Weggeef topic

11-07-2012 10:14 3360 berichten
Alle reacties Link kopieren
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.

Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.

Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit namelijk wel gebeurd zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.
quote:tatlitatli schreef op 12 juli 2012 @ 20:11:

kinderkleding

- roze babysandalen , mt 17/18, nooit gedragen

Hier heb ik wel belang bij! Zou je me een foto kunnen mailen?

duveltje1982@hotmail.com
@ tatlitatli: ik heb je gemaild over de kookboeken.
Gewooneenzus: helaas mag ik 'm niet weggeven van echtgenoot, het is nog een erg net pak en hij wil hem echt graag verkopen op marktplaats o.i.d. Mocht je er rond de 125 euro voor over hebben, hou dan van het weekend marktplaats in de gaten, rood/grijs/zwart spool leren motorpak. Sorry, ik heb te snel geroepen.

Ben op het moment wel bezig alle babykleren uit te zoeken. Wat een hoop kleren koop je dan voor zo'n kleintje zeg. Ik ga foto's per kledingstuksoort (shirts-broeken-jurkjes) per maat maken en dan komt er een lijstje onder met beschrijvingen. Maar dat kan nog wel even duren. Heb vooral meidenkleren (maar ook een paar stoere broeken en shirts) van maat 50 t/m maat 86. Ook dat laat nog even op zich wachten.
Ambra welke regio woon je?
@zonnetje

ik zal straks al vriendlief uit zijn werk komt eens even aan hem vragen. Er staan bij ons bakken/dozen vol computerspul op zolder, wat eigenlijk weg moet ivm gezinsuitbereiding. Weet niet of er wat tussenzit, maar ik zal het even laten weten.
quote:ramiaatje schreef op 12 juli 2012 @ 16:30:

[...]

Heb hier nog een winterjasje maat 86.

Felblauw.

Hoi Ramiaatje, kun je me een foto mailen?

welke omgeving kom je?

madge0104 op hotmail com
quote:mamaria schreef op 12 juli 2012 @ 20:27:

Gewooneenzus: helaas mag ik 'm niet weggeven van echtgenoot, het is nog een erg net pak en hij wil hem echt graag verkopen op marktplaats o.i.d. Mocht je er rond de 125 euro voor over hebben, hou dan van het weekend marktplaats in de gaten, rood/grijs/zwart spool leren motorpak. Sorry, ik heb te snel geroepen.

Ben op het moment wel bezig alle babykleren uit te zoeken. Wat een hoop kleren koop je dan voor zo'n kleintje zeg. Ik ga foto's per kledingstuksoort (shirts-broeken-jurkjes) per maat maken en dan komt er een lijstje onder met beschrijvingen. Maar dat kan nog wel even duren. Heb vooral meidenkleren (maar ook een paar stoere broeken en shirts) van maat 50 t/m maat 86. Ook dat laat nog even op zich wachten.Geeft niets, ik kan je man in dit geval helemaal volgen.
quote:bikorimana schreef op 11 juli 2012 @ 22:09:

Queenfan25, ik heb hier nog 5 badhanddoekzegels van de Emte liggenIk zag net dat de actie Zaterdag is afgelopen ik heb er dan niet meer genoeg om het compleet te krijgen , toch bedankt
@Soley; kan ik je mailen ivm Levensweg?

@Biebeltje; Bedankt!
Ik heb hier ook nog een stapel met voetbalplaatjes liggen.

Ben op het moment wel bezig alle babykleren uit te zoeken. Wat een hoop kleren koop je dan voor zo'n kleintje zeg. Ik ga foto's per kledingstuksoort (shirts-broeken-jurkjes) per maat maken en dan komt er een lijstje onder met beschrijvingen. Maar dat kan nog wel even duren. Heb vooral meidenkleren (maar ook een paar stoere broeken en shirts) van maat 50 t/m maat 86. Ook dat laat nog even op zich wachten.ik heb eventueel nog wel belang bij je meisjes kleding!

Ben op het moment wel bezig alle babykleren uit te zoeken. Wat een hoop kleren koop je dan voor zo'n kleintje zeg. Ik ga foto's per kledingstuksoort (shirts-broeken-jurkjes) per maat maken en dan komt er een lijstje onder met beschrijvingen. Maar dat kan nog wel even duren. Heb vooral meidenkleren (maar ook een paar stoere broeken en shirts) van maat 50 t/m maat 86. Ook dat laat nog even op zich wachten.Mamaria ik ben op zoek naar meidenkleding maat 74 tm 80.
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
quote:rara70 schreef op 12 juli 2012 @ 20:38:

@Soley; kan ik je mailen ivm Levensweg?

@Biebeltje; Bedankt!

Is goed!

soleyviva@gmail.com
Tatlitatli: Heb je een foto van de H
quote:mika65 schreef op 12 juli 2012 @ 00:53:

Ik zoek dames kleding voor mezelf (maat 44), ook schoenen in maat 36 liefst geen hak

Ik heb veel boeken om weg te geven, thrillers, oorlogsboeken, historische romans etc

Als je interesse hebt dan wil ik wel een lijstje maken van de boeken die ik hebKan over een week of anderhalf kijken, mail me maar vast als reminder. watervrouw2 atgmailpuntcom
quote:Soley schreef op 11 juli 2012 @ 14:48:

[...]

Ik heb hier nog babykleding van maat 50 tot 74, zitten veel zeeman, Hema dingen bij. Voor een meisje.

Spelletjes, zoals levensweg, waar of niet waar, madspel, zeeslag.

De babykleding is weggegeven, en levensweg zo goed als, hè Rara
Mikske, ik mail je morgen een foto. Regio amsterdam
@zonnetje.

vriendlief weet helaas zeker dat er geen werkend beeldscherm of pc bij zit, dus helaas. spul is zo oud dat het ook niet meer werkend te krijgen is.
quote:Soley schreef op 11 juli 2012 @ 14:52:

En nog wat zwangerschapskleding, een groene worker maat 38 en een zwart/bruine buikwand van de Hema. Wat shirts en tuniekjes. Allemaal maat 36/38 of s/m, afhankelijk van het merk.

Ik twijfel nog over mijn heerlijke wegkruiptrui van mamalicious, die heb ik af en toe nog wel eens aan, zonder buik De jurkjes zijn weggegeven, ik heb nog 1 tshirt, grijs, van mamalicious in maat M, twee shirts met lange mouwen, een zwart en een grijs. Een donkergroene worker, maat 38 en de buikband.
Je hebt mail, soley!
Ambra welke regio woon je?

Bankje, daar waar de Vierdaagse volgende week begint..
quote:Shenandoah schreef op 12 juli 2012 @ 20:54:

@zonnetje.

vriendlief weet helaas zeker dat er geen werkend beeldscherm of pc bij zit, dus helaas. spul is zo oud dat het ook niet meer werkend te krijgen is.Hoi, jammer, bedankt voor de moeite !
Oh ja, dat nog even, goed moment om je vriend te vertellen dat ie een en ander op moet ruimen
Rara, ik ben helemaal plaatsvervangend blij voor je!
Biebeltje; kan ik jou ergens blij mee maken?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven