Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
Alle reacties Link kopieren
ik pink gezellig mee.....

Ik geloof nooit dat baas meeleest hoor toet, wees gerust. Hoe voel jij je nou? Knap je al wat op?
Zo is het Toet!

(en de Baas heeft heus geen tijd en volgens mij ook niet de ambitie om mee te lezen; dat was slechts mijn droom. )

Driem: Práchtige foto zeg! jeetje, wat een scherpte-diepte!

En Alex; ik droomde vannacht dat jij zwanger was. Hoe zit dat?

Vanavond waren de Onmisbare Buren hier: ik krijg een nieuwe, hele goeie monitor (want Buurman is iets met grafische dinges dus Hoge Eisen) voor mijn computer van hen en ik moest betalen in de vorm van een etentje. We hebben eerst de (4) kindertjes laten gourmetten, wij een lekker soepje erbij. Daarna een film aangezet en zelf uitgebreid gegourmet met lekkere wijn en weinig sausjes maar veel groente en tzatziki. Héérlijk én gezellig!

Bam, dat lijkt me ook superleuk voor kinderen! (niet ziek maar theater ) Hoe is het nu bij jullie?

Pimpel afgebrand maar blij?

*heult in gedachte voor Humpie*

(nog een succesverhaal: ook de dochter van Vriendin bleek vreselijk ziek met ellende aan hartje toen ze twee weken was en die is nu kerngezond)

Morgen fijn met Bentetje en de Baas op pad, al is nog niet duidelijk hoe precies en waar naartoe. Zin in!
Jemig, Bentetje, wat een naar nieuws zeg.

Hoop ontzettend dat het allemaal goedkomt.

Dreamer, prachtige foto zeg. Helemaal gelukkig met je lens dus:)

Hier heerlijk dagje gehad met de kinderen. Naar open dag van de boerderijen geweest, dus heerlijk gekeuteld met de kalfjes, lammetjes en ander dierenspul.

Zootje mocht een koe melken en Zen mocht tot zijn grote trots op een tractor zitten.

Heerlijk om die genietende koppies te zien
Aargh Bentetje, wat vreselijk spannend... bah bah bah.... arm babietje.

(En ik weet hoe je je voelt...., denk ik)

Klinkt als een heerlijk avondje Bloes. en Ely ook al zo'n lekker dagje.

Wauw Dream, die foto kan zo uit een boek komen zeg.

Madootje, Bloes én Bam, mag ik jullie vreselijk bedanken voor een goddelijke dag?! Oh, het was zo geweldig (Bam, sla jij maar even over...) We hebben gewoon de héle dag zon gehad (terwijl het hagelde en stormde in Pimpeltown) 6 megablije volwassenen en 8 nog blijere kinderen, allemaal de hele dag zoet, lief en blij. Het was zo walgelijk super!!! En we hadden broodjes, pakjes & snoepjes mee (dus behalve het parkeergeld en een kop koffie gewoon helemaal gratis.) Lekker kunnen picknicken in het zonnetje Het is echt een geweldig leuk park met voor alle leeftijden wat (nichtje is 1,5 en oudste kind is 8) en zelfs nichtje die toch echt nog erg klein is, heeft de hele dag gestraald en gekraaid (dat keek ze vast af van de rest) ook wij zijn nog lekker aan onze trekken gekomen achtbaansgewijs. Lekker!

Na afloop heeft de hele reutemeteut hier gegeten, was ook nog erg gezellig en dolle boel, pas om half 10 hadden we weer rust in huis. Ben gesloopt, maar helemaal blij.

Ben benieuwd hoe gesloopt de kinderen morgen zijn.... Hoop dat ze nog een klein beetje puf over hebben, want ook hier zijn de musea open, maar ook de kerken en de rechtbank (waar paps werkt) dus het lijkt me wel leuk nog ff de stad in te gaan.

Leentje heeft de dag bij mijn ouders doorgebracht en het ook fijn gehad. Ze schijnt een HEUL klein stukje gekropen te hebben, maar dat geloof ik niet, eerst zien! Ze heeft ook eindelijk 2 piepkleine stukjes tand door. Staat nu al schattig.
Pim, wat heerlijk dat jullie zo genoten hebben. Is de bon in ieder geval op de goede plek beland.

Bambi, wat een ziekenboeg zeg. En wat leuk dat jeugdtoneel voor Yentl. Ik ken haar uiteraard lang niet zo goed als jij maar vind het eigenlijk ook wel bij haar passen.

Bentetje, dat klinkt gematigd positief. Ik hoop zo dat het mannetje zoch hier doorheen slaat. En hulde voor het moedergevoel.

Dream, Bikkel vindt de foto ook erg mooi. Wilde gelijk nog meer vogels zien.

Vanmiddag gaan we lekker met vrienden het bos in. Heb er nu al zin in. Maar zo eerst nog even een uurtje bodypumpen in de sportschool.
Goedenmorgen!

Ik kom erachter dat koffie met grand marnier een .. eh.. vreemde combi is, vooral voor het ontbijt Schrik niet, ik ben (nog) niet aan de drank, is zo'n koffiesmaakje, die ik van Xop kreeg. Het klonk wel lekker, sinaasappelsmaakje bij t ontbijt.

Pimpel, wat klinkt dat heerlijk allemaal!

Een huis vol kinderen, het zou niets voor mij zijn. Heb weer eens iemand te logeren (voor het eerst een vriendje voor LE) en ik word gék van die drukte, 's morgens. Brr... heb ze naar buiten gedirigeerd, gelukkig is het nog droog.

Ha, ze zijn zich aan 't meten. Nog 2 cm en LD mag voorin zitten, in de auto! En daar is ze blij mee

Ik ga vanmiddag lekker naar een vriendin. Heb ik zin in.

Later is nu
Wow Madootje, op zondagmorgen naar de sportschool, dan ben je een bikkel! Ik wil ook nog wel meer vogels zien
Later is nu
lekker zo op pad met B&B. Net koffie bedronken in de zon, daar wordt ik altijd zo blij van. Pim, jouw dag klinkt werkelijk zalig! Volgend jaar ga ik echt in de gaten houden wanneer museumweekend is, er si zoveel leuks en vaak zelfs gratis!!!
Heb het museumweekend ingeruild voor Buiten. Inderdaad ook in zon koffie gedronken! Hemels, zalig, geweldig; daar was ik wél aan toen *diepe zucht*. Ondertussen is Dot dan echt gaan lopen, al kijkt ze er nog erg angstig-verschrikt bij, en heb ik net mijn girorekening even bekeken, was even heel gelukkig over het hoge bedrag totdat ik me realiseerde dat een belangrijk deel daarvan al Slempgeld is! Dus wees gerust, ik heb het niet meteen verbrast *grijns* maar het ga dat was gevallen na de aanbetaling opgevuld, en zo is alles weer Evenwichtig (dat ik toch zelfs voorpret kan krijgen van mijn giro, tis wat).

Straks nog even een rondje park, het is niet meer zo heel zonnig hier maar nog wel erg lekker, zeker in vergelijking met gisteren...
Vanmorgen trouwens een leuk communicatiemijlpaaltje van Dot. Ze had aan ontbijttafel haar beker omgemikt net toen GG boven was om iets te halen: Zoon, Dochter en ik kropen rond om het allemaal weer op te dweilen terwijl zij het vanuit haar stoel prinsessenheerlijk zat te bekijken allemaal. Toen GG weer beneden kwam was er niks meer van te zien, en zat iedereen gewoon weer te eten. En toen ging ze hem vertellen was er gebeurd was. Nogal beperkt natuurlijk, maar toch: "Papa! Mellukk, boem, ooooh..... Gjond. Mama pákkuh, Zoon pákkuh, Dochter (priemend vingertje naar wie het betrof), zooooo, kjaar!".
Wow, maar dat zijn al hele volzinnen van de Divadot. EN dan nog Echt Lopen ook. Kleine knapperd!

Als Madokus vrij is op zondag ga ik eigenlijk altijd 's morgens bodypumpen. Vind ik een heerlijk tijdsstip. Lekker rustig in de sportschool en het begint pas om 11 uur dus ik kan de hele ochtend eerst nog op mijn dooie akkertje aanrommelen. 's Avonds gaan vind ik vaak zo zonde van de avond. Zeker als Madokus veel 's avonds aan het werk is geweest.

Wij zijn lekker het bos in gedoken met vrienden. Lekker gewandeld en daarna op een terrasje nog aan de thee en koffie geweest.
Haihai

wij (vriendin en ik) hebben heerlijk op de dijk van uiterste puntje van Groningen gewandeld, op het randje van regen/hagel en zon. (wij in de zon) met uitzicht op Duitsland. Heerlijk! Daarna ergens visje gepikt en toen was de middag alweer voorbij. Als ik het zo hoor hadden jullie allemaal mooier weer, maar ik heb wel genoten
Later is nu
het was leuk!!! Eerst naar museum in kasteel, waar een enige tentoonstelling was over Pluk. Overig museum bekeken en toen doorgereden naar Lage Vuursche om te eten, 3 vrouwen, 7 kinderen. Kippenhok, maar leuk! GG was op stap met 9 vrouwen, waarschijnlijk doet hij daar over pakweg 15 jaar een moord voor.....
Hier was het heel mooi weer. Ik ben de hele middag in de tuin bezig geweest. Met als hoogtepunt met mijn powertool (de hogedrukreiniger) de tegels schoonmaken. Alles zat onder de blubber (de kinderen en ik ook), maar het ziet er nu stukken beter uit. Nog even goed vegen van de week.

Ik ben bezig met een paar mensen van marktplaats afspraken te maken om spijkerbroeken op te halen voor Jootje en Mootje. Die dingen slijten hier zo snel, ik dacht, ik ga kijken of ik iets tweedehands kan vinden. Zonde van het geld steeds... Maar nu dus goochelen om afspraken te maken. Heb er inmiddels twee gemaakt. Derde is nog even afwachten.

Wow Lil, wat een mooie zinnen van Dot!
Zo. Het spul ligt ook weer in bed, na een hele leuke dag met Baas en Bentetje en legio kindjes! Vooral de oudste van Baas viel errug in de smaak bij mijn dochters, Oudste was zelfs boos dat ze haar niet mee naar huis mocht nemen, om te logeren. En ging nog even bokken bij de auto, heul gezellig. Maar weer goed gekust en met warme melk in de mik in bed geknikkerd. Helemaal blij en dat ben ik ook.

Pim, heel heel heel fijn dat jullie zo genoten hebben!!!!! *zoen* Dat lekkere weer erbij was natuurlijk wel helemaal fantastisch! Bofbips.

Meave, een hogedruk-feestje. En een slimme Dot aan de ontbijttafel, ook al zo leuk!

Volgens mij hebben we allemaal wel een fijn weekend gehad! Doet me deugd, het werd een keer tijd hier zeg!

Nu nog even werk voorbereiden: morgen lange dag in puntje van Limburg. Wie zet de port klaar?
Nou, ik houd het nu even liever bij koffie, goed?

Goedenmorgen!

Pas je op met valkuilen in de bossen van Limburg Bloes.. brr.

Ik ben vanmorgen door een sprookjeslandschap naar het werk gereden. Zó mooi. Nu is er strak blauwe lucht. Ook fijn, maar heb er binnen zo weinig aan .. toch ziet het er leuker uit dan al die regen. 't Ziet er ook warm uit, maar dat viel vanmorgen dan weer tegen..

fijne dag iedereen!

Later is nu
Zo, goeiemogen Heb er al een hele ochtend opzitten met bellen voor oud werk (sja, loslaten lukt nog niet helemaal), school, huisarts

en nu wil Dot op schoot, tikt nie handig

Vinger nog niet goed, weer gesneden net auauau!

shit, ruik poep
Suffie! Alweer gesneden?! Hoe doe je dat toch?

Hier ook lekker zonnetje!
Shiiittt, Lil, alweer moeten laten snijden in vinger. AU, of niet? 'k Heb ooit eens een vinger moeten laten hechten, en alleen die verdovingsprik al deed zo allemachtig pijn!!!

Jaaaa.... prachtig mooi weer hier! Heerlijk! Dream, ik moest vanochtend nog even aan je denken...... Ik reed naar werk met prachtig blauwe lucht, net opkomende zon, witopgevroren landschap met op ongeveer 5 meter hoogte een "mist-lijntje". Hazen op witgevroren gras, een hert gezien, 2 zwanen bij hun nest.... ZEER fotogenieke omgeving!!! En toen dacht ik dus even aan jou !

Dit weekend lekker genoten van het weer; beetje in tuin aangerommeld, ramen gewassen ( ), met kindjes gewandeld enz. Heerlijk! Ik begin al helemaal een voorjaarsgevoel te krijgen.

Bent, hoe is 't met dat kindje?
Zeg Mims, wat voor provider heeft u? Mijn verbinding flikkert er ook steeds uit - zwaar irritant.

Hier nog steeds ongesteld (dus ik ben écht niet zwanger, Bloes), maar wel een fijn, doch neukloos weekend gehad. Zaterdag was Zoon de hele middag met de buurkinderen in de weer om een hut te timmeren en gisteren hadden we een feestje van/voor m'n oma die morgen 80 wordt. Zoon heeft zich daar tot mijn grote verbazing, opperbest vermaakt met mijn neefje van 8 en met Zen van Ely. Erg lief en leuk om te zien.

Bent, ik ben ook wel erg benieuwd of je al een humpie-update hebt.

*hoopt dat er nog verbinding is en dat ze dit kan posten*
Ik prefereer machineleesbare ontologie.
quote:pimpel schreef op 07 april 2008 @ 11:36:

Suffie! Alweer gesneden?! Hoe doe je dat toch?

Nou, ik ging weer naar huisarts vanwege niet helen en die heeft toen de nagelrand losgesneden . Dat deed ZEER. Dot zat bij mij op schoot heel belangstellend toe te kijken dus ik durfde niet te schreeuwen, maar dat wilde ik wel! Toen huisarts er nieuw verbandje omheen legde zei Dot blij "Móói!".

En nu Dot uit bed vissen, dan met nog een wagonlading mappen van Oud Werk naar accountant rijden en daarna weer Zoon halen en op voor de wekelijkse zwembaddril. Later!
Yo! Lil, toch.... Ieks, ik heb kippevel op m'n armen van dat nagelriempje van je.....

Die Dot. Is wel een schatje, he?
F*cking h*ll, Lil, wat knap van je! Niet schreeuwen als er in je gesneden wordt!

Arme jij. Schien iet op met die vinger. Misschien toch maar AB?
Nou, ik zei dus iets over Planet en UPC die ruzie hadden over wie het eerst op mijn kabeltje zat (mij lijkt het essentieler wie er het laatst nog op mijn kabeltje zal zitten) en dat ik simpel wordt van het gedoe. Na 8 maanden nog geen draadloos, pffff...

Maar ja, toen ik dit wilde posten, werd ik weer offline gepleurd (iedere handeling is teveel gevraagd, meelzezen kan, maar als ik iets wil dóen, dan moet ik telkens opnieuw inloggen of zelfs opstarten wegens verregaande vastlopers). En nu is mijn zelfmaakbrioche bijna klaar (gelukkig, want Mops staat op het balkon naar voorbijgangers beneden te bléren dat ze zó'n honger heeft...ze zullen wel denken...) en is het lunchtijd.

Mims is dus weer foetsie.

Kus voor jullie!
Wat wilde ik nou toch typen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven