Weggeef topic
woensdag 11 juli 2012 om 10:14
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.
Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.
Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit namelijk wel gebeurd zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.
Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.
Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit namelijk wel gebeurd zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.
woensdag 11 juli 2012 om 21:41
quote:migudu schreef op 11 juli 2012 @ 21:38:
IBI: ik heb wel interesse in dat Sprookjesboom-doek!
Mijn nichtje heeft een Sprookjesboomkamer.
Hoe gaan we dat doen?
Wat kan ik voor jou zoeken?Super! Ik weet alleen niet op verzenden een goed plan is. Ik woon in Rotterdam maar kan het ook in Bergen op Zoom laten leggen. Is het voor jou mogelijk het op te komen halen daar? Zo niet moet ik even bedenken hoe ik het naar je kan krijgen.
IBI: ik heb wel interesse in dat Sprookjesboom-doek!
Mijn nichtje heeft een Sprookjesboomkamer.
Hoe gaan we dat doen?
Wat kan ik voor jou zoeken?Super! Ik weet alleen niet op verzenden een goed plan is. Ik woon in Rotterdam maar kan het ook in Bergen op Zoom laten leggen. Is het voor jou mogelijk het op te komen halen daar? Zo niet moet ik even bedenken hoe ik het naar je kan krijgen.
woensdag 11 juli 2012 om 21:42
quote:Kuzu schreef op 11 juli 2012 @ 21:33:
[...]
Ik ben 1,65 groot en heb maat 38 boven en 40 beneden.
Weet niet of ik door de zwangerschap nog veel aankom, zit nog niet op de helft namelijk.
Tatli als je hem kan gebruiken, veel plezier ermee hoor.
Ik vind het heel lief van Bird dat ze aan me denkt.
Maar als hij hier in de kast ligt omdat hij mij niet past, is dat ook zonde natuurlijk.anders kom je 'm toch eerst passen? Ik woon in de wijk die met een 5 begint
[...]
Ik ben 1,65 groot en heb maat 38 boven en 40 beneden.
Weet niet of ik door de zwangerschap nog veel aankom, zit nog niet op de helft namelijk.
Tatli als je hem kan gebruiken, veel plezier ermee hoor.
Ik vind het heel lief van Bird dat ze aan me denkt.
Maar als hij hier in de kast ligt omdat hij mij niet past, is dat ook zonde natuurlijk.anders kom je 'm toch eerst passen? Ik woon in de wijk die met een 5 begint
woensdag 11 juli 2012 om 21:45
quote:migudu schreef op 11 juli 2012 @ 21:44:
IBI; uuuh nou ik woon in 013.
Dus ophalen is niet echt een optie.
Ik vind de verzendkosten geen probleem hoor.Nee het gaat niet om de verzendkosten maar om de verpakking. Het is namelijk erg kwetsbaar spul. Er zit wel bubbelpapier om maar dat vertrouw ik niet helemaal. Ik denk even na over hoe dit goed komt.
IBI; uuuh nou ik woon in 013.
Dus ophalen is niet echt een optie.
Ik vind de verzendkosten geen probleem hoor.Nee het gaat niet om de verzendkosten maar om de verpakking. Het is namelijk erg kwetsbaar spul. Er zit wel bubbelpapier om maar dat vertrouw ik niet helemaal. Ik denk even na over hoe dit goed komt.
woensdag 11 juli 2012 om 21:47
woensdag 11 juli 2012 om 21:48
woensdag 11 juli 2012 om 21:59
Dvd's:
The crow (vriend van Marels)
Halloween 4
The eye (Asiamania, niet de Amerikaanse versie dus eng)
21 grams
Hooligans
The Blair Witch project (Italie_meisje)
Secret Window (Italie_meisje)
The Day After Tomorrow
2 Fast 2 furious
The cell
Resurrection
Evil
Fireplace DVD ( )
The bunker
White Noise
Underworld & Cabin Fever
City of Ember
Syriana
Gone in 60 seconds
Old men in new cars
Hollow man
The crow (vriend van Marels)
Halloween 4
The eye (Asiamania, niet de Amerikaanse versie dus eng)
21 grams
Hooligans
The Blair Witch project (Italie_meisje)
Secret Window (Italie_meisje)
The Day After Tomorrow
2 Fast 2 furious
The cell
Resurrection
Evil
Fireplace DVD ( )
The bunker
White Noise