Viva Vrekkentopic VI
zondag 8 juli 2012 om 22:10
Ik ben helemaal blij met mijn buurtjes, gister hebben ze allemaal soesjes voor me gehaald, met resultaat dat ik nu vier dozen in de vriezer heb liggen Hartstikke handig, dinsdag ben ik zelf jarig kan ik er mooi op trakteren op mijn werk (werk op een kdv), en volgend weekend is onze tweeling jarig, dus komt helemaal goed uit! Ben er helemaal blij mee!!
Heb Landleven ook gehad, wat een leuk blad is dat! Jammer dat het gewoon echt te duur is voor ons, dat is luxe die ik me echt niet kan permiteren..... des te meer er nu van genieten!
Zag net op de site van de Action dat ze vaatwastabletten hebben, zakje met 24 stuks geloof ik, voor 0,99...... zou dat wat zijn??? Het proberen wel waard..... ik vind de action zo leuk
Heb Landleven ook gehad, wat een leuk blad is dat! Jammer dat het gewoon echt te duur is voor ons, dat is luxe die ik me echt niet kan permiteren..... des te meer er nu van genieten!
Zag net op de site van de Action dat ze vaatwastabletten hebben, zakje met 24 stuks geloof ik, voor 0,99...... zou dat wat zijn??? Het proberen wel waard..... ik vind de action zo leuk
maandag 9 juli 2012 om 08:14
Weet niet of de tip al langs is gekomen, maar ik ben lid van het klantenpanel van de Plus en de COOP. Zo eens in de paar maanden krijg ik een mail waarin ik vragen moet beantwoorden (COOP) en als dank krijg ik een waardebon voor een gratis product. Bij de Plus krijg je een waardebon voor gratis product en moet je daar een paar weken later vragen over beantwoorden. Heb al best lekkere dingen getest en opgehaald.
maandag 9 juli 2012 om 09:55
Dit weekend een vrekkenbeslissing genomen. Vriend en ik hadden een aantal zwarte kledingstukken die nog al waren afgebleekt door de was, maar de stof was nog goed. Hebben even getwijfeld om nieuwe spulletjes te gaan halen in de solden maar uiteindelijk hebben we gewoon zwarte textielverf gekocht voor 7,39 euro en zo 5 kledingstukken weer een nieuw tintje zwart gegeven. Ziet er goed uit en kosten een pak minder
maandag 9 juli 2012 om 11:14
Ik heb een leuke site gevonden, à la Eenvoudig Leven, alleen niet zonder de kerk en veel kinderen.
http://bewuste-eenvoud.blogspot.nl/
Ik vind het een leuke site om te lezen en er staan handige tips in over tuinieren in je eigen groentetuin.
Vanmiddag brengt mijn moeder een pan gortensoep mee.. Oh, dat is zoooo lekker en even Vrekkerig na het toch iets te dure weekend weg.
http://bewuste-eenvoud.blogspot.nl/
Ik vind het een leuke site om te lezen en er staan handige tips in over tuinieren in je eigen groentetuin.
Vanmiddag brengt mijn moeder een pan gortensoep mee.. Oh, dat is zoooo lekker en even Vrekkerig na het toch iets te dure weekend weg.
maandag 9 juli 2012 om 11:16
quote:quantumbabe schreef op 09 juli 2012 @ 09:55:
Dit weekend een vrekkenbeslissing genomen. Vriend en ik hadden een aantal zwarte kledingstukken die nog al waren afgebleekt door de was, maar de stof was nog goed. Hebben even getwijfeld om nieuwe spulletjes te gaan halen in de solden maar uiteindelijk hebben we gewoon zwarte textielverf gekocht voor 7,39 euro en zo 5 kledingstukken weer een nieuw tintje zwart gegeven. Ziet er goed uit en kosten een pak minder Ik heb ook al eens gedacht om texteilverf te gebruiken, maar ben zo bang dat de volgende was ook zwart/geel/paars uitvalt
Dit weekend een vrekkenbeslissing genomen. Vriend en ik hadden een aantal zwarte kledingstukken die nog al waren afgebleekt door de was, maar de stof was nog goed. Hebben even getwijfeld om nieuwe spulletjes te gaan halen in de solden maar uiteindelijk hebben we gewoon zwarte textielverf gekocht voor 7,39 euro en zo 5 kledingstukken weer een nieuw tintje zwart gegeven. Ziet er goed uit en kosten een pak minder Ik heb ook al eens gedacht om texteilverf te gebruiken, maar ben zo bang dat de volgende was ook zwart/geel/paars uitvalt
maandag 9 juli 2012 om 11:51
maandag 9 juli 2012 om 12:05
Leuke vrekkenbeslissing genomen: via euroclix een inboedelverzekering afgesloten bij centraal beheer achmea. Je krijgt 2000 clix daarvoor en een cadeaucard van de Ikea twv 20 euro. Betaalde bij Ohra 1 euro per maand minder, maar heb nu wel 2 extra dekking afgesloten. Dus eigenlijk krijg ik die er dan gratis bij. Tikt lekker aan zo

maandag 9 juli 2012 om 12:41
Vandaag mijn lekker in het leven gids bij de nieuwe eigenaar van ons oude huis opgehaald. Ik krijg er maar geen adreswijziging door, snap er niks van. Via de site sta ik wel op ons nieuwe adres ingeschreven. Ik gebruik altijd de bonnen voor de pampers dus ik ben er blij mee. Meteen via de Wehkamp besteld (gratis verzenden). Kunnen we weer vooruit

maandag 9 juli 2012 om 13:32
Hmm.. Die niet goed geld terug actie van pampers he? Is het heel grof om daar aan mee te doen? Ik weet nu al dat ik niet zo tevreden ben (dochter stinkt heel snel in pampers) Opzich kan het dus wel omdat we haar altijd vrij snel verschonen, maar normaal kies ik liever voor kruidvat luiers.
maar het voelt wel een beetje vreemd...
maar het voelt wel een beetje vreemd...
maandag 9 juli 2012 om 17:45
Pff. Ik moest vanmorgen met de taxi naar CBR omdat ik op moest voor theorie (2e x) en ik had me vergist in de tijd. Toch weer gezakt als een baksteen, dus die moeite en dat geld waren voor niks.
Verder bij H&M en America Today nog twee rokjes en een topje gekocht in de Sale dus dat maakte wel iets goed.
Iemand trouwens een tip voor een kortingscode van Scapino? Ik vind niet zoveel op internet!
Verder bij H&M en America Today nog twee rokjes en een topje gekocht in de Sale dus dat maakte wel iets goed.
Iemand trouwens een tip voor een kortingscode van Scapino? Ik vind niet zoveel op internet!
maandag 9 juli 2012 om 17:54
quote:frizzy schreef op 09 juli 2012 @ 17:51:
De mondhygiëniste heeft me twee producten geadviseerd die ik niet kende, laat staan dat ze ooit ergens in een aanbieding zijn. Grrr. Ze zijn beiden nog duur ook.
Mocht iemand een ideetje hebben, dit moet ik hebben:
[afbeelding]Oh die lagen hier (************************) afgelopen vrijdag in de vergaarbak met korting bij Appie. Heb ze gezien omdat vriend ook oral b flosdraad gebruikt.
De mondhygiëniste heeft me twee producten geadviseerd die ik niet kende, laat staan dat ze ooit ergens in een aanbieding zijn. Grrr. Ze zijn beiden nog duur ook.
Mocht iemand een ideetje hebben, dit moet ik hebben:
[afbeelding]Oh die lagen hier (************************) afgelopen vrijdag in de vergaarbak met korting bij Appie. Heb ze gezien omdat vriend ook oral b flosdraad gebruikt.
Volg de oorspronkelijke stem van je hart.
maandag 9 juli 2012 om 18:01
maandag 9 juli 2012 om 18:06