Weggeef topic
woensdag 11 juli 2012 om 10:14
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.
Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.
Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit namelijk wel gebeurd zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.
Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.
Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit namelijk wel gebeurd zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.
donderdag 12 juli 2012 om 00:22
En Passiebloempje, ik heb ook wel interesse in het spel Twister moves.
Ik heb ook genoeg wat ik zelf weg wil doen, maar misschien is het handiger als de mensen die iets aan te bieden even zelf aangeven aan wat voor spullen zij zelf behoefte hebben, dan wil ik ook wel ruilen.
Ik heb sowieso dameskleding die mij te klein is, kinderspeelgoed waar zoon te oud voor is, een schuur vol zooi die nog goed is maar ik nog uit moet zoeken, dat soort dingen. Veel kinderspul, ook dingen die nooit gebruikt zijn, en prullaria voor in huis. Roep maar wat en ik kijk of ik wat voor je te ruilen heb of in de aanbieding heb.
Ik heb ook genoeg wat ik zelf weg wil doen, maar misschien is het handiger als de mensen die iets aan te bieden even zelf aangeven aan wat voor spullen zij zelf behoefte hebben, dan wil ik ook wel ruilen.
Ik heb sowieso dameskleding die mij te klein is, kinderspeelgoed waar zoon te oud voor is, een schuur vol zooi die nog goed is maar ik nog uit moet zoeken, dat soort dingen. Veel kinderspul, ook dingen die nooit gebruikt zijn, en prullaria voor in huis. Roep maar wat en ik kijk of ik wat voor je te ruilen heb of in de aanbieding heb.
Am Yisrael Chai!
donderdag 12 juli 2012 om 00:25
quote:rara70 schreef op 12 juli 2012 @ 00:19:
@Fashionvictim; je bent de eerste! Ik woon in de buurt van Bergen op Zoom. Hopelijk in de buurt?!Nee, helemaal niet zelfs! Ik woon in de randstad, alles tussen utrecht, het gooi en amsterdam is voor mij handig. Ik heb echt interesse in een fiets voor mijn zoon dus misschien kan ik wat regelen, anders moet ie misschien maar naar iemand die meer in jouw buurt woont. Ik kom er op terug, goed?
@Fashionvictim; je bent de eerste! Ik woon in de buurt van Bergen op Zoom. Hopelijk in de buurt?!Nee, helemaal niet zelfs! Ik woon in de randstad, alles tussen utrecht, het gooi en amsterdam is voor mij handig. Ik heb echt interesse in een fiets voor mijn zoon dus misschien kan ik wat regelen, anders moet ie misschien maar naar iemand die meer in jouw buurt woont. Ik kom er op terug, goed?
Am Yisrael Chai!
donderdag 12 juli 2012 om 00:32
Ik heb binnenkort ook wel wat meubels en witgoed in de aanbieding, dus wie nog naar dingen op zoek is moet maar even een gil geven, ik moet nog beginnen met uitzoeken en selecteren wat er weg gaat, maar als er mensen zijn die zitten te springen om spullen kan het net het zetje zijn waardoor ik ipv allerlei shit bewaren toch zeg kom maar halen. Schroom dus niet om hier ook aan te geven als je ergens naar op zoek bent.
Am Yisrael Chai!
donderdag 12 juli 2012 om 00:46
Ik heb er idd wel een maar dat is echt een simpel en goedkoop dingetje dat bij mij op de slaapkamer heeft gestaan. Ikea kastje met glazen deurtjes, zo'n hele simpele, 120 breed van berkenhout met glazen schuifdeurtjes. Die mag zo weg maar is niet echt mooi ofzo. Mijn vriend heeft er waarschijnlijk ook nog wel een maar ik weet niet precies wat hij weg wil doen nog.
Edit: ik heb bij dat meubeltje trouwens ook nog wel wat bijpassende cd-rekken en dvd kastjes die ook zo weg mogen.
Edit: ik heb bij dat meubeltje trouwens ook nog wel wat bijpassende cd-rekken en dvd kastjes die ook zo weg mogen.
Am Yisrael Chai!
donderdag 12 juli 2012 om 01:01
Ik heb twee mini opknapfietsjes staan, de kleinste kindermaten. Bij de ene (roze-paars) dienen de remkabels en de kettingkast nagekeken te worden. De andere, (wit-groene loekie fiets) heeft een lekke band, verder goed volgens mij. Gratis af te halen of te brengen rond 0485 of 024 en omgeving. Eventueel in ruil voor (kinder) boeken? Ik doe ze met pijn in mijn hart weg, orders van vriendlief
donderdag 12 juli 2012 om 01:12
Ik ben op zoek naar een diepvries, en naar een föhn. En ministeck is ook erg welkom! Als iemand wat voor me heeft, mailen kan op GewoonJuul@gmail.com
donderdag 12 juli 2012 om 06:52
quote:schaduwlicht schreef op 12 juli 2012 @ 01:12:
Ik ben op zoek naar een diepvries, en naar een föhn. En ministeck is ook erg welkom! Als iemand wat voor me heeft, mailen kan op GewoonJuul@gmail.com Welke regio woon je ?
Ik ben op zoek naar een diepvries, en naar een föhn. En ministeck is ook erg welkom! Als iemand wat voor me heeft, mailen kan op GewoonJuul@gmail.com Welke regio woon je ?
donderdag 12 juli 2012 om 08:16
quote:layla1969 schreef op 11 juli 2012 @ 22:18:
Wat lief allemaal weer zeg!
Mocht er nog iemand interesse hebben in de driewieler of Nijntje knuffel, stuur maar een mailtje naar vivalayla1969@gmail.com
Layla,
Heb je een foto van de driewieler?
Wat lief allemaal weer zeg!
Mocht er nog iemand interesse hebben in de driewieler of Nijntje knuffel, stuur maar een mailtje naar vivalayla1969@gmail.com
Layla,
Heb je een foto van de driewieler?
donderdag 12 juli 2012 om 08:35
Copy/paste van gisteren
Ik heb nog niet in de kasten gekeken, maar even uit mn hoofd...
dameskleding
- Shortje (beige) van HenM, maat 40. Nooit gedragen.
- Dbruine broek van PromoD (zeg maar de Franse We), Franse maat 42. Nooit gedragen.
kinderkleding
- roze babysandalen , mt 17/18, nooit gedragen
- blauwe jongens sandalen, mt 21, zgan
- groen winterjasje mt 86, voor naar kdv ofzo
- blauw met rood winterjasje mt 18 maanden, bijna niet gedragen door zoon
overig
- humax ´decoder´ (hoe heet zoiets) voor Ziggo, ab is kapot maar je kan wel met de hand ´zappen´ of misschien een universele ab gebruiken
- dictafoon (niet digitaal) evt voor Marels als door brievenbus kan, check ik nog
- stations- of studentenfiets, batavia sportief dames model. Er zijn een paar dingen niet ok aan, moet ik even nakijkenevt voor Frizzy, wil even voor je kijken of het de moeite is om op te halen, kom ik op terug
- twee kookboeken Turks (eentje heeft een vlek van sojasaus oid)hier heeft iemand gisteren op gereageerd maar ik kan het even niet terugvinden. Zie mijn email adres hieronder.
Af te halen in nieuwbouwwijk nabij 030.
email me op weggeven1@gmail.com
Ik heb nog veel meer troep leuke dingen dus ik vul de lijst nog aan. Met twee kleine kindjes en een ft baan kan het soms wel even duren voor ik reageer.
Oja en zelf had ik interesse in
- een tv´tje, daar moet ik UCchick even over mailen
- Dikkie Dik dvd´s
- die mc kinderwagen van Mali30 (kan je email adres niet terugvinden)
Ik heb nog niet in de kasten gekeken, maar even uit mn hoofd...
dameskleding
- Shortje (beige) van HenM, maat 40. Nooit gedragen.
- Dbruine broek van PromoD (zeg maar de Franse We), Franse maat 42. Nooit gedragen.
kinderkleding
- roze babysandalen , mt 17/18, nooit gedragen
- blauwe jongens sandalen, mt 21, zgan
- groen winterjasje mt 86, voor naar kdv ofzo
- blauw met rood winterjasje mt 18 maanden, bijna niet gedragen door zoon
overig
- humax ´decoder´ (hoe heet zoiets) voor Ziggo, ab is kapot maar je kan wel met de hand ´zappen´ of misschien een universele ab gebruiken
- dictafoon (niet digitaal) evt voor Marels als door brievenbus kan, check ik nog
- stations- of studentenfiets, batavia sportief dames model. Er zijn een paar dingen niet ok aan, moet ik even nakijkenevt voor Frizzy, wil even voor je kijken of het de moeite is om op te halen, kom ik op terug
- twee kookboeken Turks (eentje heeft een vlek van sojasaus oid)hier heeft iemand gisteren op gereageerd maar ik kan het even niet terugvinden. Zie mijn email adres hieronder.
Af te halen in nieuwbouwwijk nabij 030.
email me op weggeven1@gmail.com
Ik heb nog veel meer troep leuke dingen dus ik vul de lijst nog aan. Met twee kleine kindjes en een ft baan kan het soms wel even duren voor ik reageer.
Oja en zelf had ik interesse in
- een tv´tje, daar moet ik UCchick even over mailen
- Dikkie Dik dvd´s
- die mc kinderwagen van Mali30 (kan je email adres niet terugvinden)
if we all light up, we can scare away the dark...
donderdag 12 juli 2012 om 09:01
donderdag 12 juli 2012 om 09:05
quote:summer143 schreef op 12 juli 2012 @ 01:04:
@prulletje ik heb wel interesse in je hotelbonnen, aangezien ik niet op vakantie kan maar wel paar daagjes weg! Kan ik je hierover mailen?Ja dat mag! vivaprulletje@hotmail.com
@prulletje ik heb wel interesse in je hotelbonnen, aangezien ik niet op vakantie kan maar wel paar daagjes weg! Kan ik je hierover mailen?Ja dat mag! vivaprulletje@hotmail.com