hihi?
donderdag 12 juli 2012 om 00:32
quote:Maar is ´t dan ´hihi´met een ruige looks, als van Freddy Mercury, of ´hihi´ met Frans Bauer erbij?
Of meer Roelvinkje. Of hihi´t die niet?
Hier heb je een goed punt. Ik dacht automatisch aan een 'hihi' van een echte man, op een 'hihi' van een Frans Bauer zou ik afknappen. Nee, dat is niet helemaal waar. Ik knap sowieso af op Frans Bauer. Over Dries Roelvink zal ik maar zwijgen.
Van een 'hihi' van Badr Hari zou ik kippenvel krijgen en niet van de goede soort. De ene 'hihi' is dus de andere 'hihi' nog niet. Maar Vin Diesel mag van mij 'hihi-en' wat ie wil.
Hier heb je een goed punt. Ik dacht automatisch aan een 'hihi' van een echte man, op een 'hihi' van een Frans Bauer zou ik afknappen. Nee, dat is niet helemaal waar. Ik knap sowieso af op Frans Bauer. Over Dries Roelvink zal ik maar zwijgen.
Van een 'hihi' van Badr Hari zou ik kippenvel krijgen en niet van de goede soort. De ene 'hihi' is dus de andere 'hihi' nog niet. Maar Vin Diesel mag van mij 'hihi-en' wat ie wil.
You know how I know? Because I reeaally think so!
donderdag 12 juli 2012 om 00:32
quote:nobrains schreef op 12 juli 2012 @ 00:18:
Maar denk dat dat ´hihi´ er wel uit moet, voor de huwelijksnacht.
Of hij moet lijken op die hoe heet-ie uit Kazachstan of zo.
Ook wel wennen, als-ie aan je zit, en dan no dat ´hihi´ erbij, maar ja, als je zelf dat dekseltje bent, dan moet ´t maar.
Is ´t jouwe pad, hè?
Maar is ´t dan ´hihi´met een ruige looks, als van Freddy Mercury, of ´hihi´ met Frans Bauer erbij?
En met sierlijke gebaren, strakke broeken, oksels geschoren?
Borsthaar onder de tondeuse?Hoezo heb jij nou steeds een andere nick?
Maar denk dat dat ´hihi´ er wel uit moet, voor de huwelijksnacht.
Of hij moet lijken op die hoe heet-ie uit Kazachstan of zo.
Ook wel wennen, als-ie aan je zit, en dan no dat ´hihi´ erbij, maar ja, als je zelf dat dekseltje bent, dan moet ´t maar.
Is ´t jouwe pad, hè?
Maar is ´t dan ´hihi´met een ruige looks, als van Freddy Mercury, of ´hihi´ met Frans Bauer erbij?
En met sierlijke gebaren, strakke broeken, oksels geschoren?
Borsthaar onder de tondeuse?Hoezo heb jij nou steeds een andere nick?
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.