Buurman spuugt van het balkon

07-07-2012 21:07 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goede avond!

Ik heb een 'probleem' waarbij ik me afvraag wat ik moet/kan doen.

Sinds enige tijd woon ik in een flat. Ik heb weinig tot geen contact met de buurman. De buurman rookt meerdere malen per dag een sigaret/joint op zijn balkon. Hij heeft de vervelende en vieze gewoonte om na die sigaretten een paar keer flink luidruchtig te rochelen en zijn fluim over het balkon te spugen. Het geluid hiervan maakt me misselijk, en ik vind het vies. Maar nu, (hoe) spreek je hier iemand op aan?

Tips zijn meer dan welkom!
Redband, ja. Want bij stankoverlast kan ik het raam nog dichtzetten, en dan ruik je het niet meer. Maar je hoort het gerochel overal doorheen. Hij is het grootste gedeelte van de dag thuis, dus het is niet dat je het 'alleen' 's avonds hoort. Het gaat de hele dag door
Echt zo smerig

Hiernaast is het een 'orkest' van vieze rokershoest, keffend klein rothondje, keiharde boeren, scheten.. nou, ik ga echt niet voor mijn lol lekker in de tuin zitten lezen, want ik erger me dood.

Maar wat doe je eraan?
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
dat hoort bij de moderne samenleving waar het vrijheid blijheid is.

goede manieren horen daar niet meer bij.

enigste oplossing is verhuizen naar een betere buurt waar dat soort tokkies niet zitten
quote:Tchai schreef op 08 juli 2012 @ 09:52:

Redband, ja. Want bij stankoverlast kan ik het raam nog dichtzetten, en dan ruik je het niet meer. Maar je hoort het gerochel overal doorheen. Hij is het grootste gedeelte van de dag thuis, dus het is niet dat je het 'alleen' 's avonds hoort. Het gaat de hele dag door

een kansloze werkloze dus.

ze kosten geld en bezorgen ook nog eens overlast, hopelijk flikkert die een keer van zijn balkon.
Je hebt je goede zondagse bui blijkbaar opgezet misseef?
@Misseef, geluk een handje helpen met steeksleuteltje 10? Boutjes uit het balkon hek draaien en hem dan achterna roepen dat ie niet zo moet gillen als ie naar beneden stort?
quote:redband schreef op 08 juli 2012 @ 10:27:

Je hebt je goede zondagse bui blijkbaar opgezet misseef?Ik maak weleens gebruik van de negeerknop.. zóóó handig!!
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven