Weggeef topic
woensdag 11 juli 2012 om 10:14
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.
Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.
Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit namelijk wel gebeurd zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.
Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.
Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit namelijk wel gebeurd zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.
woensdag 11 juli 2012 om 19:58
woensdag 11 juli 2012 om 20:04
quote:Marahbloem schreef op 11 juli 2012 @ 13:35:
UkchiCk: ben ook geinteresseerd in al de ikea kastjes plus billy. Afhankelijk van waar je woont.
Zal vanaaf ook eens na gaan denken.
Heb iig een grote booglamp die zo weg kan.Ben nog niet verder dan deze post, maar uhmm.. is die er nog? Welke regio woon je? Welke kleur is de lamp?
UkchiCk: ben ook geinteresseerd in al de ikea kastjes plus billy. Afhankelijk van waar je woont.
Zal vanaaf ook eens na gaan denken.
Heb iig een grote booglamp die zo weg kan.Ben nog niet verder dan deze post, maar uhmm.. is die er nog? Welke regio woon je? Welke kleur is de lamp?
woensdag 11 juli 2012 om 20:21
quote:Cathelyne schreef op 11 juli 2012 @ 13:28:
Ik heb nog een kleine bench (jack russel) af te halen in heemskerk mailen kan op cathelyne1979@hotmail.com
een vierkante meter tuinbak voor kleine moestuin
Ik ben wel geïnteresseerd in de tuinbak! Waar zit je ongeveer Cathelyne?
Ik heb nog een kleine bench (jack russel) af te halen in heemskerk mailen kan op cathelyne1979@hotmail.com
een vierkante meter tuinbak voor kleine moestuin
Ik ben wel geïnteresseerd in de tuinbak! Waar zit je ongeveer Cathelyne?
woensdag 11 juli 2012 om 20:34
quote:xayrax schreef op 11 juli 2012 @ 17:39:
@ marels zo erg vind ik dat nou dat ik het geeneens uitgekletst krijg ) maar vooruit dan psychologie-boeken
ben erop gebrand het gezellig te houden sorry )..
@ Bird
Thrillers zou geweldig zijn!
Kookboeken heb ik al zoveel dus die sla ik graag over....Hoe gaan we dit regelen? Waar woon je? ik woon omg 0570
@ marels zo erg vind ik dat nou dat ik het geeneens uitgekletst krijg ) maar vooruit dan psychologie-boeken
@ Bird
Thrillers zou geweldig zijn!
Kookboeken heb ik al zoveel dus die sla ik graag over....Hoe gaan we dit regelen? Waar woon je? ik woon omg 0570
woensdag 11 juli 2012 om 20:37
quote:duveltje82 schreef op 11 juli 2012 @ 16:43:
Ik heb nog 4 meisjes dekbedovertrekken in de aanbieding. Zijn van de hema. Ik kan er zo geen plaatje van vinden, maar ze zijn erg leuk. Ze zijn weinig gebruikt, ze komen van mijn werk (kinderopvang) daar mogen we ze helaas niet meer gebruiken. Er zit alleen geen kussensloop bij.Ik heb interesse, maar wil wel weten of het peuterformaat dekbedhoesjes zijn of gewoon 1-persoons?
Ik heb nog 4 meisjes dekbedovertrekken in de aanbieding. Zijn van de hema. Ik kan er zo geen plaatje van vinden, maar ze zijn erg leuk. Ze zijn weinig gebruikt, ze komen van mijn werk (kinderopvang) daar mogen we ze helaas niet meer gebruiken. Er zit alleen geen kussensloop bij.Ik heb interesse, maar wil wel weten of het peuterformaat dekbedhoesjes zijn of gewoon 1-persoons?
woensdag 11 juli 2012 om 20:39
quote:duveltje82 schreef op 11 juli 2012 @ 16:43:
Ik heb nog 4 meisjes dekbedovertrekken in de aanbieding.
Welk maat zijn ze?
Ik heb zelf een Bobike voorstoeltje in de aanbieding, alleen mist het bevestigingsmateriaal wel. Stoeltje verder is nog in prima staat.
Verder een tondeuse in goede staat.
En als iemand toevallig een dvd van Het zandkasteel over heeft?
Ik heb nog 4 meisjes dekbedovertrekken in de aanbieding.
Welk maat zijn ze?
Ik heb zelf een Bobike voorstoeltje in de aanbieding, alleen mist het bevestigingsmateriaal wel. Stoeltje verder is nog in prima staat.
Verder een tondeuse in goede staat.
En als iemand toevallig een dvd van Het zandkasteel over heeft?
woensdag 11 juli 2012 om 20:43
quote:Shenandoah schreef op 11 juli 2012 @ 18:22:
hier af te halen, regio utrecht
ouderwetse tv ( zo'n grote met beeldbuis) groot model, dus geen klein tafelmodelletje. merk jvc, zo'n 60/80cm diagnonaal doorsnede beeld. Compleet met afstandsbediening, daarvan mist alleen het batterijklepje.
ladekastje met 3 laatjes in lichte houtkleur (beuken oid denk ik) staat op wieltjes (komt van de aldi vandaan) Bijvoorbeeld te gebruiken als nachtkastje of als ladenkastje onder een bureau.
ivm inrichten babykamer
Eventueel zijn er foto's beschikbaar.
Als er nog mensen zijn die babykamermateriaal van nijntje over hebben houdt ik me aanbevolen
Shenandoah,
Wanneer heb je het nodig? Hier heb ik nog een Nijntje-kamer (en dus ook wat spulletjes), maar gaan over een aantal maanden ermee aan de slag omdat zoon bijna 3 is.
hier af te halen, regio utrecht
ouderwetse tv ( zo'n grote met beeldbuis) groot model, dus geen klein tafelmodelletje. merk jvc, zo'n 60/80cm diagnonaal doorsnede beeld. Compleet met afstandsbediening, daarvan mist alleen het batterijklepje.
ladekastje met 3 laatjes in lichte houtkleur (beuken oid denk ik) staat op wieltjes (komt van de aldi vandaan) Bijvoorbeeld te gebruiken als nachtkastje of als ladenkastje onder een bureau.
ivm inrichten babykamer
Eventueel zijn er foto's beschikbaar.
Als er nog mensen zijn die babykamermateriaal van nijntje over hebben houdt ik me aanbevolen
Shenandoah,
Wanneer heb je het nodig? Hier heb ik nog een Nijntje-kamer (en dus ook wat spulletjes), maar gaan over een aantal maanden ermee aan de slag omdat zoon bijna 3 is.
woensdag 11 juli 2012 om 20:44
Mijn vriend wil heeeeeeeeeeeeeeeeeeel graag een PS3 Scallyie, al HEEL erg lang, maar hij heeft er eigenlijk geen geld voor.
Je zou hem er supersupersuperSUPER blij mee maken!
Je mag me eventueel mailen; marelsmarels@gmail.com
Je zou hem er supersupersuperSUPER blij mee maken!
Je mag me eventueel mailen; marelsmarels@gmail.com
668, the neighbour of the Beast