Mannelijke clitoris

12-07-2012 11:14 101 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben gisteren samen met mijn vriendin beginnen experimenteren door een boek over erotische spirituele massage... nu al direct bij de eerste (onwennige) poging hebben we dingen ontdekt die we jullie enerzijds niet willen onthouden en anderzijds ons ook zeer benieuwd maken... Gisteren ben ik 2x klaargekomen door een soort van vibrerend eitje tegen mijn "mannelijke clitoris" te laten houden door mijn vriendin zonder verdere stimulatie zoals aftrekken bv. en dat was.... WAAAAAAAAAAAAAAAANZINNIG!!!

Wij willen wel eens weten of er hier nog zijn die dit kennen en/maar vooral of deze personen misschien nog wel meer zo'n leuke spelletjes kennen... Groetjes KelTi
Ik wil het niet weten!
Ja en?
quote:kelti schreef op 12 juli 2012 @ 11:14:

een soort van vibrerend eitje tegen mijn "mannelijke clitoris"Verklaar u nader.
wtf is een mannelijke clitoris?
quote:missfiona schreef op 12 juli 2012 @ 11:30:

wtf is een mannelijke clitoris?
Serieus? TO bedoeld gewoon dat zijn vriendin een trileitje tegen zijn eikel heeft gehouden en dat dat wel beviel?
Waar zit jou mannelijke klitje dan?
Ook ik ben nu wel erg benieuwd...
Pssssstttt kietel, kietellll... Krijgen we nog antwoord??? Zooo benieuwd..
Mannelijke clitoris... zoiets heet een eikel slimmerd.
Dat heet een eikel, EIKEL!
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Of zn prostaat?
Internagelaktisch
quote:Maaique schreef op 12 juli 2012 @ 12:11:

Of zn prostaat?

Dat is toch de mannelijke G-spot?

Maar goed idee TO. Ik ga het eens proberen, zo'n trileitje tegen mijn vrouwelijke eikel.
Hoi Ik snap het niet helemaal. Je hebt het over je vriendin en ik begrijp dat jij zelf ook een vrouw bent(even je profiel bekeken) Maar je hebt het ook over aftrekken duzzzzz.... snap t niet helemaal. Ben wel nieuwsgierig
Don't worry be happy
Gewoon de eikel dus. ;) Zoek maar eens na hoe de geslachtsdelen ontwikkelen en je weet het.
Wel lekker ontspannend voor je vriendin, kan ze onderwijl rustig een boek lezen
Wel serieuze flauwe reacties van jullie moet ik zeggen! Ben geschrokken van jullie onwetendheid!

punt 1: mannelijke clitoris is gewoon een clitoris zoals bij jullie wat je perfect kan opzoeken als je eens de moeite zou doen om de anatomie van een penis te bestuderen.

punt2: De slimmerikken die mij belachelijk proberen te maken door te zeggen dat dat de eikel is... je maakt uw zelf meer belachelijk dan mij.

punt 3: ik dacht dat op dit forum wel serieuze gesprekken konden gevoerd worden maar als ik dit zo lees kunnen we beter andere opzoeken blijkbaar...

en punt 4: ja ik ben een man en ja dan is dat waarschijnlijk een foutje in mijn profiel.

Hoop echt op minder debiele reacties!
quote:kelti schreef op 12 juli 2012 @ 12:50:

punt 3: ik dacht dat op dit forum wel serieuze gesprekken konden gevoerd worden maar als ik dit zo lees kunnen we beter andere opzoeken blijkbaar...

en punt 4: ja ik ben een man en ja dan is dat waarschijnlijk een foutje in mijn profiel.

Hoop echt op minder debiele reacties!

Daaaahaaag!
Voor wie het niet doorheeft: we zitten op het forum SEX, niet op kinderspeeltuin... stik er allemaal in en wordt gerust ongelukkig en sexloos oud voor mijn part! doei!

Jammer hé dat die domme wijven hier ook komen..

Wijs mij de clitoris maar aan dan??
Hahahaha
Jij hebt echt geen kaas gegeten van anatomie, bovendien ben je ook nog eens erg goedgelovig.

Maar: als jij maar pret hebt. Fijn leven verder!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven