Weggeef topic
woensdag 11 juli 2012 om 10:14
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.
Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.
Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit namelijk wel gebeurd zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.
Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.
Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit namelijk wel gebeurd zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.
woensdag 11 juli 2012 om 18:49
Wat een heerlijk topic! Ik heb zo snel niets weg te geven :-/.. Maar als iemand nog een klein tweepersoons bankje heeft staan (wit, creme, oid) hoor ik het heel graag!
vivaforumnaam@hotmail.nl
rond 071
vivaforumnaam@hotmail.nl
rond 071
woensdag 11 juli 2012 om 19:15
Ik heb nog niet in de kasten gekeken, maar even uit mn hoofd...
dameskleding
- Shortje (beige) van HenM, maat 40. Nooit gedragen.
- Dbruine broek van PromoD (zeg maar de Franse We), Franse maat 42. Nooit gedragen.
kinderkleding
- roze babysandalen , mt 17/18, nooit gedragen
- blauwe jongens sandalen, mt 21, zgan
- groen winterjasje mt 86, voor naar kdv ofzo
- blauw met rood winterjasje mt 18 maanden, bijna niet gedragen door zoon
overig
- humax ´decoder´ (hoe heet zoiets) voor Ziggo, ab is kapot maar je kan wel met de hand ´zappen´ of misschien een universele ab gebruiken
- dictafoon (niet digitaal)
- stations- of studentenfiets, batavia sportief dames model. Er zijn een paar dingen niet ok aan, moet ik even nakijken
Af te halen in nieuwbouwwijk nabij 030.
Rest volgt.
dameskleding
- Shortje (beige) van HenM, maat 40. Nooit gedragen.
- Dbruine broek van PromoD (zeg maar de Franse We), Franse maat 42. Nooit gedragen.
kinderkleding
- roze babysandalen , mt 17/18, nooit gedragen
- blauwe jongens sandalen, mt 21, zgan
- groen winterjasje mt 86, voor naar kdv ofzo
- blauw met rood winterjasje mt 18 maanden, bijna niet gedragen door zoon
overig
- humax ´decoder´ (hoe heet zoiets) voor Ziggo, ab is kapot maar je kan wel met de hand ´zappen´ of misschien een universele ab gebruiken
- dictafoon (niet digitaal)
- stations- of studentenfiets, batavia sportief dames model. Er zijn een paar dingen niet ok aan, moet ik even nakijken
Af te halen in nieuwbouwwijk nabij 030.
Rest volgt.
if we all light up, we can scare away the dark...
woensdag 11 juli 2012 om 19:30
woensdag 11 juli 2012 om 19:31
quote:Cateautje schreef op 11 juli 2012 @ 12:00:
[...]
Oh jee, nu zijn er twee. Ik weet niet wat ik nu moet doen, want ik heb er maar één.
Wat nu?
Ik denk dat het beste gewoon is om wie het eerst komt wie het eerst maalt te doen. Dat lijkt mij het eenvoudigst. Pech voor mij ben ik dat niet want ik vond em echt super.
Maar zo gaat dat in het leven dus degene die 'm wel krijgt, veel plezier ervan!!
[...]
Oh jee, nu zijn er twee. Ik weet niet wat ik nu moet doen, want ik heb er maar één.
Wat nu?
Ik denk dat het beste gewoon is om wie het eerst komt wie het eerst maalt te doen. Dat lijkt mij het eenvoudigst. Pech voor mij ben ik dat niet want ik vond em echt super.
Maar zo gaat dat in het leven dus degene die 'm wel krijgt, veel plezier ervan!!
Het is mij: shaHla
(Iranian version)
woensdag 11 juli 2012 om 19:33
quote:Merelin schreef op 11 juli 2012 @ 12:25:
[...]
Bovendien kun je hier dan de hele dag zitten en reageren, wie het eerst komt.....
Ik vind dat iemand zelf mag weten waar zijn spullen naar toe gaan.
Hier heb jij op zich wel weer een punt.
Laten we het gewoon overlaten aan degene van wie het product is. Als die vindt: wie het eerst komt, het eerst maalt, dan geldt dat. Als die vindt: ik wil het graag aan die en die geven, ook goed.
[...]
Bovendien kun je hier dan de hele dag zitten en reageren, wie het eerst komt.....
Ik vind dat iemand zelf mag weten waar zijn spullen naar toe gaan.
Hier heb jij op zich wel weer een punt.
Laten we het gewoon overlaten aan degene van wie het product is. Als die vindt: wie het eerst komt, het eerst maalt, dan geldt dat. Als die vindt: ik wil het graag aan die en die geven, ook goed.
