Mannelijke clitoris
donderdag 12 juli 2012 om 11:14
Ik ben gisteren samen met mijn vriendin beginnen experimenteren door een boek over erotische spirituele massage... nu al direct bij de eerste (onwennige) poging hebben we dingen ontdekt die we jullie enerzijds niet willen onthouden en anderzijds ons ook zeer benieuwd maken... Gisteren ben ik 2x klaargekomen door een soort van vibrerend eitje tegen mijn "mannelijke clitoris" te laten houden door mijn vriendin zonder verdere stimulatie zoals aftrekken bv. en dat was.... WAAAAAAAAAAAAAAAANZINNIG!!!
Wij willen wel eens weten of er hier nog zijn die dit kennen en/maar vooral of deze personen misschien nog wel meer zo'n leuke spelletjes kennen... Groetjes KelTi
Wij willen wel eens weten of er hier nog zijn die dit kennen en/maar vooral of deze personen misschien nog wel meer zo'n leuke spelletjes kennen... Groetjes KelTi
donderdag 12 juli 2012 om 12:15
donderdag 12 juli 2012 om 12:50
Wel serieuze flauwe reacties van jullie moet ik zeggen! Ben geschrokken van jullie onwetendheid!
punt 1: mannelijke clitoris is gewoon een clitoris zoals bij jullie wat je perfect kan opzoeken als je eens de moeite zou doen om de anatomie van een penis te bestuderen.
punt2: De slimmerikken die mij belachelijk proberen te maken door te zeggen dat dat de eikel is... je maakt uw zelf meer belachelijk dan mij.
punt 3: ik dacht dat op dit forum wel serieuze gesprekken konden gevoerd worden maar als ik dit zo lees kunnen we beter andere opzoeken blijkbaar...
en punt 4: ja ik ben een man en ja dan is dat waarschijnlijk een foutje in mijn profiel.
Hoop echt op minder debiele reacties!
punt 1: mannelijke clitoris is gewoon een clitoris zoals bij jullie wat je perfect kan opzoeken als je eens de moeite zou doen om de anatomie van een penis te bestuderen.
punt2: De slimmerikken die mij belachelijk proberen te maken door te zeggen dat dat de eikel is... je maakt uw zelf meer belachelijk dan mij.
punt 3: ik dacht dat op dit forum wel serieuze gesprekken konden gevoerd worden maar als ik dit zo lees kunnen we beter andere opzoeken blijkbaar...
en punt 4: ja ik ben een man en ja dan is dat waarschijnlijk een foutje in mijn profiel.
donderdag 12 juli 2012 om 12:54
quote:kelti schreef op 12 juli 2012 @ 12:50:
Daaaahaaag!
Daaaahaaag!