Ja, ik knutsel!
zaterdag 16 juni 2012 om 14:57
Of nog erger, ik ben korte tijd geleden fanatiek aan het Fimo-kleien geslagen. Moest voor het werk met klei gaan werken, ben toen over gestapt op Fimo en sindsdien is het hek van de dam...
Zijn er meer van die suftrutten hier met van die übersuffe en stoffige hobbies, of wordt het tijd voor een enkeltje Libelle?
Zijn er meer van die suftrutten hier met van die übersuffe en stoffige hobbies, of wordt het tijd voor een enkeltje Libelle?
668, the neighbour of the Beast
zondag 8 juli 2012 om 18:16
Tabs, ja.
Als je op je gitaar zegge akkoord C kunt spelen, en G, D, F, E en A...
En je hebt tabs waarin staat dat je D - A - G - A moet spelen, is het alleen nog de kunst om een juist ritme te vinden. En met een paar ritmes kun je eigenlijk de meeste nummers wel spelen.
Ik kan geen noten lezen maar speel toch een heel aantal liedjes, zeg maar.
Als je op je gitaar zegge akkoord C kunt spelen, en G, D, F, E en A...
En je hebt tabs waarin staat dat je D - A - G - A moet spelen, is het alleen nog de kunst om een juist ritme te vinden. En met een paar ritmes kun je eigenlijk de meeste nummers wel spelen.
Ik kan geen noten lezen maar speel toch een heel aantal liedjes, zeg maar.
668, the neighbour of the Beast
zondag 8 juli 2012 om 19:27
quote:Marels schreef op 08 juli 2012 @ 17:17:
Pizza maken....
Hoe maken jullie zelf pizzadeeg? Ik vind dat voorgebrouwen spul vaak zo ranzig en zout...
Ik zou graag zelf (snel) pizzadeeg kunnen maken.
Tips?Ik gebruik een pakje koopmans, omdat ik anders gist moet halen bij de bakker. Ik voeg verder geen zout meer toe aan saus ofzo. Voor de vleeseters zit in de spek zout genoeg, voor mij in de kaas.
Pizza maken....
Hoe maken jullie zelf pizzadeeg? Ik vind dat voorgebrouwen spul vaak zo ranzig en zout...
Ik zou graag zelf (snel) pizzadeeg kunnen maken.
Tips?Ik gebruik een pakje koopmans, omdat ik anders gist moet halen bij de bakker. Ik voeg verder geen zout meer toe aan saus ofzo. Voor de vleeseters zit in de spek zout genoeg, voor mij in de kaas.
Later is nu
zondag 8 juli 2012 om 19:31
zondag 8 juli 2012 om 20:20
zondag 8 juli 2012 om 22:31
zondag 8 juli 2012 om 23:21
Han, wat wordt het lief!
En EV, ik ga maar niet meer zeggen hoe geweldig ik je hartje vind, dat wordt te saai...
Marels, dat klinkt geweldig, Disneyland! Ben je er al eerder geweest?
Ik ben wel aan de knutsel gegaan, heb mijn Games Workshopspul weer tevoorschijn gehaald en ben begonnen met een nieuwe... maar ik geloof dat ik hem meteen verprutst heb... Daarnaast was veel verf uitgedroogd, hopelijk is er nog wat van te redden.
En nu ga ik naar bed, gaaaaap....
En EV, ik ga maar niet meer zeggen hoe geweldig ik je hartje vind, dat wordt te saai...
Marels, dat klinkt geweldig, Disneyland! Ben je er al eerder geweest?
Ik ben wel aan de knutsel gegaan, heb mijn Games Workshopspul weer tevoorschijn gehaald en ben begonnen met een nieuwe... maar ik geloof dat ik hem meteen verprutst heb... Daarnaast was veel verf uitgedroogd, hopelijk is er nog wat van te redden.
En nu ga ik naar bed, gaaaaap....
Be yourself; everyone else is already taken - Oscar Wilde
zondag 8 juli 2012 om 23:36
Wauw; EV; prachtig! Ik ga ook ff op je blog kijken of je foto's hebt staan van de andere hartjes.
Ik heb m'n speksteen-vrouwtje vandaag afgemaakt, en een sokkel erbij gemaakt. (Gaatje heeeeel voorzichtig boren, staafje erin, houdertje maken van klei en plastic, nu is hij aan het drogen. Als het droog en klaar is plaats ik weer een fotootje.)
Sitka bedankt voor de opheldering over de verschillende manieren van het plakken vd emoticons!
Ik heb m'n speksteen-vrouwtje vandaag afgemaakt, en een sokkel erbij gemaakt. (Gaatje heeeeel voorzichtig boren, staafje erin, houdertje maken van klei en plastic, nu is hij aan het drogen. Als het droog en klaar is plaats ik weer een fotootje.)
Sitka bedankt voor de opheldering over de verschillende manieren van het plakken vd emoticons!
maandag 9 juli 2012 om 09:58
Echt een leuk topic om door te lezen. Ik ga waarschijnlijk vanmiddag en anders vanavond nog wat borduren. Moet nu eerst verder met poetsen, daarna boodschappen doen. Lunchen en vanmiddag ff kijken wat ik ga doen. Misschien beetje keyboard spelen en moet eigenlijk nog wat voor school afmaken. Vanavond sowieso borduren tijdens een film.