Weggeef topic

11-07-2012 10:14 3360 berichten
Alle reacties Link kopieren
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.

Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.

Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit namelijk wel gebeurd zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.
quote:ElleMichelle schreef op 12 juli 2012 @ 17:34:

Iemand nog interesse in grote potten voor in de tuin?Heb je een foto en wat is de regio? Wij hebben pas een huis gekocht, dus misschien is het wat voor onze tuin.
quote:prulletje schreef op 12 juli 2012 @ 17:41:

Emma, je kunt de film ook downloaden en dan de Nederlandse ondertitels erbij downloaden. Of moet het per se een dvd zijn?Ik heb nog nooit een film gedownload. Ik ben helemaal niet handig op dat gebied.
quote:prulletje schreef op 12 juli 2012 @ 17:28:

[...]

Ja ik! Leuk voor in de klas. Kunnen de kinderen zelf de datum goed zetten .

vivaprulletje@hotmail.comJe hebt mail
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
quote:prulletje schreef op 12 juli 2012 @ 17:44:

[...]

Heb je een foto en wat is de regio? Wij hebben pas een huis gekocht, dus misschien is het wat voor onze tuin.

Regio 0575

pourellemichelle@hotmail.com voor een foto
@haarlak2010: ik heb nog geen mail gezien... Heb je interesse in de pumps? De zwarte zijn al vergevan aan Assie78, maar de bruine heb ik nog!
Sorry ellemichelle, dat is te ver helaas.
quote:Blondie5 schreef op 12 juli 2012 @ 14:07:

@Mi-jo, ik ben wel geinteresseerd in de tijdschriften!!!

Je mag me wel mailen mir1988@hotmail.com

quote:ElleMichelle schreef op 12 juli 2012 @ 14:19:

[...]

Kom je uit de buurt van 0575 dan wil ik ze wel ophalen,ik heb een doos vol J&M 4-12 jaar iets voor jou?

Blondie is je net voor geweest. Mocht zij geen interesse meer hebben dan mag jij ze hebben. Ik woon in Friesland, dus ik denk niet dat, dat in de buurt is.. ik wil ze eventueel wel opsturen tegen de vergoeding van de verzendkosten? De tijdschriften die jij aanbied heb ik geen interesse in

Ik werk wel veel met kinderen, maar heb er zelf geen, dus vandaar..:p
Emma, ik probeer je te mailen over die film, maar krijg steeds de mail terug..

Wil je me mailen op duveltje1982@hotmail.com
@mi-jo, fijn, dank voor je reactie! Heb jij interesse in een stapel Reiz& tijdschriften?
Mocht er nog iemand interesse hebben: ik heb een hele doos vol snelbinders, insteekmapjes, multomappen. Uit mijn kantoor-spullen-tic tijd. Volgens mij allemaal vrij neutraal, wel meisjeskleuren.
quote:duveltje82 schreef op 12 juli 2012 @ 18:17:

Emma, ik probeer je te mailen over die film, maar krijg steeds de mail terug..

Wil je me mailen op duveltje1982@hotmail.comIk heb je teruggemaild (hopelijk goed gegaan, want ik kreeg een melding die ik veel te snel heb weggeklikt).
Wat raar... Ik zie nu pas dat mijn bericht van vanmiddag er maar half op staat.

Ik vroeg dus of er iemand is die zijn tas van Cowboy
quote:dotje89 schreef op 12 juli 2012 @ 18:35:

Wat raar... Ik zie nu pas dat mijn bericht van vanmiddag er maar half op staat.

Ik vroeg dus of er iemand is die zijn tas van Cowboy Iphone?
Haha
Hmm, ik moet een dagtaak maken van dit topic, ik mis steeds de leuke dingen :(

Dvds van Elmo, woezel en pip, hopla, bumba, dat soort dingen zijn erg welkom hier!

Meisjeskleding maat 92 en 98 ook.

Oh, ik zoek nog een koelkastje voor op de camping. Zo'n 40/50 liter ding. Wie heeft er een in de weg staan??

Rara en biebeltje, wie wilde levensweg nou, ben het een beetje kwijtgeraakt in alle postings... mail me even op soleyviva@gmail.com
Verdorie... Ja! Haha! Hoe kan dat??

Ik forum bijna altijd mobiel maar heb dit nog nooit gehad
quote:margriett schreef op 12 juli 2012 @ 15:52:

Iemand nog intresse in een inductiekookplaat 60 cm werkt goed, ziet er netjes uit ( inbouw )

Heb je er een foto van? En waar issie op te halen?

Groetjes kiwibanaansap
quote:dotje89 schreef op 12 juli 2012 @ 18:39:

Verdorie... Ja! Haha! Hoe kan dat??

Ik forum bijna altijd mobiel maar heb dit nog nooit gehadHij breekt af bij het & teken
quote:ElleMichelle schreef op 12 juli 2012 @ 17:34:

Iemand nog interesse in grote potten voor in de tuin?Ja misschien best wel! Waar woon je ongeveer? En kan je een omschrijving geven? (kleur, materiaal, hoeveel)

Edit, regio 0575 zie ik, is helaas voor mij niet echt in de buurt.
Zeg maar Spijker.
Oh ja joh? Weer iets geleerd.... Oke...waarschijnlijk worden jullie gek omdat ik het nu voor de derde keer proberen, maar fuck it

Wat ik dus wilde vragen... Is er iemand die zijn tas van Cowboy en Bags beu is en dus weg wil doen??
@blondie ja ik heb wel intresse!:-) vreemd dat het mailtje er niet is!
Nu staat 'ie er wel helemaal op dotje.quote:Blondie5 schreef op 12 juli 2012 @ 18:18:

@mi-jo, fijn, dank voor je reactie! Heb jij interesse in een stapel Reiz& tijdschriften?Nee sorry ik ben juist alle mijn tijdschriften aan het opruimen.
quote:tatlitatli schreef op 12 juli 2012 @ 08:35:

- stations- of studentenfiets, batavia sportief dames model. Er zijn een paar dingen niet ok aan, moet ik even nakijkenevt voor Frizzy, wil even voor je kijken of het de moeite is om op te halen, kom ik op terugIs deze fiets al vergeven? Ik ben op zoek naar een fiets, liefst omgeving Utrecht of Amsterdam of omgeving daar tussenin. spijker.viva@gmail.com kan je me bereiken.
Zeg maar Spijker.
Hi Spijker,

Ik heb de fiets in beginsel aan Frizzy beloofd, als zij om een of andere reden afhaakt hoor je het.

@Frizzy, ik heb morgen tijd om ´op expeditie te gaan´ naar de fiets (vreselijk zooi in onze schuur), ik kijk dan even goed wat er ook alweer mee was, stuur zat beetje los geloof ik, banden zullen wel plat zijn. Nou ja, ik kijk ernaar en je hoort het van me.

Misschien is het handig als je me even mailt op weggeven1@gmail.com, dan mail ik je direct en hoef je niet het hele topic door te spitten.
if we all light up, we can scare away the dark...
Leuk topic!

Ik ben eens gaan zoeken en heb ook dingen te geef:

Dove Pro Age pakket (1 bodylotion, 1 handcreme)

'testbeeld' truitje Only maat L

skinny jeans spijker, grijs Yessica mt 48 (zou zeggen 44/46)

Beige spitse pumps met zwart kantmotief en roze strik op de punt. (vallen erg smal en klein, maat 41) Vind ze erg mooi maar kom er helaas net niet in.

Dvd's:

The Osbournes seizoen 2

The Mists of Avalon

White Noise

Sex and the City the movie (2008, 2disc editie)

the secret diary of Adrian Mole

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven