Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Amalia, wat fijn dat de hond het weer goed doet!

Star, jij hebt vaak migraine of heb ik het mis? Vervelend! Ik had vorige week een klein aanvalletje, maar kwam omdat ik die zware baby teveel in de draagzak had gehad. Kun je morgen weer werken?

Bridges, wat een toffe overall! Staat hem echt goed. Is het nu dan weer helemaal opgelost met schoonmamma? Hoe gaat het met de krampjes van Fieke?

Suus, lekker daggie gehad?

Mamax, veel sterkte morgen! Ik denk aan jullie.
Mijn hemel. Wij hebben hier een centraal stofzuigsysteem in huis, maar de vorige bewoners hebben erg handig de slang meegenomen (hoe verzinnen ze het). Nu ben ik wat aan het rondkijken, maar snap er weinig van. Hoeveel meter? Met of zonder telescopische werking?? Met of zonder handig opzetsysteem???
Ik denk dat dit de tweede aanval sinds geboorte van Ceetje is geweest Jinny, dus valt wel mee

Oei, migraine vanuit je nek dus waarschijnlijk? Auw!

Morgen ga ik weer werken gewoon!
Centraal stofzuigsysteem klinkt al als iets waar ik niks van snap
quote:Star schreef op 06 april 2008 @ 20:04:

Centraal stofzuigsysteem klinkt al als iets waar ik niks van snap Ik dus ook niet. We kwamen er pas een paar maanden geleden achter dat er zo´n ding in het huis zit , we vonden al die klepjes al zo gek in huis , tot ik ineens in het washok zo´n systeem ontdekte (ik overweeg blonde lokken )
Pas de tweede aanval? Dat is niet zo heel veel haha (nou ja, twee is ook niet om te lachen). Ik dacht veel vaker. Vond je al een arm schaap.
Hoi,

Star, wat een schrik dat moment.. Gelukkig was het niet iets naars. En die spanningshoofdpijn, erg herkenbaar gbrml...

Hier ook altijd afwachten of het migraine wordt.

Wat schattig Bridges! Een echt landelijk plaatje haha. CG vond het ook erg leuk om te zien. Op 150 m afstand wonen mijn schoonouders dacht ik te zien.

Schoonmoeder voelde dus niet echt aan hoe het voor je was om weg te gaan.. Moest je nog huilen (vind ik altijd zo vervelend bij schoonouders)?

Mal, hoe is het nu? Wat rottig dat hij weer ziek is. En die aanvallen... Lig je nog naast hem?

Heeft Maneficent vandaag gebikkeld?

Fijn Amalia van doggiedog! Hoe lang was hij daar? En wat waren hun bevindingen?

Suze, ik snap wat je bedoelt hoor! Het kijken zijn we nu al gewend, ze kijken veel naar het oortje en het bijbehorende apparaat. En je hebt gelijk, de ene dag kan je het beter handle-en dan de andere.

Wat was het precies voor bedrijf of instelling? Of heb je geen zin meer om het erover te hebben?

Heb een bloemetjesjurkje gekocht bij de Hema vandaag (koopzondag). Het staat haar zo leuk, we konden haar wel opvreten! :-)
Bè bè bè

Ik verf met je mee, want zelfs de omschrijving van klepjes snap ik niks van
O ik dacht voor jezelf Compu
Je bent de eerste die ik ken met een centraal stofzuigersysteem, Jinny! Dat het bij de koop niet werd bekendgemaakt, wat raar.

Contact opnemen met vorige bewoners? W.s. hebben de verhuizers het achteloos ingepakt? Of wonen ze niet dichtbij?
Jin ben je weer net zo sterk als bij Thomas, goed zeg! Hem had je ook zolang gedragen. Ik ben daar echt veel te veel een mietje voor. Waarom hebben ze de slang meegenomen .

He bah Star migraine dat is ook stom. Gelukkig is het weer over.

Leuk filmpje Bridge! Staat hem goed dat boerenpakje. Grappig dat je aan een stem kan horen waar iemand vandaag komt, je praat hetzelfde als mijn familie die in P. wonen.

Amaal ik zie een avatar van twee schatjes, maar dat had je volgens mij al begrepen.

Balen Suze! Ben je ondertussen al wel weer ongesteld geworden of sla je echt een maand over?

Mamax morgen naar het ziekenhuis, sterkte! Hoe is pamax eronder?
In navolging van Juud, Mamax, veel sterkte morgen met de scan.

Ga je samen?
Lijkt me wel handig zo'n systeem in huis. Raar dat je dat niet wist, zou ik juist bij het verkopen van mijn paleis promoten!

Ooh ik ben echt een goede vrouw vandaag. Ik heb gewoon overhemden gestreken voor manlief en er staat nu een heerlijk rose varkenshaasje in de oven. Dat is echte liefde want daar ben ik dol op en dat mag ik nu natuurlijk nu weer niet. Dat ik dat voor hem over heb he!

Hier gaat alles goed. We zijn aan het worstelen met een naam, daar komen we dus echt niet uit. Verder weinig kwaaltjes. Last van mijn rug maar ja ik probeer zo min mogelijk te tillen maar die 15 kilo iedere keer in- en uit bed tillen en op de commode dat voel ik wel. Zal binnenkort even een foto plaatsen. Ik vind alleen dat vent alleen maar stomme foto's kan maken dus ik zal de leukste er even tussen uit zoeken .

Mart heeft het maken van grapjes ontdekt, zo leuk. Zo kookt hij tegenwoordig in zijn keukentje poep en dat moet je dan opeten en dan zegt hij poep en dan ligt hij helemaal dubbel. Poesje miauw is poesje waf en hondje waf is nu hondje miauw. En hij maakt slidings, echt wel stoer! Hij zit onder de blauwe plekken maar een lol dat ie heeft. Eerst neemt hij een hele harde aanloop en dan laat hij zich zo vallen om verder te glijen op de grond. Hij liever dan ik. Het resultaat, allemaal blauwe plekken en volgens de trotse papa een echte voetballer .

Voelt wel een beetje raar om over de gewone dagelijkse (leuke) dingen te praten terwijl andere in zulke moeilijke tijden zitten. Maar dat neemt niet weg dat ze wel in gedachte zijn.
Haha, die Mart heeft wel humor zeg! Met zijn liedjes.

Hebben jullie zelf wel een leuke naam in je hoofd en dat je er samen niet uitkomt?

Raar idd om over koetjes en kalfjes te praten. Ik dacht er ook aan, jij zegt het.
Oh, misschien hebben ze dat wel bekend gemaakt hoor, maar snapten wij het niet. Dat kan ook.... We hebben ze gebeld, maar de slang is weg dachten ze... Strange.

Juud, lastig met die naam! Wij hebben er ook zo lang over gedaan.

Star, bij zo´n systeem heb je op heel veel plaatsen in het huis gaten met klepjes ervoor zodat je daar dus die slang er in kunt doen.

Compu, jaloersmakend die Hema :-). Wat goed dat je een jurkje hebt gekocht!
Pfff krampjes ging heel goed maar vanavond opeens weer terug. Vriend zit nu met haar, ik heb net gezeten maar vind het vanavond eens erg lastig... Normaal iets meer geduld.

Ja vreemd hè, de normale prietpraat weer... Blijft altijd lastig na dit soort "grote" dingen... Kan me nog meerdere van dit soort momenten herinneren helaas...

Jin: centraal stofzuigsysteem was laatst bij eigen huis en tuin, maar heb er weinig van begrepen. Terugkijken op uitzending gemist? Week of 4 geleden, met wat info...

Juud: je klinkt heel positief, fijn joh! Klinkt als een leuke fase waar Mart in zit. En rose varkenshaasje, lekker! Heb gisteren voor het eerst weer wijn gedronken, ook mmmm....

Compu: ha dat zou zomaar kunnen. Grappig hè, zo dichtbij! Heb je op dinsdag Cg altijd mee? Tip": bij station zit nieuwe ijsjeswinkel. Errug lekker! Wij hebben daar vanmiddag in het zonnetje een heerlijk ijsje gegeten!

Morgenochtend afspraak met huisarts voor info over spiraaltje... brrr...
Lieve Mamax en Manmax, nogmaals heel veel sterkte morgen.
Mamax & man, veel sterkte vandaag in het ziekenhuis. Ik hoop met jullie mee dat het in een vroeg stadium in ontdekt. Ik stuur een heleboel zonnestraaltjes naar jullie toe!

Stressed is just desserts spelled backwards
Mamax & Pamax: Heel veel sterkte vandaag
Huh, zien jullie die AVATAR wel goed? Nou, ik vind het een moeilijke naam en ik zie ook nog steeds het oude plaatje. Raar.

Ben nog zo geïrriteerd: lief deed gisteren mee aan de hilversum city run (wel 5 km ha ha ha!). Ik ging met de kinderen aanmoedigen natuurlijk. Schoonouders zouden er ook zijn, maar we hadden niets afgesproken (nee, dank je de koekoek). Sta ik met een vriend (lief liep met zijn vrouw) bij de start te juichen, lopen we daarna weg, ja hoor, schoonouders. Duiken natuurlijk meteen op de kleinkinderen. Schoonvader zoent me nog (bah, he-le-maal geen zin in, hypocriet gedoe). Ik wilde onderweg nog aanmoedigen, dus een stukje lopen. Houdt schoonvader Laurens bij zich, zegt ie: ga anders maar, wij gaan naar de finish. Noujaaaaa, alsof ik laurens bij hen achterlaat. Vervolgens heb ik dus de rest van de tijd met hun doorgebracht omdat zij natuurlijk bij de kleinkinderen wilden zijn. Ik zat me alleen maar dood te ergeren. En omdat ze niet doorliepen heb ik ook nog lief onderweg gemist en zagen we hem pas weer bij de finish.

Ik snap wel dat ze helemaal blij zijn om L en B te zien, maar het komt zo ontzettend opdringerig over Daarnaast was L heel mat, want het was druk en we waren al met de trein geweest (spannend voor hem én mij) en dan ook nog 2 mensen die bovenop je duiken.

Ben er nog sjagerijnig van. Moest het even kwijt.

Nou, L roept al een kwartier buiten buiten, dus dat gaan we nu maar even doen.
EVEN OP F5 drukken, dan vernieuwd de pagina zich en zal ook jij je 2 schatjes kunnen bewonderen
Mamax en man, ik denk aan jullie
Star, pfoe, dat was zeker geen leuke dag. Dikke voor Ceetje en jou!

Mal, hoe gaat het met Jonathan?

Amalia, hond weer thuis, fijn! Meneer Gaus heeft dus goed werk verrricht.

Juud, wat gaat het lekker bij jullie en met jou! Van mij mag je dat best plaatsen, vrolijke berichtjes zijn ook welkom.

Vergeet zelf nog te vermelden dat mijn forumvriendin 3 april is bevallen van haar tweede dochter! Leuk, leuk, leuk.

Goed, tijd voor een boterham voordat ik tegen de vlakte ga.
Het gaat hier niet helemaal je-van-het. De koorts is wel weg, maar Jonathan is onwijs verkouden. Aanvallen weer iets minder. Van zaterdag op zondag gespookt van 1 tot half 4, dus we hebben even een rustdagje ingelast voor het klussen zondag. Vannacht van 5 tot 6 gespookt, dat was al iets schappelijker van Mr J .

De zolderverdieping is klaar! Nu gaan we verder met de slaapkamers. Ook kunnen we de badkamer gaan voegen en de granieten vloer polijsten.

Als Jonathan ziek is loopt hij onwijs te zwalken en valt hij vaak. Hebben jullie kabouters dat ook? Ik maak me er steeds zo'n zorgen om maar misschien is het wel heel normaal.

Anyway, omdat hij al vanaf december doorlopend verkouden is moeten we over 2 weken naar de KNO-arts. Maar eens kijken of er wat aan te doen is. Hij ontwikkelt zich bijna niet als hij steeds zo ziekjes is. Het kost hem zoveel energie. Morgen moeten we naar Dr B. Dan gaan we vragen of we een suturatiemeter mogen voor de nachten. Dan slaap ik misschien weer rustiger. Jammer dat hij zo ziekjes is. Ik vind het altijd fijn om te laten zien dat hij weer vooruit is gegaan, maar dat is moeilijk te laten zien als Jonathan loopt alsof hij dronken is . Ook heeft hij allebei zijn wangen stuk, dus we hebben nog volop kiezenleed. Nou ja, dat was het wel zo'n beetje.
Stressed is just desserts spelled backwards

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven