Entertainment alle pijlers

Wow Estelle

10-07-2012 08:43 3021 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wow Estelle,

Wat ben ik toch jaloers op jou.

Jouw nieuwe vriend heeft alles wat een vrouw zoekt in een man.

Een leuke schoonzoon.

Wat zullen je ouders blij zijn met zo’n aardige, nieuwe vriend, die ook steeds meer een vaste plaats in de krant weet in te nemen. Wellicht tijd voor een eigen column.

Een lieve stiefvader.

Ruud zal blij zijn dat zijn kinderen een lieve, zachtaardige stiefvader hebben gekregen. Hij had zich geen betere opvolger kunnen bedenken. Misschien kan Badr de kids wat van zijn normen en waarden bijbrengen.

Een harde werker.

Al heeft Badr een zwaar beroep, fijn dat hij werk en privé zo goed gescheiden kan houden. Niets vermoeiender dan een man die zijn werk steeds mee naar huis neemt.

Een altruïstisch persoon.

Om nog maar niet te spreken over de hulpvaardigheid van jouw lover. Terwijl hij in de VIP box resideert van een leuk feestje, is hij niet te beroerd om een theedoek te pakken en wat glazen te poleren.

Wow Estelle. Had jij bij Ruud al een lot uit de loterij, nu heb je echt gescoord.
Ik vind Estelle niet zo'n schatje eigenlijk, ze sleurt haar kinderen mee in een heel naar wereldje. Dat is gewoon een vaststaand feit, burgemeesters proberen niet voor niets vechtsportgala's te verbieden. Of Badr nu wel of niet schuldig bevonden gaat worden aan deze mishandeling, maakt niet uit, Estelle zit gewoon al tot haar nek toe in de penoze.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Ik zou niet willen zeggen dat iedereen in de vechtsport penoze is. Maar Badr heeft wel erg veel op zijn kerfstok, inclusief mishandeling van een ex. Dat gun je toch geen vrouw mrt kinderen, schatje of niet?
Tja, schat of niet, het slachtoffer zegt zélf dat hij is aangevallen door meneer Hari. En als zij daarbij was, in de VIP-ruimte, moét ze meer weten. Zélfs als ze 'net de andere kant op keek', Sensation White kleding combineert echt heel slecht met zo'n bloederige matpartij. En dan doet ze blijkbaar ook nog zijn was, dat vind ik dan wel weer lief.

Lijkt me niet zo lief om dan nu meteen met zo iemand op vakantie te gaan.
Dat ben ik wel met je eens, niet iedereen in de vechtsport of die naar die gala's gaan zijn penoze, absoluut niet. Maar dat het een netwerkplek voor criminelen is, dat kan je niet ontkennen. En Badr heeft op zijn minst dubieuze kennissen en een zeer discutabele staat van dienst.
quote:eleonora schreef op 11 juli 2012 @ 10:23:

Van mij hoeft die hele Badr niet schuldig te zijn. Ik vind Estelle een schat en ik hoop, al was het maar voor haar en haar kinderen, dat hij er niks mee te maken heeft.Als Badr direct of indirect iets met de vechtpartij te maken heeft, dan moet Estelle daar toch ook iets van hebben meegekregen? Ik ken haar niet maar ze lijkt me niet bepaald streetwise. Maar om naar huis te gaan met een man die een al zwaar toegetakelde man een trap op z'n benen heeft gegeven (volgens JvdH een verwonding die hem voor het leven zou kunnen beschadigen), lijkt me toch wel getuigen van een bepaalde vorm van apathie. Zij is nu met hem op vakantie en de kinderen zijn met Ruud naar Ibiza. Hopelijk komen ze daar allemaal een beetje tot hun zinnen en realiseren ze zich dat deze man toch niet van de meest zuivere koffie is.
Ja, ze is echt heel gewoon gebleven hoor, die Estelle, ze doet gewoon zelf de bloederige wasjes
En dat inderdaad, mienbillekesjeuken. Het slachtoffer zegt dat Badr hem mishandeld heeft. Estelle maakt mij niet wijs dat hij aan 'haar' haren zat te friemelen en dan lekker met zo iemand op vakantie gaan. Moet je ook maar kunnen...
Hij heeft gewoon 5 van die shirtjes in de kast hangen....voor het geval het weer een bloederig nachtje is geworden.....
quote:paloma schreef op 11 juli 2012 @ 10:43:

[...]

Als Badr direct of indirect iets met de vechtpartij te maken heeft, dan moet Estelle daar toch ook iets van hebben meegekregen? Ik ken haar niet maar ze lijkt me niet bepaald streetwise. Maar om naar huis te gaan met een man die een al zwaar toegetakelde man een trap op z'n benen heeft gegeven (volgens JvdH een verwonding die hem voor het leven zou kunnen beschadigen), lijkt me toch wel getuigen van een bepaalde vorm van apathie. Zij is nu met hem op vakantie en de kinderen zijn met Ruud naar Ibiza. Hopelijk komen ze daar allemaal een beetje tot hun zinnen en realiseren ze zich dat deze man toch niet van de meest zuivere koffie is.Nah, ik ga er maar niks meer over zeggen verder. Ik mag haar graag en ik hoop dat het allemaal snel duidelijk wordt de komende tijd.
quote:eleonora schreef op 11 juli 2012 @ 10:54:

[...]

Nah, ik ga er maar niks meer over zeggen verder. Ik mag haar graag en ik hoop dat het allemaal snel duidelijk wordt de komende tijd.Dat je haar graag mag, doet toch niets af aan het feit dat ze nu iets heeft met een niet zo'n fijne gozer? Ik heb ook vriendinnen die ik graag mag en die gun ik (inclusief kinderen) een prettig en liefdevol leven zonder al te veel gedoe.
Dat zeg ik ook niet. Het ging mij even over wat er over haar gezegd werd.

Fijne gozer, nee, understatement zelfs.
Zodra die enge John van de Heuvel erbij komt, geloof ik er niets van.
quote:eleonora schreef op 11 juli 2012 @ 10:54:

[...]Nah, ik ga er maar niks meer over zeggen verder. Ik mag haar graag en ik hoop dat het allemaal snel duidelijk wordt de komende tijd.Badr zal ongetwijfeld haar omver hebben gewaaid met zijn hele doen en laten, maar ik hoop dat ze de belangen van haar kinderen niet uit het oog verliest. Nog één zo'n incident en Ruud zal hopelijk ingrijpen.
Waar je mee omgaat, daar word je mee besmet. Dat moet een middendertiger toch wel weten, inmiddels.
quote:mienbillekesjeuken schreef op 11 juli 2012 @ 11:14:

Waar je mee omgaat, daar word je mee besmet. Dat moet een middendertiger toch wel weten, inmiddels.Estelle is totaal wereldvreemd die is opgegroeid, met een wereldberoemde achternaam, in een beschermd wereldje en nog geen stuiver salaris heeft verdiend met een gewone mensen baan en vervolgens op haar 21e met een man trouwde die over de hele wereld zowat door iedereen wordt herkend. Ik denk echt waar dat Estelle geen flauw benul heeft, maar wel zo eigenwijs is, dat ze van niemand een zinnig woord aanneemt.
Waar zijn de kinderen nou?
Estelle is ècht street-wise.

Een echte Amsterdamse grootbek, met humor.

Jammer, dat ze nu een hele slechte keuze maakt.

Maar ze komt er nog wel achter, heus.

Jammergenoeg.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:frizzy schreef op 11 juli 2012 @ 11:24:

Waar zijn de kinderen nou?Met Papa mee, naar Ibiza.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:Eindeloos schreef op 11 juli 2012 @ 11:35:

[...]

Met Papa mee, naar Ibiza.Ah ok. Ik dacht dat pappa naar India zou gaan.
Lief bekje en humor maken iemand nog niet een schat. Al voor Badr zag je haar regelmatig op het terras met mensen uit de onderwereld. Het is geen onbekende wereld voor haar. Ook hoe zij nu omgaat met dit gebeuren geeft aan dat zij precies doet wat zij wil. Gewoon op vakantie gaan terwijl dit speelt. Het is niet iemand uit het onderwijs die persé nu op vakantie moet gaan.

Haar keuze voor Badr is een voortvloeisel uit de kringen waar ze zich al jaren in begeeft.
quote:frizzy schreef op 11 juli 2012 @ 11:38:

[...]

Ah ok. Ik dacht dat pappa naar India zou gaan.Ik kan er ook naast zitten , Frizzy, Ruud belt me niet meer zo vaak.
quote:vanlippebiesterveld schreef op 11 juli 2012 @ 11:39:

Lief bekje en humor maken iemand nog niet een schat. Al voor Badr zag je haar regelmatig op het terras met mensen uit de onderwereld. Het is geen onbekende wereld voor haar. Ook hoe zij nu omgaat met dit gebeuren geeft aan dat zij precies doet wat zij wil. Gewoon op vakantie gaan terwijl dit speelt. Het is niet iemand uit het onderwijs die persé nu op vakantie moet gaan.

Haar keuze voor Badr is een voortvloeisel uit de kringen waar ze zich al jaren in begeeft.

Juist ! Wij noemen zo iemand een sensatiebak.

Lekker meelopen met die ruige types.

Maar hoe leuker je wordt binnengehaald, hoe akeliger is het afscheid.
quote:Eindeloos schreef op 11 juli 2012 @ 11:42:

[...]

Ik kan er ook naast zitten , Frizzy, Ruud belt me niet meer zo vaak. Oh, ik zou denken tegenwoordig juist vaker!
quote:frizzy schreef op 11 juli 2012 @ 11:44:

[...]

Oh, ik zou denken tegenwoordig juist vaker!
quote:vanlippebiesterveld schreef op 11 juli 2012 @ 11:39:

Haar keuze voor Badr is een voortvloeisel uit de kringen waar ze zich al jaren in begeeft.Ja hoor. Je hebt gelijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven