Weggeef topic

11-07-2012 10:14 3360 berichten
Alle reacties Link kopieren
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.

Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.

Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit namelijk wel gebeurd zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.
Heb 2 tassen kleding van zolder gesleept, ga straks alles even uitzoeken.

Heb voor nu nog een paar kortingscodes, volgens mij zijn het algemene codes, maar misschien kan er nog iemand blij mee maken:

40 procent korting bij centerparcs (scheelt echt veel, wij hebben onze vakantie ook met zo'n bon geboekt)

100 euro korting op een vakantie bij roompot (kan maar bij een aantal parken trouwens)

60 euro korting bij Landal op een week of midweek verblijf, plus gratis box in de bungalow. geldig in combinatie met jonge gezinnen korting.
Marels, ik denk niet dat de pumps mij passen, dus wat mij betreft mag jij ze hebben.
Mali en duveltje, ik zit regio 040, is dat op te halen voor jullie? Ik zal vanavond even inventariseren wat het allemaal is. In ieder geval shirtjes, broekjes, wat jurkjes.
quote:Biebeltje schreef op 11 juli 2012 @ 15:34:

Soley, welke Levensweg uitvoering heb je? Ik vind die nieuwerwetse versie niks en ben al een tijdje op zoek naar de versie die ik als kind ooit speelde...

Zoals deze: [afbeelding]

Weet niet of de nieuwere versie (die met die rondjes erbij) net zo leuk is...Rondjes erbij? Weet even niet wat je bedoeld. Ik zal even een foto opduikelen.
Marels, dat is de versie met die rondjes er tussenin... Weet ook niet of ik het nu helemaal loop op te hemelen hoor. Bij een nicht thuis hadden ze dat spel en ik vond het destijds zo geweldig. Maar dat zal al weer een jaar of 20 terug zijn (jeetje...)

Weet dus ook niet of er veel veranderd is tussen die versies...
Volgens mij niet hoor, het bord lijkt mij hetzelfde.

Wat voor rondjes bedoel jij eigenlijk??

Ik vond het vroeger ook zo super, heb het enorm veel gespeeld.
668, the neighbour of the Beast
GERESERVEERD Ik kwam net een nog bijna nieuw (kinder) dekbedovertrek van Donald Duck tegen. Wie kan ik hier mee blij maken?
quote:Marahbloem schreef op 11 juli 2012 @ 13:35:

UkchiCk: ben ook geinteresseerd in al de ikea kastjes plus billy. Afhankelijk van waar je woont.

Zal vanaaf ook eens na gaan denken.

Heb iig een grote booglamp die zo weg kan.

Omgeving 030?

Voor degenen die reageerden op de kleding: de blazers zijn inmiddels beloofd aan oogappeltje. Ik ga de rest even inventariseren, vooral op wat nog netjes is.
Mijn versie is trouwens ook al miiiiinstens 16 of 17 jaar oud Biebeltje.
quote:ayla2 schreef op 11 juli 2012 @ 13:29:

[...]

Ik zou wel blij zijn met de ikea vierkantjes, maar waar woon je? Als het in de buurt is wil ik ze wel halen.....Omgeving 030. Af te halen ergens in september. Want dan pas verhuis ik ;)
Voor iedereen die interesse heeft in die berichtjes van mij: mailen op UCchick1990@ gmail . com gaat waarschijnlijk sneller, aangezien iik mezelf een enorm viva forum verbod heb opgelegd wegens scriptie...
Ik heb ook nog een zomerjasje in de aanbieding van No Secret, maat 50/52. Is mij net te groot. Moet één nieuwe knoop aan gezet worden, en dat wil ik zelfs nog wel voor je doen.
inductiekookplaat 60 cm van pelgrim werkt perfect...
quote:Marels schreef op 11 juli 2012 @ 15:47:

Volgens mij niet hoor, het bord lijkt mij hetzelfde.

Wat voor rondjes bedoel jij eigenlijk??

Ik vond het vroeger ook zo super, heb het enorm veel gespeeld.

Ik ook. Toen heb ik het zelf een keer gekocht, het is wel een nieuwere versie dan op de foto van marels, het bord zelf

Iijkt niet veel verschil in te zitten. Ik snap de rondjes ook niet, wat bedoel je? Ik krijg hier even geen foto op, vanavond.
Is de booglamp er nog ?
Nu is de vraag; wil Biebeltje persé DIE versie of is die van één van ons goed genoeg
Wat betreft de bon voor de Zwaluwhoeve:

Iemand zei dat die niet naar de eerste zijn gegaan die reageerde. Heb nogmaals nagelezen en Ikbenik was toch echt de eerste die reageerde volgens mij (zij krijgt ze dan ook).

Maar als ik iets of iemand over t hoofd heb gezien hoor ik t graag
@HelpBrand; je moet je niet verdedigen joh.

Het is al hardstikke super dat je hem zomaar weggeeft, en dan geef je hem aan de persoon van jouw keuze. Zo simpel is het.
Kom ik weer met m'n Levensweg tic: op deze foto zie je die rondjes (zijn icoontjes).

Nou ja, ik ben in ieder geval wel geïnteresseerd, woon alleen in 020... (ik voel een roadtrip opkomen...lust je gebak?)
Aaaah, ik snap 'm.

Dat verschil had ik echt niet gezien.

Maar mag ik eens een domme opmerking maken? Je kunt het spel toch spelen en de handjes negeren?

Je mag in elk geval de mijne hebben ook, maar ik woon in Zeeland dus wordt het pakketpost.
Marels je hebt mail!
quote:Soley schreef op 11 juli 2012 @ 15:44:

Mali en duveltje, ik zit regio 040, is dat op te halen voor jullie? Ik zal vanavond even inventariseren wat het allemaal is. In ieder geval shirtjes, broekjes, wat jurkjes.Dat is voor mij nogal uit de richting, maar als je je rekeningnummer even mailt, maak ik de verzendkosten naar je over als je het op wilt sturen. duveltje1982@hotmail.com
quote:duveltje82 schreef op 11 juli 2012 @ 16:19:

[...]

Dat is voor mij nogal uit de richting, maar als je je rekeningnummer even mailt, maak ik de verzendkosten naar je over als je het op wilt sturen. duveltje1982@hotmail.comIk zal vanavond even kijken wat ik precies heb, dan mail ik je, kun je kijken wat je hebben wilt. Gaan we regelen. Tot 68 dan? Doe ik 74 naar Mali.
Ik heb een Deka Zomerspelen kaart met 10 zegels en nog 7 losse zegels. Voor 9 zegeld kun je een badmintonset of stopwatch bij de Deka ophalen, voor 15 zegeld een voetbal, voor 6 zegels pionnen etc.

Je kunt het zien op de site van de Dekamarkt.

Leuk topic, lees al steeds mee.
Marels, ik heb wel belangstelling voor je levensweg als je er nog niemand voor hebt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven