doorgeefvraag
maandag 7 april 2008 om 10:29
dat verschilt inderdaad van fase in de relatie, maar ook van werkstress (of niet), van het zonnetje op mijn bol, van uitgeslapen wakker worden,etc. Het is voldoende als ik me er happy bij voel en de ene week kan dat 1 keer zijn de volgende week liever 30 keer...
Liever 1 keer in de week heftige, langdurige seks, of vaker en minder uitgebreid?
Liever 1 keer in de week heftige, langdurige seks, of vaker en minder uitgebreid?
maandag 7 april 2008 om 11:12
maandag 7 april 2008 om 12:52
Heel vaak door achter mij te gaan staan, mijn billen vast te pakken, mij zachtjes in mijn nek te zoenen, lichtjes bijten, zijn handen over mij heen te laten glijden, mij om te draaien en ietjes op te tillen (ben niet so heel erg groot, hij wel).....hm, als ik het zo schrijf.......
Vraag blijft staan: Hoe reageert hij/zij bij voorkeur?
Vraag blijft staan: Hoe reageert hij/zij bij voorkeur?
maandag 7 april 2008 om 12:56
Ehm bij mij is het ook wisselend. Vind het leuk om bijvoorbeeld met alleen een mooi broekje aan uit de badkamer te komen en dan iemand meteen te verleiden. Subtiel ben ik niet zo. Wordt ook graag verleid.
Mijn favo reactie is dat die ander meteen zin krijgt en zich vol overgave laat gaan en we dan lekkere seks hebben . Lijkt me logisch! haha.
Ik laat de eerste vraag nog even staan!
Mijn favo reactie is dat die ander meteen zin krijgt en zich vol overgave laat gaan en we dan lekkere seks hebben . Lijkt me logisch! haha.
Ik laat de eerste vraag nog even staan!
maandag 7 april 2008 om 13:12
quote:Libby28 schreef op 07 april 2008 @ 12:52:
Heel vaak door achter mij te gaan staan, mijn billen vast te pakken, mij zachtjes in mijn nek te zoenen, lichtjes bijten, zijn handen over mij heen te laten glijden, mij om te draaien en ietjes op te tillen (ben niet so heel erg groot, hij wel).....hm, als ik het zo schrijf.......
Helemaal mee eens! Dat is een hele fijne reaktie!
Helemaal mee eens! Dat is een hele fijne reaktie!
maandag 7 april 2008 om 13:48
maandag 7 april 2008 om 14:11
ik had mijn vriend al een week niet gezien. hebben wel de hele week elkaar op zitten geilen met smsjes. toen ik eindelijk weer naar hem onderweg was, hebben ik in de bus ook nog met hem gesmst. ik stapte uit de bus, zag hem en onderweg naar zijn huis konden we ons al niet meer inhouden 
welke ultieme fantasie is werkelijkheid geworden?
welke ultieme fantasie is werkelijkheid geworden?