hihi?
donderdag 12 juli 2012 om 13:47
Ik heb sinds kort ook wat mailcontact met een man van 44 jaar!
En echt in elk mailtje, om de zoveel regels een " hihi" , ik merk aan mezelf dat ik het ook erg storend ga vinden, het staat zo sullig en kinds.
Weet niet of ik er iets ga van zeggen..
Maar ik merk dat ik niet de enige ben die dit dom vind..
En echt in elk mailtje, om de zoveel regels een " hihi" , ik merk aan mezelf dat ik het ook erg storend ga vinden, het staat zo sullig en kinds.
Weet niet of ik er iets ga van zeggen..
Maar ik merk dat ik niet de enige ben die dit dom vind..
donderdag 12 juli 2012 om 23:30
Ik stoor me aan alle afkortingen, zoals lol, rofl, omgwtfwt, itijsms, atyrb...
Lachgeluiden vind ik ook niet kunnen: Haha, hoho, hihi, gheghe, hehe... Zeg dan gewoon dat je moest lachen.
Ik erger me eigenlijk best wel veel aan de schrijfstijl van andere posters. Misschien zou ik beter wat minder fora lezen.
Lachgeluiden vind ik ook niet kunnen: Haha, hoho, hihi, gheghe, hehe... Zeg dan gewoon dat je moest lachen.
Ik erger me eigenlijk best wel veel aan de schrijfstijl van andere posters. Misschien zou ik beter wat minder fora lezen.
donderdag 12 juli 2012 om 23:37
Maar ik val bijna van mn stoel kan weer wel?
@iedereen, het is wel duidelijk dat hihi echt not done is!!
Ik durf het nu ook zeker nooit meer te gebruiken, bedankt!!
Gelukkig zijn er nog veel meer chat ergernissen, dus mannen en vrouwen wees op je hoede
P.S
Behalve als je johnny depp heet of george clooney dan mag alles opeena wel...... Haha
@iedereen, het is wel duidelijk dat hihi echt not done is!!
Ik durf het nu ook zeker nooit meer te gebruiken, bedankt!!
Gelukkig zijn er nog veel meer chat ergernissen, dus mannen en vrouwen wees op je hoede
P.S
Behalve als je johnny depp heet of george clooney dan mag alles opeena wel...... Haha
vrijdag 13 juli 2012 om 00:45