Minnaar deel 17

21-05-2012 14:59 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Profiel

17623 berichten

Voeg toe als contact

13-03-2012, 17:08

--------------------------------------------------------------------------------

Kunnen jullie een minnaar hebben zonder er verliefd op te worden? Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo'n man, je hechten.

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?

And I wonder if I ever cross your mind, for me it happens all the time
ja ik ook Meiss...

Have fun Aviv en een hele fijne vakantie
Ik denk dat ik een lunch met eerste minnaar niet overleef. Iets met blikken en doden

Goh, als ik al die mannen op een rijtje zou zetten zou de enige overeenkomst zijn dat ze eeeh man zijn.

Wat een pluimage is de afgelopen tijd gepasseerd....
lunch met eerste minnaar is hier geen goed idee, ben bang dat ik dan vergeet wat voor foute man het eigenlijk is...
Hahaha, zo erg is het bij mij nog net niet Roos!

Maar ik zou 'm toch wel wat gevoelige vragen voor willen leggen. Maar dat gaat nooit gebeuren!
Oh, ik zou best nog wel eens willen lunchen met mijn allereerste minnaar! Even in die bruine ogen kijken, die zachte g aanhoren. Seksen niet meer, dat is voorbij.

Ik lunch liever met mijn minnaar van nu eigenlijk..
Ik eet toch liever een beschuitje met mijn minnaar hoor
Mag ik niet gewoon allebei? Lunchen met hem is ook érg leuk nl.
tuurlijk!.. eten.. seksen.. weer eten..
Wat een hongerige maisjes zijn jullie! Doe mij maar gewoon seks met minnaar!

Al geloof ik dat er voor volgende keer iets tongstrelends op het menu staat...
quote:meis34 schreef op 05 juli 2012 @ 16:31:

Ik zou ook wel 's een keer willen lunchen met m'n eerste minnaar. Heb nog wat unfinished business met hem te bespreken...

Itsmexx, heb je nu ook een minnaar?

Vakantie Aviv? Veel plezier!

Wij kennen elkaar nu zn 10 jaar en hebben toen wat gehad samen,dat heeft zn 2 jaar geduurd en toen ging dat over, nu zijn we nog maatjes en soms zien we elkaar, maar vandaag sloeg even weer de vonk over....:)

Om nu te zeggen dat ik een minnaar heb...nee nog niet ..

Hahah vast geen leuke dingen ofwel?

Groetjes
Roos, je hebt een punt. Dat lunchen was van voor het neuqen. Nu liggen de prioriteiten wel ff anders inderdaad
Hahah wat mijn lunch toch lost maakt ahahah
haha, wij doen het lunsjen tussendoor!. Broodjes mee in de tas.. eerst een uurtje of anderhalf los gaan.. en dan picknicken op bed Zo charmant al die kruimels.. en als toetje.. tja
Jeetje wat een boel geschreven in een dag ...

Druk bezig om een lunchdate te plannen ... Lastig met vakanties nu .

@noa ik heb afgelopen keer gezegd dat ik werkte terwijl ik ontzettend gezellig koffie aan het drinken was .

Fijne vakantie aviv
@ alle meiden met een verborgen nr2 relatie, mag ik nog eens een vraag in de groep gooien....

Hebben jullie tastbare dingen van mekaar? Voor die lange periodes dat jullie mekaar niet zien?
Kan ik nog niet over meepraten , ben met N2 nog in de onderzoekende fase .

Je bedoelt persoonlijke spulletjes Ella ?
quote:xitsmexxitsmex schreef op 05 juli 2012 @ 17:29:

[...]

Wij kennen elkaar nu zn 10 jaar en hebben toen wat gehad samen,dat heeft zn 2 jaar geduurd en toen ging dat over, nu zijn we nog maatjes en soms zien we elkaar, maar vandaag sloeg even weer de vonk over....:)

Om nu te zeggen dat ik een minnaar heb...nee nog niet ..

Hahah vast geen leuke dingen ofwel?

GroetjesToen ik het beëindigde (via chat, dat was onze enige manier van communicatie) heb ik hem een paar vagen gesteld / opmerkingen gemaakt. Nooit antwoord op gekregen
Hier net zo...smsjes negeren met voorgestelde date maar nu ineeens een por sturen via facebook..ooow wat wil ik hem graag effe face to face spreken daarover..
@silver: jaaa, persoonlijke spulletjes....
Ik heb geen geheime 2 maar ik wil geen persoonlijke spulletjes. Ik krijg wel eens kadootjes, dat vind ik ook heel schattig poepig maar ik hoef geen sieraad of iets aandenkerigs. Doe maar lekker een massage olie om lol voor 2 te hebben of bonbons om samen van te smullen maar that's it.
(weer terug van weggeweest)

Ik heb een foto van hem die hij speciaal voor mij genomen heeft. Erg tricky natuurlijk, maar ik heb 'm alleen op mijn mail staan. Dat mailadres gebruik ik alleen met hem. In al die jaren is het nog niet mis gegaan (afkloppen!) Als ik hem te erg mis kijk ik erg graag even naar.

Verder heb ik een cd met zijn muziek. Gaf hij ooit aan me. Draai ik steevast in mijn auto als het gemis te groot wordt. En gek genoeg helpt dat wel!
Hey, ik ben nieuw hier. ik probeer morgen mijn verhaal te plaatsten, is nogal lang.

Ik hoop hier een beetje steun en raad te vinden want ik ben ten einde raad.

Heb een minnaar maar moet beslissen voor wie ik ga.

Dit moet van mijzelf want ik ben het liegen en bedriegen meer dan moe.

Maar nu slaat de twijfel toe: Wat voel ik juist na een jaar?

Is het lust, de spanning, of zie ik hem echt zo graag en wil ik er voor gaan.Kies ik voor mijn zeker leventje of kies ik voor een onzekere toekomst?

Wie heeft de stap ooit gezet en had deze vragen ook.

sorry, heb soms het gevoel dat ik gek word van het piekeren.

Morgen in ieder gevall mijn gans verhaal
Knijn, kiezen? Tussen je partner of je minnaar? Sowieso geen goede keuze in mijn optiek. Kies voor jezelf. Leef je liever met of zonder je partner dat zou de afweging moeten zijn. Niet of je liever met 1 of 2 door het leven wilt.

We hebben hier schrijfsters gehad die voor een leven met 2 gingen. En nu als single verder gaan...
Twee partners is geen optie. Heb dit nu een jaar uitgehouden en vreet aan mij.

Als je morgen min verhaal zal lezen zal je misschien begrijpen waarom.
Ik zeg toch ook niet dat je voor twee partners moet kiezen? Waarom post je dit nu als je morgen de rest post? Beetje irritant eigenlijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven