Mode & Beauty alle pijlers

Lush!

17-10-2010 22:39 999 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het vorige topic is vol, dus hier gaan we verder.

Vertel hier wat je van Lush gebruikt en wat je favorieten zijn

Deel 1
quote:very__cherry schreef op 11 juli 2012 @ 18:08:

[...]

Nee, is heel ander spul! R&B is boter-achtig, Dirty is stroef, beach achtig. Snappie?Ja snap het! Ik zoek een vervanger voor de crude clay van Sebastian, krijg ik na jaren heel erg tevreden ineens jeuk van. Die crude clay maakt mijn haar dikker, voller, stroever, matter en kneedbaar zoals ik het wil hebben en 't blijft vervolgens nog zo zitten ook.
Volg de oorspronkelijke stem van je hart.
quote:jas schreef op 11 juli 2012 @ 11:19:

Ik ben trouwens nog steeds fan van Buffy dat is bij mij een blijver.

bij mij ook!

verder vind ik kings of skin ook heerlijk
quote:jas schreef op 11 juli 2012 @ 19:39:

[...]

Ja snap het! Ik zoek een vervanger voor de crude clay van Sebastian, krijg ik na jaren heel erg tevreden ineens jeuk van. Die crude clay maakt mijn haar dikker, voller, stroever, matter en kneedbaar zoals ik het wil hebben en 't blijft vervolgens nog zo zitten ook.Nou dan zou ik zeker even een proefje Dirty gaan halen. Heb je trouwens de curl activator van Etos al geprobeerd? Want die geeft hetzelfde effect wat jij hierboven allemaal opnoemt. Heb je toevallig slag, of krul?
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
quote:very__cherry schreef op 11 juli 2012 @ 21:57:

[...]

Nou dan zou ik zeker even een proefje Dirty gaan halen. Heb je trouwens de curl activator van Etos al geprobeerd? Want die geeft hetzelfde effect wat jij hierboven allemaal opnoemt. Heb je toevallig slag, of krul?Lichte slag die de kapster er de laatste keer voor een groot deel uitgeknipt heeft. Grrr. Maar goed, met een goed stylingsprodukt kan ik best wat doen met mijn haar. Zonder stylingsprodukt zit het nergens naar. Bedankt trouwens voor je tip over de curl activator! Lush zit niet in Friesland, niet eens in de buurt dus proefje halen wordt wat lastig. Kan dan net zo goed gelijk een hele pot bestellen.
Die curl activator Jas, is echt topspul. Etos heeft het even uit de handel gehaald, en toen heeft volgens mij half Nederland protestmails gestuurd, oa ik en toen was het sinds september 2011 weer opnieuw verkrijgbaar. Ik kreeg een mail terug, dat ze zo onnoemelijk veel paniekmailtjes hadden ontvangen, dat ze het maar weer terug in de schappen hebben gezet.

Het maakt je haar écht dikker, met meer grip, en krul, en blijft soepel, dus wordt niet hard.

Dirty van Lush geeft iets meer stugheid en stroefheid. Bestel gewoon een pot joh, of laat iemand er een meenemen vanuit de bewoonde wereld
En begin een mail spam actie dat ze daar aan de andere kant, buiten de bewoonde wereld, ook een winkel moeten openen

We hebben hier wel een etos (valt mee hè!) dus daar kan ik sowieso even langs en de Lush laat ik meestal vanuit Engeland naar deze onbewoonde wereld vliegen.
Kunnen ze dat vinden vanuit UK?
quote:xJanna schreef op 12 juli 2012 @ 00:24:

Kunnen ze dat vinden vanuit UK?

Gewoon de dikke grijze regenwolken volgen.
quote:xJanna schreef op 12 juli 2012 @ 00:24:

Kunnen ze dat vinden vanuit UK? 1x hadden ze wat moeite om het te vinden, toen heeft het heel wat heen en weer mailen gekost om het pakketje uiteindelijk bij me te krijgen. Wel gelukt. (bleek achteraf het adres verkeerd overgenomen te zijn door de vervoerder (weet zo niet meer wie maar iig die duurdere). Sindsdien bestel ik via RM en gaat het prima!
quote:very__cherry schreef op 12 juli 2012 @ 00:26:

[...]

Gewoon de dikke grijze regenwolken volgen.
Dan krijg ik 't mooi vandaag!
Oh, loopt hier een Lush-topic...? Valt me nu pas op!

Helaas erg uit de buurt voor me, en ook erg duur, maar ik ben dol op de Karma-lijn ;) en Honey I Washed The Kids!

Maar ik ben nog steeds niet blij dat ze Tramp (douchegel/shampoo) er uit hebben gehaald. Ik hou van patchouli, vandaar...

Als we (mijn puberzonen en ik) tijdens vakantie in een Lush-stad zijn plannen we altijd een bezoek in. Zo zijn we al in Engeland en Parijs geweest, en deze zomer komen we waarschijnlijk in Keulen.

Ja, ook mijn puberzonen, die houden van zeepjes met citroen en die met zeewier erin (ben de naam kwijt), en Honey I Washed... is een echte gezinszeep!

Nog even en we mogen weer! Straks even checken hoeveel geld er in het Lush-spaarpotje zit! ;)
Tramp is nog steeds via lush UK te bestellen. Leuk zo'n lush spaarpot!
Leuk dat je zonen het ook lekker/leuk vinden.

In Antwerpen zit ook een Lush winkel, ik weet niet of dat meer in je richting is?
quote:very__cherry schreef op 11 juli 2012 @ 23:49:

Die curl activator Jas, is echt topspul. Etos heeft het even uit de handel gehaald, en toen heeft volgens mij half Nederland protestmails gestuurd, oa ik en toen was het sinds september 2011 weer opnieuw verkrijgbaar. Ik kreeg een mail terug, dat ze zo onnoemelijk veel paniekmailtjes hadden ontvangen, dat ze het maar weer terug in de schappen hebben gezet.

Het maakt je haar écht dikker, met meer grip, en krul, en blijft soepel, dus wordt niet hard.

Dirty van Lush geeft iets meer stugheid en stroefheid. Bestel gewoon een pot joh, of laat iemand er een meenemen vanuit de bewoonde wereld

Ik zit nu met de curlactivator in m'n haar. Vanmiddag eindelijk langs de etos geweest. (wist je trouwens dat je deze week bij aankoop van 2 haarstylingsprodukten 40% korting bij de etos krijgt?) En heb ook nog een matte klei meegenomen van een ander merk.

Ik hou je op de hoogte en hoop zo dat de curlactivator m'n haar niet zacht maakt! (en vandaar dus de stroeve matte klei)

Heb ook nog een busje lak meegenomen om alles stormvast te houden.
Update: nou het geeft wel volume, vanochtend zag ik er uit alsof ik afgelopen nacht met de vingers in het stopkontakt geslapen had. Zo dus
VC zal nog even een update geven, ben inmiddels erg blij met de curl activator, dankjewel voor die tip! Het geeft echt meer volume. Moet alleen de dirty van Lush nog bestellen, ga ik nog wel doen. Kun je die 2 ook combineren?
Fijn dat het werkt!
Hey VC, heb vandaag de dirty ook gekregen maar eh... went die geur alsof je in de aftershave gehangen hebt ook??

Had maar een heeeeeel klein beetje op mijn handen gedaan maar ik ruik het de hele tijd.

In de mail van lush Engeland zag ik trouwens dat ze nieuwe haarprodukten hebben/ er binnenkort nieuw zijn.
quote:very__cherry schreef op 11 juli 2012 @ 23:49:

Dirty van Lush geeft iets meer stugheid en stroefheid. Bestel gewoon een pot joh, of laat iemand er een meenemen vanuit de bewoonde wereld Ik was vanmiddag bij de Etos en de curl activator was met 50% korting nu, want....hij gaat uit het assortiment!
quote:opgeprikt schreef op 28 juli 2012 @ 18:56:

[...]

Ik was vanmiddag bij de Etos en de curl activator was met 50% korting nu, want....hij gaat uit het assortiment!

Nee! Niet!!!

Niet waar!!!

Ik heb hier toch zo'n schijthekel aan he, houd nou alsjeblieft eens een keer gewoon iets in het assortiment ja.
quote:jas schreef op 27 juli 2012 @ 17:06:

Hey VC, heb vandaag de dirty ook gekregen maar eh... went die geur alsof je in de aftershave gehangen hebt ook??

Had maar een heeeeeel klein beetje op mijn handen gedaan maar ik ruik het de hele tijd.

Ik vind hem juist lekker naar "strand" ruiken, naar zonnebrand, zeg maar.

Wat schrijven ze over nieuwe spullen dan Jas? We moeten namelijk weer verder zoeken, begreep ik net
Strand? Zonnebrand? Ik weet van niks, we hebben het toch wel beide over de dirty hè? Die van Etos vind ik juist wel erg lekker ruiken. Maar potverdorie dat ze die curl activator er weer uit gaan gooien! Die vind ik namelijk wel heel fijn.

Even zien of die mail van Lush online staat, kun je het zelf ook even uitgebreid lezen. (heb ik nog niet gedaan, alleen even vluchtig)

klik hier voor de online mail van lush
Oh en deze sea salt spray zat in de truly yours box van juni, die vind ik ook niet verkeerd. Even wat in je handen sprayen en door je droge haar gaan en klaar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven