Weggeef topic

11-07-2012 10:14 3360 berichten
Alle reacties Link kopieren
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.

Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.

Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit namelijk wel gebeurd zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.
Marels mail je zo. Forum mobiel nu ben zo thuis.
Marels.....ik trek me terug. Jij biedt zo verschrikkelijk veel aan (al eerder met vakantieveilingen etc), dat jij em wat mij betreft verdient!

Hoop dat jij em krijgt van Scallye!
quote:scallyie schreef op 11 juli 2012 @ 20:48:

Marels mail je zo. Forum mobiel nu ben zo thuis.

ECHT?!

*danst vreugderondje*

Maareh, als Rara eerder was... mijn zegen heb je om 'm aan haar te geven hoor.

*toomt enthousiasme in en is een beetje netjes en niet egoïstisch*
668, the neighbour of the Beast
Rara las over je post kan ik je mailen?
Scallyie: ik trek me terug. Marels doet zoveel voor anderen hier op het forum, wat mij betreft verdient zij em gewoon!

Echt waar???

Maar Rara... dat kan ik niet zomaar aannemen hoor... Jij was in principe gewoon eerder.

Shit, nu zit ik met een schuldgevoel....
Weet je het zeker rara?
quote:mamaria schreef op 11 juli 2012 @ 20:37:

[...]

Ik heb interesse, maar wil wel weten of het peuterformaat dekbedhoesjes zijn of gewoon 1-persoons?Ze zijn peuterformaat..
Ik weet het zeker hoor! En Marels; niet schuldig voelen, alleen maar genieten!
Nu weet ik niet meer wat ik moet zeggen

Ik zou zeggen, dan krijg jij van mij Levensweg, maar die is net in de kliko belandt

Als er iets is waar ik jou dan weer blij mee kan maken, laat het weten he!!

Mochten Noa00 en mamaria interesse hebben in de overtrekken, kunnen jullie me mailen op duveltje1982@hotmail.com
Veel plezier ermee Marels!! Tis je gegund!
quote:duveltje82 schreef op 11 juli 2012 @ 20:54:

Mochten Noa00 en mamaria interesse hebben in de overtrekken, kunnen jullie me mailen op duveltje1982@hotmail.comHier net uit de peuterdekbedden dus ik trek me terug. Moet nu een hele verzameling 1-persoonsdekbedhoezen gaan aanleggen natuurlijk :-)
Goed topic dit!

Vraagje: mag je wel verzendkosten vragen? Ik heb wel spulletjes voor de geef maar ik kan geen pakketpost voor anderen zomaar betalen.

Briefpost vind ik geen probleem.

Wil graag gratis mensen wat geven maar dan wel tegen verzendkosten, mag dat?
Tuurlijk mag dat Italiëmeisje!!

*is nog steeds een beetje perplex*
Ik zit stiekem heel gespannen op mail te wachten
Ja verzendkosten mogen gevraagd worden. Mag alleen niet verdiend worden en geld of bonnen ruilen.

Dus kom maar op met je spullen italie_meisje!
Hier in de aanbieding:

Een wipstoeltje

Voedingskussen met 1 hoes (heb mogelijk nog wel 2 extra hoezen maar die zijn in de enorme hoeveelheid babykleding verdwenen, staat op zolder en ga ik een andere keer opsnorren)

Boxkleed

Woezel en pip eetstoelverkleiner/kussen

Wie weet is het wat? Mail maar naar mamariaviaviva at gmail punt com, da's makkelijker. En die babykleding (voor meiden) komt er ook nog aan, maar da's nogal een hoeveelheid dus vergt wat uitzoekwerk.
quote:bird73 schreef op 11 juli 2012 @ 20:43:

[...]

Shenandoah,

Wanneer heb je het nodig? Hier heb ik nog een Nijntje-kamer (en dus ook wat spulletjes), maar gaan over een aantal maanden ermee aan de slag omdat zoon bijna 3 is.

Hoi,

Kleine komt in oktober, dus is dan misschien net te laat? Heb net reactie op mijn bod op marktplaats op wat spulletjes, dus heb inmiddels al aardig wat, maar bedankt voor het aanbod! Weet niet wat je precies hebt?
Zo uit mijn hoofd: in elk geval een kapstokje en een rugtas(je)
Bird, heb je de kookboeken nog? Daar heb ik wel interesse in.

Ik ga zelf ook eens kijken of ik nog dingen heb liggen waar ik iemand blij mee zou kunnen maken.
Bird73, als Kuzu de bv jurk niet wil, dan meld ik me als gegadigde. Is het een rekbare stof (ivm grotere cupmaat)?
if we all light up, we can scare away the dark...
Canvas doek van de Efteling. Is nog nieuw was bestemd voor kinderkamer. Is ongeveer 50 bij 50 cm.

hij is leuk maar je kan overdrijven IBI
kapstokje heb ik inmiddels, rugzakje is wel leuk, die heb je toch niet gelijk nodig.

Heb alleen niet echt iets terug te ruilen voor je denk ik. Ben jij nog naar iets specifieks op zoek?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven