Weggeef topic

11-07-2012 10:14 3360 berichten
Alle reacties Link kopieren
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.

Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.

Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit namelijk wel gebeurd zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.
quote:Verkademeisje schreef op 12 juli 2012 @ 13:38:

Emma, ik zal je even mailen, ik heb nog wel wat tijdschriften liggen.Super, bedankt!!
Wat een leuk topic dit.....

Jammer dat je niet in de buurt woont Elle Michelle, anders had ik heel graag de tijdschriften op willen halen..... Eens kijken of ik iemand ken die in jou buurt woont..... Dat is toch vaak wel weer het jammere aan wonen in het Noorden, alles is zo ver weg
quote:alanabanana schreef op 12 juli 2012 @ 13:31:

- Margriet (4 stuks)

- ouders van nu (1)

Dit lijkt me wel wat. Mag ook minder hoor. 1 Margriet en 1 ouders van nu, voor als het pakketje te zwaar wordt.

Dan stuur ik jou de dvd Australia die je graag wilt hebben.

Oke?
Hi blondie, ik ben geinteresseerd in jouw pumps.....heb je net een mail geprobeerd te sturen, maar kreeg een foutmelding.

Je kan mij ook mailen: assieviva apestaart hotmail punt com

Heb je ook een foto van de schoenen? Als het niet mijn smaak is, gun ik ze natuurlijk liever iemand anders!
Echt een leuk topic dit.....zal vanavond/ dit weekend ook even kijken wat we in de aanbieding hebben.

Manlief heeft vorig jaar een top 2000 spel gekregen; we hebben het 1 keer gespeeld en het is voor ons echt te moeilijk (ben echt muziekdebiel). Iets meer muziekliefhebbers hebben er misschien wel plezier aan...
Ik heb ook nog een stapel tijdschriften in de aanbieding.Voornamelijk Grazia en Viva van afgelopen jaar en dit jaar. Daar zit ook de Viva & Flair zomerspecial bij (niet in geschreven).

Trouwens misschien een handige tip voor de mensen die graag van hun spullen af willen, maar het hier niet kwijt raken. Je kunt ze ook aanbieden op www.gratisoptehalen.nl Daar zet ik ook regelmatig spullen op en daar raak ik ze vaak nog wel redelijk snel kwijt.
Assie78, you've got mail!
@Mi-jo, ik ben wel geinteresseerd in de tijdschriften!!!
Ow, dat spel lijkt me leuk Assie!!! Moet nu weg, maar kan ik je mailen?
quote:emma77 schreef op 12 juli 2012 @ 14:00:

[...]

Dit lijkt me wel wat. Mag ook minder hoor. 1 Margriet en 1 ouders van nu, voor als het pakketje te zwaar wordt.

Dan stuur ik jou de dvd Australia die je graag wilt hebben.

Oke?Prima! Verder even via de mail regelen?
ik heb nog een wipstoel over een zwarte met camel,hij is zo schoon te houden.nog helemaal goed.zgan.

ik woon in drenthe maar vlakbij de grens groningen en friesland.
Bedenk niet wat je wilt hebben, maar geniet van wat je hebt
Emma, ik ga nu even weg. Zal vanavond weer reageren.
quote:UCchick1990 schreef op 12 juli 2012 @ 12:54:

[...]

Prachtig! Bijna jammer dat ik ben afgevallen.

Ik pas het bovenstukje niet(te klein), en het ligt hier al 3,5 jaar in de kast.
o ja en ik heb ook nog een paar pumps congnaq kleurige mt 39 met bandje om de enkel en 9 cm hoge hak zijn nog nieuw .Ze zijn mij te smal.
@Jennie77, oeh dat lijkt mij wel wat, ik heb smalle voeten namelijk en veel schoenen zijn mij te wijd....
ik zal even een mail adres aanmaken,of woon je hier in de buurt blondie.
Ik heb nog een stapel tijdschriften viva en flairs van vorig jaar!:)
@Jennie77, ik woon in 030, jij?

Ik heb voor jou (als je dat wilt) nog een stapeltje Reiz& tijdschriften van 2011-2012, als je die wilt?
quote:rara70 schreef op 12 juli 2012 @ 14:07:

Ow, dat spel lijkt me leuk Assie!!! Moet nu weg, maar kan ik je mailen?Blondie heeft op de mail ook al aangegeven geinteresseerd te zijn; mocht zij zich bedenken, dan kan het naar jou......moet alleen thuis nog even checken bij man of ik zijn spel weg mag doen
quote:mi-jo schreef op 12 juli 2012 @ 14:05:

Ik heb ook nog een stapel tijdschriften in de aanbieding.Voornamelijk Grazia en Viva van afgelopen jaar en dit jaar. Daar zit ook de Viva & Flair zomerspecial bij (niet in geschreven).

Trouwens misschien een handige tip voor de mensen die graag van hun spullen af willen, maar het hier niet kwijt raken. Je kunt ze ook aanbieden op www.gratisoptehalen.nl Daar zet ik ook regelmatig spullen op en daar raak ik ze vaak nog wel redelijk snel kwijt.Kom je uit de buurt van 0575 dan wil ik ze wel ophalen,ik heb een doos vol J&M 4-12 jaar iets voor jou?
@Jennie77, ik zie nu waar je woont, in een eerdere post.

Kun je een foto naar me mailen?

blondie5vivaforum apestaart hetemail punt com
quote:Blondie5 schreef op 12 juli 2012 @ 14:21:

@Jennie77, ik zie nu waar je woont, in een eerdere post.

Kun je een foto naar me mailen?

blondie5vivaforum apestaart hetemail punt comhet mailadres eindigt op punt nl, viel me net op....
quote:haarlak2010 schreef op 12 juli 2012 @ 14:14:

Ik heb nog een stapel tijdschriften viva en flairs van vorig jaar!:)

Welke regio?

Ik heb wel wat andere tijdschriften voor je te ruil.
@Haarlak2010: woon je in de buurt van 030? dan kom ik daar graag wat van ophalen!

Heb in ruil daarvoor Reiz& magazines van afgelopen en dit jaar!
blondie ik kom uit de regio drenthe/friesland /groningen

(sorry mss ben ik blond maar wat houd regio 030 in,heb me er niet zo in verdiept namelijk.)

mijn mail adres jennieislief@gmail.com

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven