Weggeef topic

11-07-2012 10:14 3360 berichten
Alle reacties Link kopieren
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.

Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.

Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit namelijk wel gebeurd zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.
Wij hebben trouwens nog een zilveren PS2, alleen geeft die een error aan dat ie de disc niet kan lezen. Volgens mij een kwestie van openmaken en schoonmaken, maar dat weet ik niet zeker.
Ik zoek handdoekenzegels en bobo/megamindy spaarpunten van de Emte

Ook houd ik mij aanbevolen voor dvd's van Dora-studio 100 figuren- bol en smik en bobo
Tatlitatli, ik heb een kleine tv in de aanbieding. Maar zonder ingebouwde dvd speler.
En ik woon ook in omgeving 030. Just fyi.
quote:driewieler schreef op 11 juli 2012 @ 19:42:

[...]

Ha Kuzu,

Ik kijk er morgen even naar. De laatste keer dat ik het gebruikte wel maar ik check even voor de zekerheid.

Dat is lief van je. Heeft geen haast verder hoor. Ik hoor het wel

@topic:

Zal eens kijken wat ik nog heb
quote:Marahbloem schreef op 11 juli 2012 @ 13:35:

UkchiCk: ben ook geinteresseerd in al de ikea kastjes plus billy. Afhankelijk van waar je woont.

Zal vanaaf ook eens na gaan denken.

Heb iig een grote booglamp die zo weg kan.Ben nog niet verder dan deze post, maar uhmm.. is die er nog? Welke regio woon je? Welke kleur is de lamp?
helaas voor mij
quote:gewooneenzus schreef op 11 juli 2012 @ 16:43:

[...]

Ik weet wel zeker dat ik mijn neefje hier blij mee kan maken.

Ook ik woon in omgeving BOZ.

\

haha gedachtenlezer Wilde je al vragen om het eventueel op te halen
quote:Cathelyne schreef op 11 juli 2012 @ 13:28:

Ik heb nog een kleine bench (jack russel) af te halen in heemskerk mailen kan op cathelyne1979@hotmail.com

een vierkante meter tuinbak voor kleine moestuin

Ik ben wel geïnteresseerd in de tuinbak! Waar zit je ongeveer Cathelyne?
@Miske; helaas, is vergeven!

Zal de post even aanpassen.....
Gewooneenzus is familie/bekende van IBI?

Wat grappig

Zus woont bij mij om de hoek en ik heb met IBI gemeet
668, the neighbour of the Beast
Ik ben de zus van IBI.

Zij wilde het dekbedovertrek ook voor neefje regelen. Twee zielen één gedachte.
Wat cool
quote:xayrax schreef op 11 juli 2012 @ 17:39:

@ marels zo erg vind ik dat nou dat ik het geeneens uitgekletst krijg ) maar vooruit dan psychologie-boeken :P ben erop gebrand het gezellig te houden sorry )..

@ Bird

Thrillers zou geweldig zijn!

Kookboeken heb ik al zoveel dus die sla ik graag over....Hoe gaan we dit regelen? Waar woon je? ik woon omg 0570
En Kuzu?

Ik zag jij een kolfset nodig hebt. Ik heb nog een mooie borstvoedingsjurk (bruin, lange mouw tot op knie). Kleedt mooi af; ong maat 40
haha idd. marels gewooneenzus heeft een misleidende nick. Ze is niet zomaar een zus maar mijn super zus!
quote:duveltje82 schreef op 11 juli 2012 @ 16:43:

Ik heb nog 4 meisjes dekbedovertrekken in de aanbieding. Zijn van de hema. Ik kan er zo geen plaatje van vinden, maar ze zijn erg leuk. Ze zijn weinig gebruikt, ze komen van mijn werk (kinderopvang) daar mogen we ze helaas niet meer gebruiken. Er zit alleen geen kussensloop bij.Ik heb interesse, maar wil wel weten of het peuterformaat dekbedhoesjes zijn of gewoon 1-persoons?
quote:duveltje82 schreef op 11 juli 2012 @ 16:43:

Ik heb nog 4 meisjes dekbedovertrekken in de aanbieding.

Welk maat zijn ze?

Ik heb zelf een Bobike voorstoeltje in de aanbieding, alleen mist het bevestigingsmateriaal wel. Stoeltje verder is nog in prima staat.

Verder een tondeuse in goede staat.

En als iemand toevallig een dvd van Het zandkasteel over heeft?
Mocht iemand nog een tafelvoetbaltafel overhebben (niet zo'n grote, maar een bescheiden maat) dan hou ik me aanbevolen.

Heb al biedingen openstaan op marktplaats, maar ze reageren maar niet op mijn bod.
Ohja, een tondeuse heb ik ook nog in de aanbieding.
Ik heb een ps3 met spellen waar ik nooit meer iets mee doe. Hij is in goede staat. Heb nog de doos er ook bij. Als iemand geintreseerd is. Hoef er niet iets voor te hebben.
quote:Shenandoah schreef op 11 juli 2012 @ 18:22:

hier af te halen, regio utrecht

ouderwetse tv ( zo'n grote met beeldbuis) groot model, dus geen klein tafelmodelletje. merk jvc, zo'n 60/80cm diagnonaal doorsnede beeld. Compleet met afstandsbediening, daarvan mist alleen het batterijklepje.

ladekastje met 3 laatjes in lichte houtkleur (beuken oid denk ik) staat op wieltjes (komt van de aldi vandaan) Bijvoorbeeld te gebruiken als nachtkastje of als ladenkastje onder een bureau.

ivm inrichten babykamer :P

Eventueel zijn er foto's beschikbaar.

Als er nog mensen zijn die babykamermateriaal van nijntje over hebben houdt ik me aanbevolen :P

Shenandoah,

Wanneer heb je het nodig? Hier heb ik nog een Nijntje-kamer (en dus ook wat spulletjes), maar gaan over een aantal maanden ermee aan de slag omdat zoon bijna 3 is.
Ow Scallyie, ik zou em heel graag hebben. Zoon zn ps is pas overleden....

;-(
Mijn vriend wil heeeeeeeeeeeeeeeeeeel graag een PS3 Scallyie, al HEEL erg lang, maar hij heeft er eigenlijk geen geld voor.

Je zou hem er supersupersuperSUPER blij mee maken!

Je mag me eventueel mailen; marelsmarels@gmail.com
Dammit, Rara was eerder

Was te denken dat op dat aanbod héél snel reacties zouden komen.

Ik zoek er al zo lang eentje, betaalbaar :D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven