook nog een keer bellen.
Ik zou haar verhaal aanluisteren.

En bedenk wat ze ook wil, je kan en mag altijd nee zeggen.

Misschien is het dan het laatste verhaal wat je ooit van haar hebt aangehoord, weet je meteen waar je aan toe bent.
Bedankt voor jullie reactie's

Mijn gevoel zegt lekker laten waaien, vond het de afgelopen tijd ook wel even lekker rustig

Maar ben er gewoon niet zo goed om de confrontatie aan te gaan, heb ik 1 keer in het verleden gedaan bij der en ze wilde gelijk vechten ja sorry hoor maar gedraag je een beetje volwassen pffff ik zit er echt vol van op het moment beetje jammer
Ik bespeur spel fouten.

Maargoed jullie snappen hem
Nou als ze meteen wil vechten zou ik er al helemaal snel klaar mee zijn. Lekker de waarheid vertellen en achter je proberen te laten.
Vechten? Serieus? Klinkt als een asociaal mens.. Verre van blijven voortaan dan zou ik zeggen.
Zou je ook zo twijfelen als zij niet zo'n leuk zoontje had gehad?

Ik herken het type dat je beschrijft meteen, en ook ik ben er in getrapt. Vanwege dat leuke kindje dus. Uiteindelijk heb ik de zaak maar laten doodbloeden... na de zoveelste afwijzing omdat ze dacht het nu eindelijk allemaal voormekaar te hebben. Ik ben tenslotte geen jojo he.

Het lullige is wel dat ik me er nog tijden schuldig over heb gevoeld, zeker toen ik vernam dat de dame in kwestie er nog twee kinderen bij had gebakken in laten we maar zeggen problematische relaties. Die kinderen hebben er tenslotte niet om gevraagd he.

Ik wens je sterkte met je overwegingen, en zomaar op gevoel zeg ik: kies voor jezelf.
Ben je bang voor haar? Wat houdt jou tegen om het contact te verbreken?
"Maar ben er gewoon niet zo goed om de confrontatie aan te gaan, heb ik 1 keer in het verleden gedaan bij der en ze wilde gelijk vechten ja sorry hoor maar gedraag je een beetje volwassen pffff ik zit er echt vol van op het moment beetje jammer "

Wat moet je met dat mens!? Ik snap dat je je bezorgd maakt om haar zoontje maar hoe rot ook, NIET jouw verantwoordelijkheid, ( tenzij je vermoed dat er echt misstanden zijn dan meldt je dat bij betreffende instanties).

Ze is geen vriendin, heeft je alleen gebruikt als gratis oppas en als jij voor jezelf en je grenzen opkomt, gaat ze met je vechten!???

Kom op zeg, niet meer reageren op dr pogingen tot contact, vertel dr maar dat je het nu druk hebt met je eigen leven. Weet ik het, MAAR LATEN GAAN dat mens. Wordt ellende, wat ik je brom.

Lees je eigen post nog es, dat het je nu al teveel energie kost etc etc etc.
Eens met ciscis
VECHTEN??? Hebben we het hier over twee volwassen vrouwen? En je vraagt serieus wat je hiermee moet??
"( tenzij je vermoed dat er echt misstanden zijn dan meldt je dat bij betreffende instanties)." PS dat bedoelde ik meer algemeen, dat men dan die verantwoordelijkheid naar andermans kinderen op zich kan nemen, als iemand oprechte vermoedens/bewijzen heeft van verwaarlozing, mishandeling. Maar niet dat dat blijkt uit jouw post!

Ik bedoelde gewoon dat je niet vanwege haar zoontje tegen je zin in contact met haar zou hebben. Nah, je snapt wel wat ik bedoel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven