Entertainment alle pijlers

Wow Estelle

10-07-2012 08:43 3021 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wow Estelle,

Wat ben ik toch jaloers op jou.

Jouw nieuwe vriend heeft alles wat een vrouw zoekt in een man.

Een leuke schoonzoon.

Wat zullen je ouders blij zijn met zo’n aardige, nieuwe vriend, die ook steeds meer een vaste plaats in de krant weet in te nemen. Wellicht tijd voor een eigen column.

Een lieve stiefvader.

Ruud zal blij zijn dat zijn kinderen een lieve, zachtaardige stiefvader hebben gekregen. Hij had zich geen betere opvolger kunnen bedenken. Misschien kan Badr de kids wat van zijn normen en waarden bijbrengen.

Een harde werker.

Al heeft Badr een zwaar beroep, fijn dat hij werk en privé zo goed gescheiden kan houden. Niets vermoeiender dan een man die zijn werk steeds mee naar huis neemt.

Een altruïstisch persoon.

Om nog maar niet te spreken over de hulpvaardigheid van jouw lover. Terwijl hij in de VIP box resideert van een leuk feestje, is hij niet te beroerd om een theedoek te pakken en wat glazen te poleren.

Wow Estelle. Had jij bij Ruud al een lot uit de loterij, nu heb je echt gescoord.
Aso? Neuh, dat vind ik dan weer niet, althans niet om de redenen die jij noemt (rijk, merkkleding, vakanties, auto's).

Ik blijf het opmerkelijk vinden dat Badr Hari gewoon, hangende het onderzoek, naar het buitenland mocht, zeker daar hij in het verleden al eens "gevlucht" is naar Marokko. Dat geeft mij toch te denken dat hij geen verdachte is.
In ieder geval is de verdenking, als die er al is, niet dusdanig sterk dat ze het nodig vinden om hem aan te houden.

En zoals ik al eerder zei: de politie heeft geen middelen om iemand te verplichten hier te blijven.
Vooralsnog heeft het slachtoffer volgens mij geen aangifte gedaan. Ik denk dat de politie zich eerst daar mee bezig houdt. Badr komt (uiteindelijk) heus wel weer een keer terug, en tegen die tijd is er genoeg bewijs verzameld voor een aanhouding.
quote:astrape schreef op 11 juli 2012 @ 13:36:

In ieder geval is de verdenking, als die er al is, niet dusdanig sterk dat ze het nodig vinden om hem aan te houden.

Precies.
Blijft nog steeds de vraag overeind waarom het slachtoffer bewaakt wordt in het ziekenhuis.

Dat zal niet voor de flauwekul zijn; ergo: men weet wel meer, maar kan het (nog) niet hard maken.
quote:girasole3 schreef op 11 juli 2012 @ 13:47:

Blijft nog steeds de vraag overeind waarom het slachtoffer bewaakt wordt in het ziekenhuis.

Dat zal niet voor de flauwekul zijn; ergo: men weet wel meer, maar kan het (nog) niet hard maken.Maar dat hoeft toch niks met Bard Hari te maken te hebben? Laten we wel zijn; over het algemeen word je niet zomaar zo erg in elkaar geslagen. Ik weet totaal niet in wat voor kringen het slachtoffer verkeert, maar er kan natuurlijk een heel verhaal achter die mishandeling zitten. Duidelijk is ook wel dat hij ernstig is mishandeld en dat de personen die het hebben gedaan nog los rondlopen, dus heel raar vind ik het niet dat hij bewaakt daar ligt.
Even een kijkje in het verleden van Badr.

Collumn metro

vijand

Badr Hari is het grootste kickbokstalent van de afgelopen twintig jaar. Helaas scoort hij nu vooral krantenkoppen buiten de ring.

Al jaren gaat het vooral om randzaken als het over ‘Golden Boy’ Badr Hari (27) gaat. De afgelopen weken was hij in het nieuws als de nieuwe vriend van Estelle Gullit, maar afgelopen weekend was het nieuws wat grimmiger. Hari zou zaterdag betrokken zijn geweest bij de ernstige mishandeling van ondernemer Koen Everink in een vip-box tijdens dance-evenement Sensation. De politie heeft kleding van Hari in beslag genomen voor onderzoek. De kickbokskampioen heeft zelf aangegeven volledig te willen meewerken aan het politieonderzoek en ontkent dat hij iets te maken heeft met de mishandeling, laat staan dat hij gezien heeft wat er gebeurd is. Over een ding zijn fans en kenners het eens: Badr kan van iedereen winnen. Dat liet hij zien in mei 2009 tijdens It’s Showtime in de Amsterdam Arena. Hari stond in zijn eigen stad tegenover de reus Sem Schilt die al jaren het kickboksen domineerde en onverslaanbaar werd geacht. Schilt had geen schijn van kans tegen de ontketende Hari en kuste in de na nog geen twee minuten het canvas.

Hari maakt ruzie op persconferenties, zet tegenstanders te kakken en heeft een aantrekkelijke, explosieve vechtstijl. Dat lijkt te horen bij grote vechtsporters. Maar waar een vechter als Muhammad Ali zich in de ring wel aan de regels hield, ging Hari tot twee keer toe binnen de ring over de schreef. In 2008 kostte hem dat de wereldtitel K-1. Hari schopte door op wereldkampioen Remy Bonjasky uit Almere, terwijl de scheidsrechter het gevecht had onderbroken. Hari wordt geschorst. Nadat hij zo’n geintje in 2010 nogmaals flikte in de Arena, kondigde hij aan een tijdje afstand te nemen van het kickboksen. In datzelfde jaar wordt Badr in verband gebracht met de zware mishandeling van een portier van een Amsterdamse club. Hari vertrekt enige tijd naar Marokko en heeft het gevoel dat men hem in Nederland wel heel makkelijk in verband met geweld brengt.

Hari’s vriendschappelijke omgang met zware jongens doen zijn kwalijke reputatie weinig goed. Nadat hij in 2009 wint van Sem Schilt, staan een paar minuten na de match de dan nog prominente Hells Angels Harrie S. en Rini S. in zijn kleedkamer om hem zeer vriendschappelijk te feliciteren. Bij een groot toernooi in Tokio draagt Badr bij zijn binnenkomst een t-shirt met opschrift ‘Gwenette for Ever’, een verwijzing naar de veroordeeld drugshandelaar Gwenette Martha met wie Hari bevriend is. Onlangs werden Hari en zijn kersverse vriendin Estelle gespot in gesprek met Willem Holleeder.

Volgens een kennis van Koen Everink weet die wie precies wie hem heeft mishandeld, maar weet hij nog niet of hij aangifte gaat doen. In de tussentijd zijn Badr en Estelle op vakantie.
Misschien hoopt de politie dat men eerder zal praten als Badr even op afstand is ? Of ze kunnen hem gewoon niks maken zolang niemand hem officieel wil beschuldigen. Dat was toen met die portier toch ook zo?

Een ding is wel zeker: Badr spreekt zichzelf tegen als het gaat om die theedoek. De ene keer was hij aan het afdrogen (wat natuurlijk bijzonder ongeloofwaardig is) en de volgende keer heeft hij helemaal geen theedoek gezien.

En Estelle een schatje? Ik vond haar ook altijd leuk, maar ik krijg nu toch echt wel bedenkingen hoor. Die Badr is hoe dan ook goed fout en het is gewoon oliedom om je met hem en zijn wereld in te laten. En als je alleen bent moet je het allemaal nog zelf weten. Maar waar sleur je je kinderen in mee?
.
Als ze hem gewoon zijn gang laten gaan en op vakantie laten gaan, kunnen ze de boel goed onderzoeken. Kan hij ook niet zeuren dat Justitie altijd naar hem wijst in dit soort gevallen.

Geen frisse gozer. Holleeder kennen, vriendjes zijn met de HA en twee keer in een wedstrijd doorslaan; bij mekaar geeft dat niet echt een aardig beeld van iemand weer.
Trouwens, op zijn knokkels hoeft helemaal niks te zien te zijn. Als je echt hard slaat sla je niet alleen met de kracht in je handen/armen, maar zet je je heup/bil er keihard in, waardoor je rug, arm en hand een soort stormram wordt. Heb je geen theedoek nodig voor het deppen.
Of hij heeft de theedoek gebruikt om zijn vuisten te beschermen. Als bokshandschoen, zeg maar.
.
Zoals ik begreep van iemand die het slachtoffer naderhand zag was zijn hele gezicht een bloedbad. Dat kon natuurlijk ook aan de handen van Badr zitten.
Waar is die hele theedoek eigenlijk gebleven ?
.
Die zit in de was.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Sherlocks zijn wij zeg.
Zullen we een detectivebureau gaan opzetten?
You know how I know? Because I reeaally think so!
quote:mrsstanleywalker schreef op 11 juli 2012 @ 17:19:

Die zit in de was.

Ik verwacht binenkort een foto van Badr met een theedoek om zijn hoofd (als een soort bandage tegen de zon) waar hij tegen de pers verklaart dat dat de theedoek is waar hij zaterdag een glas mee heeft drooggemaakt 'als deze theedoek onder de bloedvlekken zou zitten, dan had Estelle deze vlekken er zeker niet uitgekregen, ook niet op 95 graden'
Ik zie anders wel een opening voor een nieuw spotje voor Robijn Stralend wit.

(Eerder gedaan door Leco trouwens. En zo is dan de cirkel weer rond)
Ik zie ineens een reclamespotje voor mij.

Badr die hevig onder het bloed thuiskomt. 'Stell mijn kleren zijn weer vies, maar ik heb hem wel een koppie kleiner gemaakt'.

Estelle kijkt hem hevig verliefd aan als hij zijn (eerst zo) witte shirt uitdoet. Ze geeft hem een schoon wit shirt en krijgt van Badr als dank een aai over haar mooie blonde haren.

Met een gelukzalige blik gooit Estelle de vuile was in de wasmachine en gooit het wasprogramma op 40 graden!

.

Later doen ze samen voor het keukenraam de afwas (Badr droogt de vaat natuurlijk!) en uit het keukenraam zien wij de schone witte was hangen op de waslijn die Estelle allemaal keurig heeft opgehangen. Jaja: OMO was door en door schoon...:)
Ah, Astrape was mij al voor

Ik vind Badr soort van op Ruud Gullit lijken.

@Missinnuenda: Aso is mss toch niet het goede woord...ordinair is een beter woord denk ik.

Hoewel het hele gebeuren in de skybox is toch wel redelijk aso is.

En dieptriest.
quote:frizzy schreef op 10 juli 2012 @ 11:05:

En dan meteen wat mij zo vreselijk tegenstaat aan die kerel, wat ik hem eerder ook al zag doen: loop dan niet zo te liegen erover in de media, hou gewoon je bek dicht.Iedereen die zoiets zou doen, die verzint smoezen dat ze het niet gedaan kunnen hebben. Sommigen geloven werkelijk zichzelf dat ze het niet gedaan hebben, ook al zitten hun handen onder het bloed. Maar dan nog ontkennen en smoezen verzinnen hoe dat bloed daar terecht komt.
Kijk dan komt Ruud in een container ook in een ander daglicht te staan. Gewoon een bezorgde vader.
Ik blijf het maar vaag vinden. Wat ik heb begrepen heeft de man die in elkaar is geslagen "een onhandige opmerking gemaakt" en vervolgens wordt ie in elkaar getimmerd. Er zijn getuigen die zeggen dat Badr er iets mee te maken heeft en hij ontkent in alle toonaarden, Estelle ziet er geen kwaad in om vervolgens met de man het vliegtuig in te stappen, terwijl de "selfmade miljonair" onder politiebewaking, voor de rest van z'n leven beschadigd, in het ziekenhuis ligt. Gezien de andere bekende Nederlanders die bij het feestje aanwezig waren, lijkt het me geen "onderwereld feestje" geweest te zijn. Oh en een nieuw wit shirt is zo gekocht, oude in de vuilnisbak, nieuwe in de kast. Heb je geen OMO bij nodig.

Maar ja, GHB in je drankje op het verjaardagsfeestje van Gordon verwacht je ook niet. En wanneer je een stoeipartijtje met Arie hebt, verwacht je ook niet met een gebroken rib naar huis te gaan.

Gezellige boel; het zijn net mensen die BN'ers.
Wat een walgelijk topic is dit geworden. Gelukkg was iedereen er zelf bij

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven