Gezondheid alle pijlers

artisjokkenextract!

09-07-2012 08:35 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik slik sinds een week artisjokkenextract. Dit op aanraden van iemand om de lever te reinigen. Ik heb de laatste tijd namelijk veel medicijnen moeten slikken.

Maar..... Het werkt bij mij op de spijsvertering! Ofwel... Ik ben ervam aan de schijt :-)

Iemand ervaring met artisjokkenhartjes? ;)
Je lever reinigen?

Hoeveel heb je voor dat advies betaald?
Misschien dit eens lezen:

http://www.mlds.nl/gezond ... -de-spijsvertering/lever/

En dat je er aan de slinger van raakt is niet zo heel raar vind ik wat volgens deze pagina klik heeft de werkende stof in artisjok sterke galuitscheiding bevorderende werking. Dat zorgt weer voor een versnelde werking van je spijsvertering.

Kappen dus met dat spul! Je helpt zo de balans in je lijf om zeep!

(werkelijk dat er mensen nog steeds zo dom zijn om te denken dat hun lijf het niet zelf aan kan )
Dat spul verkopen ze ook via teleshopping - daar schijn je snel van af te vallen. Weten we dus ook gelijk hoe dat werkt :-D
liever een leuke hond in een restaurant dan zeurende kinderen
Ja en dan kunnen ze daarna weer dure probiotica slijten aan alle mensen die er door aan de slinger zijn geraakt.
Dubbel
Wat ontzettend ontzettend dom om dat te slikken! Ik zou investeren in een goed anatomieboek.
Misschien kan je beter advies inwinnen bij je huisarts?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Dom.... Het advies kwam van de huisarts
Niet op advies van de dokter maar in overleg door advies!

Nou zo erg zal het toch ook niet zijn!

Behalve dan dat ik weer moet :-)

Ennuh... Als je lijf het zelf ksn waarom heb ik dan al die medicijnen moeten slikken? Beetje een jomanda opmerking
reinigen kan je lijf zelf. En als daar iets mis mee is kan een arts je helpen.

Slik je dat artisjokkenspul op advies van je huisarts dan zou ik die opbellen met dit probleem.

Wat voor meds heb je gehad dan? Als het goed is is dat om je beter te maken zodat je lijf weer naar behoren functioneerd. Lijkt me sterk dat je na het slikken van medicatie je lijf weer moet reinigen.
Het kon geen kwaad zei de arts! Ik heb heel veel pijnstillers geslikt, morfine, prednison. Niet echt medicijnen waar je lijf beter van wordt
Blijkbaar kan het wel kwaad omdat je er nu van aan de slinger raakt.

Huisarts / behandelend arts bellen voor verder advies.
Ik heb de huisarts gebeld. Ontgifting gaat gepaard met aan de slinger gaan :-) het hoort en is dus alleen maar goed. Niet langer dan 3 weken slikken en veel drinken.
Ik vind nog steeds dat je een onwijs risico neemt.
Wat is het risico dan denk je?
quote:ophetrandje schreef op 09 juli 2012 @ 16:14:

Ik heb de huisarts gebeld. Ontgifting gaat gepaard met aan de slinger gaan :-) het hoort en is dus alleen maar goed. Niet langer dan 3 weken slikken en veel drinken.

Je moet het zelf weten hoor maar als je van dat soort dingen aan de slinger gaat dan zit er toch iets niet goed volgens mij. Lijkt mij niet heel erg ontspannend. Ik zou alles gewoon even rust geven.

Ik heb trouwens ooit ook zoiets gekocht maar nooit genomen, dokter stond er juist helemaal niet achter. Maar als je het perse toch wil doen dan vooral doen. Het lijkt mij een extra belasting.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Wat is dat voor huisarts? Een reguliere? Dit is echt onzin!
Je doet je lijf het grootste plezier door niet verder te klooien maar gewoon gezond te eten.
quote:ophetrandje schreef op 09 juli 2012 @ 16:14:

Yeah right!

Prednison moet je afbouwen en dan is er steeds minder in je bloed. Het stapelt zich niet, morfine ook nauwelijks.

dat wat er zou opstapelen gaat in je vetweefsel zitten. Stop je met de medicatie dan is de concentratie van een stof in je bloed 0 en zal er vanuit het weefsel wat in je bloed terug komen. Dan wordt dan weer afgebroken door je lever, wederom in bloedbaan concentrtatie 0 enzovoort enzovoort

Maar dan moet je er nog vanuit gaan dat er stapeling is geweest.

Dat er geneesmiddelen zijn die langer doorwerken komt andere oorzaken

Lulverhaal, echt, wat je hier schrijft

never nooit dat je ha dit heeft gezegd en als dat wel zo is mag hij de herhaalcursus farmacodynamiek en ~kinetiek doen.

3 weken zwaar aan de diarree is pas link
Je bent zelf een theepot
Antroposofische huisartsen staan nu eenmaal anders in het leven.

Maar ik ben niet 3 weken zwaar aan de diarree hoor. Het loopt lekker door! ;)
Dat dacht ik al...

Kennelijk heeft deze arts weinig kennis van de werking van het menselijk lichaam. Dat had niemand nog in de tijd dat de antroposofie opkwam...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven