Minnaar deel 17
maandag 21 mei 2012 om 14:59
Profiel
17623 berichten
Voeg toe als contact
13-03-2012, 17:08
--------------------------------------------------------------------------------
Kunnen jullie een minnaar hebben zonder er verliefd op te worden? Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo'n man, je hechten.
Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?
And I wonder if I ever cross your mind, for me it happens all the time
17623 berichten
Voeg toe als contact
13-03-2012, 17:08
--------------------------------------------------------------------------------
Kunnen jullie een minnaar hebben zonder er verliefd op te worden? Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo'n man, je hechten.
Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?
And I wonder if I ever cross your mind, for me it happens all the time

donderdag 5 juli 2012 om 17:29
quote:meis34 schreef op 05 juli 2012 @ 16:31:
Ik zou ook wel 's een keer willen lunchen met m'n eerste minnaar. Heb nog wat unfinished business met hem te bespreken...
Itsmexx, heb je nu ook een minnaar?
Vakantie Aviv? Veel plezier!
Wij kennen elkaar nu zn 10 jaar en hebben toen wat gehad samen,dat heeft zn 2 jaar geduurd en toen ging dat over, nu zijn we nog maatjes en soms zien we elkaar, maar vandaag sloeg even weer de vonk over....
Om nu te zeggen dat ik een minnaar heb...nee nog niet ..
Hahah vast geen leuke dingen ofwel?
Groetjes
Ik zou ook wel 's een keer willen lunchen met m'n eerste minnaar. Heb nog wat unfinished business met hem te bespreken...
Itsmexx, heb je nu ook een minnaar?
Vakantie Aviv? Veel plezier!
Wij kennen elkaar nu zn 10 jaar en hebben toen wat gehad samen,dat heeft zn 2 jaar geduurd en toen ging dat over, nu zijn we nog maatjes en soms zien we elkaar, maar vandaag sloeg even weer de vonk over....

Groetjes

donderdag 5 juli 2012 om 19:24
donderdag 5 juli 2012 om 19:41
quote:xitsmexxitsmex schreef op 05 juli 2012 @ 17:29:
[...]
GroetjesToen ik het beëindigde (via chat, dat was onze enige manier van communicatie) heb ik hem een paar vagen gesteld / opmerkingen gemaakt. Nooit antwoord op gekregen
[...]

GroetjesToen ik het beëindigde (via chat, dat was onze enige manier van communicatie) heb ik hem een paar vagen gesteld / opmerkingen gemaakt. Nooit antwoord op gekregen

donderdag 5 juli 2012 om 22:07
donderdag 5 juli 2012 om 22:58
(weer terug van weggeweest)
Ik heb een foto van hem die hij speciaal voor mij genomen heeft. Erg tricky natuurlijk, maar ik heb 'm alleen op mijn mail staan. Dat mailadres gebruik ik alleen met hem. In al die jaren is het nog niet mis gegaan (afkloppen!) Als ik hem te erg mis kijk ik erg graag even naar.
Verder heb ik een cd met zijn muziek. Gaf hij ooit aan me. Draai ik steevast in mijn auto als het gemis te groot wordt. En gek genoeg helpt dat wel!
Ik heb een foto van hem die hij speciaal voor mij genomen heeft. Erg tricky natuurlijk, maar ik heb 'm alleen op mijn mail staan. Dat mailadres gebruik ik alleen met hem. In al die jaren is het nog niet mis gegaan (afkloppen!) Als ik hem te erg mis kijk ik erg graag even naar.
Verder heb ik een cd met zijn muziek. Gaf hij ooit aan me. Draai ik steevast in mijn auto als het gemis te groot wordt. En gek genoeg helpt dat wel!
donderdag 5 juli 2012 om 23:12
Hey, ik ben nieuw hier. ik probeer morgen mijn verhaal te plaatsten, is nogal lang.
Ik hoop hier een beetje steun en raad te vinden want ik ben ten einde raad.
Heb een minnaar maar moet beslissen voor wie ik ga.
Dit moet van mijzelf want ik ben het liegen en bedriegen meer dan moe.
Maar nu slaat de twijfel toe: Wat voel ik juist na een jaar?
Is het lust, de spanning, of zie ik hem echt zo graag en wil ik er voor gaan.Kies ik voor mijn zeker leventje of kies ik voor een onzekere toekomst?
Wie heeft de stap ooit gezet en had deze vragen ook.
sorry, heb soms het gevoel dat ik gek word van het piekeren.
Morgen in ieder gevall mijn gans verhaal
Ik hoop hier een beetje steun en raad te vinden want ik ben ten einde raad.
Heb een minnaar maar moet beslissen voor wie ik ga.
Dit moet van mijzelf want ik ben het liegen en bedriegen meer dan moe.
Maar nu slaat de twijfel toe: Wat voel ik juist na een jaar?
Is het lust, de spanning, of zie ik hem echt zo graag en wil ik er voor gaan.Kies ik voor mijn zeker leventje of kies ik voor een onzekere toekomst?
Wie heeft de stap ooit gezet en had deze vragen ook.
sorry, heb soms het gevoel dat ik gek word van het piekeren.
Morgen in ieder gevall mijn gans verhaal

donderdag 5 juli 2012 om 23:15
Knijn, kiezen? Tussen je partner of je minnaar? Sowieso geen goede keuze in mijn optiek. Kies voor jezelf. Leef je liever met of zonder je partner dat zou de afweging moeten zijn. Niet of je liever met 1 of 2 door het leven wilt.
We hebben hier schrijfsters gehad die voor een leven met 2 gingen. En nu als single verder gaan...
We hebben hier schrijfsters gehad die voor een leven met 2 gingen. En nu als single verder gaan...