(Iranian version)
woensdag 11 juli 2012 om 19:34
woensdag 11 juli 2012 om 19:35
quote:mikazo schreef op 11 juli 2012 @ 12:49:
@ shala, ik heb wel interesse in de trimmer. Met 6 perzische katten wordt ik af en toe gek van die haren. Ik hoor het wel.
Meid, jij hebt 'm echt nodig!! Bij mij ligt het maar in de kast.
Heb je een niet herkenbare mail waar ik contact op kan nemen?
Ik zelf namelijk nog niet dus als jij toevallig al eentje hebt...
@ shala, ik heb wel interesse in de trimmer. Met 6 perzische katten wordt ik af en toe gek van die haren. Ik hoor het wel.
Meid, jij hebt 'm echt nodig!! Bij mij ligt het maar in de kast.
Heb je een niet herkenbare mail waar ik contact op kan nemen?
Ik zelf namelijk nog niet dus als jij toevallig al eentje hebt...
(Iranian version)
woensdag 11 juli 2012 om 19:36
quote:gewooneenzus schreef op 11 juli 2012 @ 19:25:
Tatlitatli, vandaag is er iemand die een topic heeft geopend over een nieuwe fiets maar daar eigenlijk weinig financiële middelen voor heeft. Heb haar in dat topic naar hier verwezen.Da´s prima maar ik moet eerst even kijken wat er mis mee is. Ik denk nl. niet dat je er zo (veilig) mee weg fietst. Daarom even een voorbehoud mbt de fiets.
Tatlitatli, vandaag is er iemand die een topic heeft geopend over een nieuwe fiets maar daar eigenlijk weinig financiële middelen voor heeft. Heb haar in dat topic naar hier verwezen.Da´s prima maar ik moet eerst even kijken wat er mis mee is. Ik denk nl. niet dat je er zo (veilig) mee weg fietst. Daarom even een voorbehoud mbt de fiets.
woensdag 11 juli 2012 om 19:43
quote:gewooneenzus schreef op 11 juli 2012 @ 19:40:
[...]
Kom je ook uit die contreien?
Yup
Zin om mij het grote geheim te mailen? Ik ben heeeel nieuwsgierig.
marelsmarels@gmail.com
Hoef je het hier niet neer te zetten
[...]
Kom je ook uit die contreien?
Yup
Zin om mij het grote geheim te mailen? Ik ben heeeel nieuwsgierig.
marelsmarels@gmail.com
Hoef je het hier niet neer te zetten
668, the neighbour of the Beast
woensdag 11 juli 2012 om 19:45
quote:Shenandoah schreef op 11 juli 2012 @ 18:13:
@driewieler, ik heb wel interesse in die babybelt. Lijkt me erg fijn omdat ik een staand beroep heb, en nog wel wat weekjes moet voor mijn verlof ingaat
Wil je me anders mailen op shenandoah at xs4all .nl?Je kunt me mailen op driewielert@gmail.com
@driewieler, ik heb wel interesse in die babybelt. Lijkt me erg fijn omdat ik een staand beroep heb, en nog wel wat weekjes moet voor mijn verlof ingaat
Wil je me anders mailen op shenandoah at xs4all .nl?Je kunt me mailen op driewielert@gmail.com
quote:tatlitatli schreef op 11 juli 2012 @ 19:34:
[...]
Zou evt wel kunnen maar ik denk dat het niet door de brievenbus past. Zou dan pakketpost worden...
Oh, daar had ik wel op gehoopt.
Die die ik nu al in gebruik heb zou wel passen namelijk.
Ik denk er nog even over na dan, maar feel free om het aan een ander te vergeven in de tussentijd!
[...]
Zou evt wel kunnen maar ik denk dat het niet door de brievenbus past. Zou dan pakketpost worden...
Ik denk er nog even over na dan, maar feel free om het aan een ander te vergeven in de tussentijd!
668, the neighbour of the Beast
woensdag 11 juli 2012 om 19:46
woensdag 11 juli 2012 om 19:46
woensdag 11 juli 2012 om 19:47
quote:Marels schreef op 11 juli 2012 @ 19:45:
[...]
Ik denk er nog even over na dan, maar feel free om het aan een ander te vergeven in de tussentijd!OK, ik zal het voor de zekerheid ook nog even proberen. Brievenbus staat tegenover ons huis dus dat doe ik nog even, morgen ofzo.
[...]
Ik denk er nog even over na dan, maar feel free om het aan een ander te vergeven in de tussentijd!OK, ik zal het voor de zekerheid ook nog even proberen. Brievenbus staat tegenover ons huis dus dat doe ik nog even, morgen ofzo.