morgen naar lloret

29-06-2012 15:12 38 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit wordt mijn eerste vakantie met vriendinnen en net nu ik morgen weg ga hebben mijn ouders ook per ongeluk dit weekend een weekend weg geboekt. Dat wordt dus inpakken zonder hulp van mama.

Ik ben al redelijk ver klaar denk ik maar ik vroeg me af of jullie nog wat dingen konden neerzetten wat ik echt niet moet vergeten of wat jullie zouden meenemen. Ga morgen voor 8 dagen weg met het vliegtuig en mag maar 20 kg meenemen. Alvast bedankt voor het helpen!
Weinig toe te voegen aan de lijst van Druifje!

Alleen nog je telefoon + oplader

Edit: en leesvermogen! Oh nee, dat is voor mij

Dat had Druifje er nl ook al bij staan
Paspoort, geld en tickets, dan kom je een heel eind!!

Kleding, bikini's enzo zijn bijzaak. Ga er vanuit dat je in Lloret alles wat je vergeten bent en écht nodig is, ook daar kunt aanschaffen.
Tasjes. Rugtasje/handtasje, wat je maar wil, voor je dag/avondactiviteiten.

(en een paar bakstenen om aan die 20 kg te komen, je hebt er tenslotte voor betaald)
Ik zou je huissleutels ook meenemen. Is wel fijn voor als je terugkomt enzo.
Ik stond met man en kind 3+ bij de balie 4 weken geleden met 60 kilo in de koffers (was eigenlijk 62, maar ze keek er overheen) en ieder nog 7 kg aan handbagage...

Beter teveel dan te weinig !

Maar mijn tip inderdaad een klein rugtasje voor daar te wandelen.
Oh... had trouwens wel voor 15 kilo aan tijdschriften bij (mijn schoonmoeder heeft de laatste map van de leesmap, waardoor ze die mag houden & wij dus ook goedkoop veel tijdschriften krijgen), die ik daar achter heb gelaten voor andere reizigers.

& 4 flessen zonnebrand, 2 flessen doucheschuim, pot pindakaas (in een handdoek gevouwen), 3 halve liters water (we kwamen s'nachts aan), wasmiddel in een flesje, afwasmiddel, ik had alles meegenomen wat maar kon :-) & bovenstaande dus ook weer daargelaten of doorgegeven.
Eigenlijk zouden vrouwen meer kg mee moeten mogen nemen. Als je ziet wat ik alleen al aan shampoo, cremespoeling, bodylotion etc. mee sjouw, daar gaan de kilo's wel inzitten. En mijn vriend neemt alleen douchegel mee...
Fijne vakantie in Lloret! *denkt met weemoed terug aan de tijd van stapvakanties*
quote:viennas schreef op 29 juni 2012 @ 17:15:

Eigenlijk zouden vrouwen meer kg mee moeten mogen nemen. Als je ziet wat ik alleen al aan shampoo, cremespoeling, bodylotion etc. mee sjouw, daar gaan de kilo's wel inzitten. En mijn vriend neemt alleen douchegel mee...Stop je toch jouw spullen in de koffer van vriend?
1 paar gympen/schoenen waar je lekker op loopt

1 paar slippers

1 paar hakken

Jurkje (of 2)

2 rokjes met topje

1 korte broek (combi met bovenstaande topjes)

Uitgaanskleding

Vestje/trui

Shirt lange mouwen

Bikini

Slaapshirt (vergeet ik altijd)

Boeken/tijdschriften/puzzelboekje

Telefoon/oplader

Muggenspul

Paracetamol, pil, condooms

Zonnebrand

Make up,

Reiniger

Dagcreme

Bodylotion

Douchespul

Shampoo

En verder alles in de toilettas gooien wat je dag ervoor gebruit hebt.

Je kan ook afspreken dat vriendin A de paracetamol meeneemt, vriendin B de zonnebrand en aftersun, vriendin C de doucheschuim en tandpasta etc. Dan sleep je niet van alles dubbel mee!
quote:viennas schreef op 29 juni 2012 @ 17:15:

Eigenlijk zouden vrouwen meer kg mee moeten mogen nemen. Als je ziet wat ik alleen al aan shampoo, cremespoeling, bodylotion etc. mee sjouw, daar gaan de kilo's wel inzitten. En mijn vriend neemt alleen douchegel mee...Dat kan ook andersom, kan ik je verzekeren
Hoi oogappeltje, hoe was je vakantie?
Waarom denkt iedereen altijd dat er op zo'n vakantie gesext word? Haha ben ik iig niet van plan met een wild vreemde op vakantie ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven