Weggeef topic

11-07-2012 10:14 3360 berichten
Alle reacties Link kopieren
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.

Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.

Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit namelijk wel gebeurd zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.
Ik post morgen wel even foto's en dan kijk je maar even of het wat is. Het is een beetje zuidwest denk ik. Wanneer je op de kaart kijkt is het in ieder geval zuid friesland maar dan net iets meer naar het westen zeg maar. :p
quote:woepsie schreef op 12 juli 2012 @ 22:15:

Wat veel berichten.. Zal vd week eens oo mn dooue gemak lezen en kijken wat ik geb liggenHet gaat inderdaad razendsnel. Gisteravond waren we nog maar bij pag. 19 en toen ik vandaag terug kwam al weer bij pagina 33
quote:Soley schreef op 12 juli 2012 @ 21:51:

[...]

Haha Mali, dat komt helemaal goed met de kledingkast van je dochter idd, ben helemaal blij
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
@ Marels: Wat voor kleur haarverf is het ?
Midden tot donkerblond!
668, the neighbour of the Beast
Marels je hebt mail mbt de hartslagmeter!
mamavanthijs: wil je de letters leren spelletjes nog? Ik heb je gemaild maar geen reactie meer gehad. Anders gaan ze naar iemand anders.

mrskrijgsman: wil je de bruine laarzen nog? Anders gaan ze weer in de weggeef.
quote:ayla2 schreef op 12 juli 2012 @ 21:48:

Er was iemand die kerststickers in de aanbieding had, en diegene had een mailadres geplaatst waarop ik kon mailen..... nu kan ik toch werkelijk die post niet meer terugvinden...... zijn de stickers er nog en zo ja, mag ik dan mailen??

ja was ik! Zijn al aardig wat stickers weg maar heb er nog heeeeel veel over. Je kan me mailen op ikbenikhetisnietanders@hotmail.com

Het zijn kerst raamstickers
ow meiden ik ben zo blij dankzij dit topic maar waar eens de zolder beklommen om te kijken wat ik neer kan zetten.

En daar kwam ik een oude agenda tegen (2010) met foto's en daarin zat een foto van Patrick (mijn man, dec. 2010 overleden) die ik al heel lang zocht maar nergens kon vinden. En hij is nog mooier dan ik me kon herinneren. Wauw zo leuk zo'n onverwachts kado want zo voelt dat voor mij. Was zo bang dat die foto met de verhuizing verloren was gegaan. Stond op geen 1 laptop en ook niet in de mappen op de site waar ik altijd de foto's bestel.
edit: alles vergeven
Ik had al moeten slapen maar heb dus foto's gemaakt maar misschien is er al belangstelling als ik gewoon 1 en ander opschrijf.

- een elektrische sinaasappel pers, in doos

- een chocolade fontein, in doos

- een ijsmachine, in doos

- cowboy hoed met koeienvlekken

- aardig wat kinderboeken. Titels plaats ik morgen

- een kleine naaimachine

- een step

- een kaarsenhoudertje van de efteling droomvlucht

- een belachelijk grote zilveren kerstbal

- een djembé

en nog wat dingen die ik nu vergeet.

bij interesse: ikbenikhetisnietanders@hotmail.com mailen en dat ook hier even melden anders kijk ik daar niet vaak
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 12 juli 2012 @ 22:51:

ow meiden ik ben zo blij dankzij dit topic maar waar eens de zolder beklommen om te kijken wat ik neer kan zetten.

En daar kwam ik een oude agenda tegen (2010) met foto's en daarin zat een foto van Patrick (mijn man, dec. 2010 overleden) die ik al heel lang zocht maar nergens kon vinden. En hij is nog mooier dan ik me kon herinneren. Wauw zo leuk zo'n onverwachts kado want zo voelt dat voor mij.Wat fijn IBI!
IBI, ik ben benieuwd naar je kinderboeken, maar ik wacht wel even af tot morgen .
@ IBI:

Wat fijn dat je de foto terug hebt gevonden

En daar kwam ik een oude agenda tegen (2010) met foto's en daarin zat een foto van Patrick (mijn man, dec. 2010 overleden) die ik al heel lang zocht maar nergens kon vinden. En hij is nog mooier dan ik me kon herinneren. Wauw zo leuk zo'n onverwachts kado want zo voelt dat voor mij. Was zo bang dat die foto met de verhuizing verloren was gegaan. Stond op geen 1 laptop en ook niet in de mappen op de site waar ik altijd de foto's bestel.
ja he ben echt erg blij ermee. Schoonmoeder helemaal opgetogen opgebeld. Heb het regelmatig met haar over die foto gehad. Zij had hem helemaal nooit gezien. Samen zo vaak bedacht waar die kon liggen dus toen ik vertelde dat ik een agenda gevonden had met foto's zei ze direct: je hebt hem! Lief.

En daar kwam ik een oude agenda tegen (2010) met foto's en daarin zat een foto van Patrick (mijn man, dec. 2010 overleden) die ik al heel lang zocht maar nergens kon vinden. En hij is nog mooier dan ik me kon herinneren. Wauw zo leuk zo'n onverwachts kado want zo voelt dat voor mij. Was zo bang dat die foto met de verhuizing verloren was gegaan. Stond op geen 1 laptop en ook niet in de mappen op de site waar ik altijd de foto's bestel.Wat fijn ibi!
Wat mooi van die foto IBI
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 12 juli 2012 @ 22:55:

Ik had al moeten slapen maar heb dus foto's gemaakt maar misschien is er al belangstelling als ik gewoon 1 en ander opschrijf.

- een elektrische sinaasappel pers, in doos

- een chocolade fontein, in doos

- een ijsmachine, in doos

- cowboy hoed met koeienvlekken

- aardig wat kinderboeken. Titels plaats ik morgen

- een kleine naaimachine

- een step

- een kaarsenhoudertje van de efteling droomvlucht

- een belachelijk grote zilveren kerstbal

- een djembé

en nog wat dingen die ik nu vergeet.

bij interesse: ikbenikhetisnietanders@hotmail.com mailen en dat ook hier even melden anders kijk ik daar niet vaakIk mail je vanwege de naaimachine ibi!
IBI,

Geef de foto maar een mooi plekje

Ben echt heel blij voor je dat je de foto weer hebt en je dat ook kunt delen met je schoonmoeder
Dat is echt mooi! Fijn dat je de foto terug hebt!!!

Prulleke: als mamavanthijs de spelletjes niet wil, mag ik ze dan? Of zijn ze al verder vergeven?
oh en zie nu dat ik je op je andere mail adres heb gemaild.
quote:mali30 schreef op 12 juli 2012 @ 23:15:

oh en zie nu dat ik je op je andere mail adres heb gemaild.ow dat geeft niet die ken jij tenslotte!

Fijn IBI! Mooi "cadeau".

Zie je wel, dit topic is een hit!
Ibi, heb je een mail gestuurd.

Shenandoah, wil je de babybjorn nog? Mali30 anders is ie voor jou!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven