Entertainment alle pijlers

Wow Estelle

10-07-2012 08:43 3021 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wow Estelle,

Wat ben ik toch jaloers op jou.

Jouw nieuwe vriend heeft alles wat een vrouw zoekt in een man.

Een leuke schoonzoon.

Wat zullen je ouders blij zijn met zo’n aardige, nieuwe vriend, die ook steeds meer een vaste plaats in de krant weet in te nemen. Wellicht tijd voor een eigen column.

Een lieve stiefvader.

Ruud zal blij zijn dat zijn kinderen een lieve, zachtaardige stiefvader hebben gekregen. Hij had zich geen betere opvolger kunnen bedenken. Misschien kan Badr de kids wat van zijn normen en waarden bijbrengen.

Een harde werker.

Al heeft Badr een zwaar beroep, fijn dat hij werk en privé zo goed gescheiden kan houden. Niets vermoeiender dan een man die zijn werk steeds mee naar huis neemt.

Een altruïstisch persoon.

Om nog maar niet te spreken over de hulpvaardigheid van jouw lover. Terwijl hij in de VIP box resideert van een leuk feestje, is hij niet te beroerd om een theedoek te pakken en wat glazen te poleren.

Wow Estelle. Had jij bij Ruud al een lot uit de loterij, nu heb je echt gescoord.
Een valse getuigenverklaring afleggen is strafbaar.
Maar wat is de consequentie? Dat vraag ik me dus af.
Volgens mij stond iedereen daar stijf van de coke....wat ik niet zo goed begrijp is dat als de dader zelf aangeeft dat iemand schuldig is, die schuldige zomaar met vakantie mag gaan. Is dat geen reden om hem sowieso aan te houden?

Ik denk dat Badr wel een tijdje met vakantie blijft.....met als excuses dat hij al schuldig is bevonden etc etc....

Heeft NL eigenlijk een uitleveringsverdrag met Marokko?
Marokko levert geen onderdanen uit.
Marokko heeft geen uitleveringsverdrag met Nederland.

Ik denk dat justitie en politie dolgraag Badr willen aanpakken maar dat slachtoffers en getuigen (terecht) doodsbang zijn.
Het slachtoffer wijst anders Badr wel aan als schuldige. Wat heeft hij nu nog te vrezen: zijn leven ligt al in puin....
Oh wat zou ik graag de gesprekken tussen Badr en Estelle afluisteren daar op vakantie. Of zou het alleen maar geef me de zonnebrand eens aan liefje zijn?
quote:louisavuitton schreef op 12 juli 2012 @ 10:28:

Het slachtoffer wijst anders Badr wel aan als schuldige. Wat heeft hij nu nog te vrezen: zijn leven ligt al in puin....

Dat deed die portier in eerste instantie ook.

Die heeft daarna zijn verklaring en aanklacht ingetrokken.

Als Badr al vriendjes is met holleeder zegt dat genoeg over het heerschap.
Als Koen daadwerkelijk Badr aanwijst als schuldige en de camerabeelden bevestigen dat dan zat Badr nu niet in het buitenland of wel?
Lekker personeel van dat beveiligingsbedrijf Maximus Security. Niet dat ik daarover verrast ben ofzo.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Straks is Estelle medeplichtig. Hop naar het gevang in een zwart-wit gestreept pakje en Louboutins. Zooo voorjaar 2013
Ja en?
quote:xxkatjaxx schreef op 12 juli 2012 @ 10:31:

Als Koen daadwerkelijk Badr aanwijst als schuldige en de camerabeelden bevestigen dat dan zat Badr nu niet in het buitenland of wel?Een hoge bron bij justitie legde gisteren uit waarom besloten is Badr Hari met zijn vriendin Estelle Cruijff gewoon op vakantie te laten gaan: „Dat wekt misschien bevreemding, maar op dit moment is er onvoldoende reden hem aan te houden. Het onderzoek is nog in volle gang. Afhankelijk van het verloop ervan wordt besloten of hij wordt aangemerkt als verdachte en, in het verlengde daarvan, wordt aangehouden.”

De Amsterdamse politie blijft benadrukken dat het van groot belang is dat getuigen zich melden: „Dit is een zeer ernstige mishandeling, met mogelijk blijvende invaliditeit tot gevolg.”
Het zou Estelle sieren als ze zich als getuige zou melden.
Ik denk dat Stellie niets heeft gezien. De vrouwtjes worden bij dit soort akkefietjes even weggestuurd zodat de mannen dit onderling "even regelen".
quote:mrsstanleywalker schreef op 12 juli 2012 @ 11:34:

Het zou Estelle sieren als ze zich als getuige zou melden.Verwacht ik niet, zij gaat liever op vakantie.
Heeft iemand de link waarin gemeld wordt dat Everink Hari als verdachte aanmerkt? In het Telegraaf-artikel van FV staat het wel als kop, maar in de tekst zelf staat er niets over.
quote:frizzy schreef op 12 juli 2012 @ 11:37:

[...]

Verwacht ik niet, zij gaat liever op vakantie.Knap hoor, als je na zo'n verschrikkelijke gebeurtenis waarbij de naam van je vriendje wel heel vaak is gevallen nu, gaat bakken op het strand. Sowieso hoor je vanuit de al dan niet getuigenhoek weinig compassie/interesse betreffende het slachtoffer.
quote:nottonightjosephine schreef op 12 juli 2012 @ 11:35:

Ik denk dat Stellie niets heeft gezien. De vrouwtjes worden bij dit soort akkefietjes even weggestuurd zodat de mannen dit onderling "even regelen".

Stellie heeft niets gezien doordat haar lange blonde haren voor haar ogen hingen nadat Badr daar liefdevol doorheen had gewoeld.

Dat was dus met voorbedachte rade...dat gewoel
Ben heel benieuwd of Estelle gehoor gaat geven aan deze oproep van de politie.

http://www.elsevier.nl/we ... delingszaak-Badr-Hari.htm
quote:mrsstanleywalker schreef op 12 juli 2012 @ 14:18:

Ben heel benieuwd of Estelle gehoor gaat geven aan deze oproep van de politie.

http://www.elsevier.nl/we ... delingszaak-Badr-Hari.htm

Ik denk het niet.......Lees maar mee....

Ik ben benieuwd waar dit diepte-interview is gehouden!

Estelle Gullit hoopt op lange relatie met Badr Hari

AMSTERDAM - Estelle Gullit zegt dat het de bedoeling is dat ze samen met Badr Hari heel lang en gelukkig wordt. "De liefde die we voelen is warm en groots."

Foto: NU.nl/Erik Blokland

"En ja, ik hoop dat die liefde lang zal duren", zegt Gullit in de Beau Monde.

De 34-jarige socialite benadrukt nogmaals dat Badr haar niet van Ruud Gullit heeft afgepakt. "Dat zou onrechtvaardig zijn naar Badr. Verliefd word je niet op een ander als je in een warm en gelukkig huwelijk zit."

Gullit is teleurgesteld dat haar ex de indruk wilde wekken dat Hari de reden voor de scheiding is. "Maar ik weet ook: als je in een huwelijksconflict staat, kunnen emoties de overhand krijgen. Dat neem ik Ruud niet kwalijk."

Wereldkundig

Ook overviel het Gullit dat Ruud de scheiding via de media wereldkundig had gemaakt. "Ik moest het ook in alle haast aan Max (dochter, red.) vertellen, die wist nog van niks."

Het feit dat Gullit verliefd is geworden op Hari, heeft hem boos gemaakt, zegt ze."Daarom is er niets terecht gekomen van mijn intentie om het samen aan de kinderen te vertellen."
Estelle wil volgens het artikel heel lang en gelukkig worden???? Gelukkig worden heb je enigszins zelf in de hand. Maar dat lang worden.......ik dacht dat ze nu wel uitgegroeid was.
quote:galadriel schreef op 12 juli 2012 @ 10:24:

Marokko levert geen onderdanen uit.

Logisch, anders kunnen ze wel aan de gang blijven
quote:louisavuitton schreef op 12 juli 2012 @ 15:44:

[...]

Ik denk het niet.......Lees maar mee....

Ik ben benieuwd waar dit diepte-interview is gehouden!

Estelle Gullit hoopt op lange relatie met Badr Hari

AMSTERDAM - Estelle Gullit zegt dat het de bedoeling is dat ze samen met Badr Hari heel lang en gelukkig wordt. "De liefde die we voelen is warm en groots."

Foto: NU.nl/Erik Blokland

"En ja, ik hoop dat die liefde lang zal duren", zegt Gullit in de Beau Monde.

De 34-jarige socialite benadrukt nogmaals dat Badr haar niet van Ruud Gullit heeft afgepakt. "Dat zou onrechtvaardig zijn naar Badr. Verliefd word je niet op een ander als je in een warm en gelukkig huwelijk zit."

Gullit is teleurgesteld dat haar ex de indruk wilde wekken dat Hari de reden voor de scheiding is. "Maar ik weet ook: als je in een huwelijksconflict staat, kunnen emoties de overhand krijgen. Dat neem ik Ruud niet kwalijk."

Wereldkundig

Ook overviel het Gullit dat Ruud de scheiding via de media wereldkundig had gemaakt. "Ik moest het ook in alle haast aan Max (dochter, red.) vertellen, die wist nog van niks."

Het feit dat Gullit verliefd is geworden op Hari, heeft hem boos gemaakt, zegt ze."Daarom is er niets terecht gekomen van mijn intentie om het samen aan de kinderen te vertellen."Dat is wel van vóór dit weekend he?
http://www.crimesite.nl/c ... s-in-zaak-badr-hari-.html

Steeds meer bewijs in zaak Badr Hari

Nieuws - Geweld

DONDERDAG 12 JULI 2012 10:33

Er komen steeds meer getuigen en technische bewijzen boven water in de zaak van de mishandeling van zakenman Koen Everink in Arena Skybox 233. De politie zou inmiddels de theedoek hebben gevonden waarmee Badr beweert glazen te hebben afgedroogd, maar die volgens de Crimesite-getuige stevig om de hand van Badr zat gewikkeld (en blauw geblokt was). Bij onze redactie meldden zich de afgelopen dagen opnieuw mensen die iets gezien hebben.

Crimesite sprak de afgelopen dagen getuigen, waaronder een beveiliger, die een dek hoger aan het werk was. 'Ik stond één level hoger en ik hoorde in mijn portofoon dat er iemand met een gebroken enkel was en veel bloed en dat er direct een ambulance moest komen. Ik hoefde maar één trap naar beneden dus ik ben gelijk naar beneden gerend.  De man die inelkaar geslagen was zat op een kruk. Hij zat heel verdwaasd om zich heen te kijken. 'Ik begrijp dit niet, ik begrijp dit niet. Ik heb niks gedaan. Ik zat op de WC en kom naar buiten en ik word door twee mannen in elkaar geslagen en in elkaar geschopt en ik heb helemaal niks gedaan.'

(..) 'Er was een meisje die daar in die lounge in de horeca werkte. Zij heeft die twee mannen gezien. Ik heb gezegd dat ze met de politie moet gaan praten. Als je daar een hele avond bent, dat je wel weet wie Badr Hari is. Ik heb niet van haar gehoord dat ze was gevraagd om even weg te gaan.'

Dat er twee mannen betrokken bij waren wordt ook door een andere bron bevestigd, die zich bij Crimesite heeft gemeld: 'Een negroide man met een paardenstaart en een man die er Turks uit zag'. Aan de hand van camerabeelden van de gang van de skybox krijgt de politie steeds meer zicht op wie nu wel of niet in de ruimte aanwezig waren. In een later stadium wordt besloten of wellicht videobeelden van vluchtende daders worden prijsgegeven.

Volgens de Telegraaf is de situatie van Koen Everink na zijn mishandeling nog altijd ernstig, maar licht verbeterd. Hij heeft inmiddels een aantal keren kort met de recherche gesproken en informatie verstrekt. De topman van een reisonderneming zou opnieuw de beschuldigende vinger naar Badr Hari hebben gewezen.

Het rechercheteam van de politie meldt vanmiddag dringend op zoek te zijn naar meer getuigen. Iedereen die tijdens die bewuste avond in of rond de Arena Skybox 233 is geweest wordt verzocht contact op te nemen met de politie. Daarnaast is de politie op zoek naar mensen die informatie hebben over het incident. Mogelijk hebben mensen video- en beeldmateriaal van de mishandeling of van de periode voorafgaand aan en/of na afloop van de mishandeling.
Ja zie je, met de badboy uit het zicht begint de politie te wroeten.

Iets zegt mij dat Estel denkt dat deze boze droom haar 'zomaar' overkomt. Ze heeft niet eens zelf voor Badr gekozen, nee Ruud heeft haar 'weggegeven'.
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven