Entertainment alle pijlers

Wow Estelle

10-07-2012 08:43 3021 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wow Estelle,

Wat ben ik toch jaloers op jou.

Jouw nieuwe vriend heeft alles wat een vrouw zoekt in een man.

Een leuke schoonzoon.

Wat zullen je ouders blij zijn met zo’n aardige, nieuwe vriend, die ook steeds meer een vaste plaats in de krant weet in te nemen. Wellicht tijd voor een eigen column.

Een lieve stiefvader.

Ruud zal blij zijn dat zijn kinderen een lieve, zachtaardige stiefvader hebben gekregen. Hij had zich geen betere opvolger kunnen bedenken. Misschien kan Badr de kids wat van zijn normen en waarden bijbrengen.

Een harde werker.

Al heeft Badr een zwaar beroep, fijn dat hij werk en privé zo goed gescheiden kan houden. Niets vermoeiender dan een man die zijn werk steeds mee naar huis neemt.

Een altruïstisch persoon.

Om nog maar niet te spreken over de hulpvaardigheid van jouw lover. Terwijl hij in de VIP box resideert van een leuk feestje, is hij niet te beroerd om een theedoek te pakken en wat glazen te poleren.

Wow Estelle. Had jij bij Ruud al een lot uit de loterij, nu heb je echt gescoord.
Shit, Mason zit babyTV te kijken, kan niet zomaar zappen.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Nee, Ruudje zat toch op Ibiza met de kinderen?
quote:frizzy schreef op 13 juli 2012 @ 18:26:

[...]

Hoe laat?!

Oh heerlijk, heb ik eindelijk een goeie reden voor dat flutprogramma.

Denk rond nu.

Als editie nl is afgelopen
quote:mrsstanleywalker schreef op 13 juli 2012 @ 18:29:

Nee, Ruudje zat toch op Ibiza met de kinderen?Je hebt gelijk, het was Sardinië.
Zetten jullie de highlights hier neer? Niet die van Estelle's haar, maar van het nieuws, hè!
Hmmm, Sardinië. Ook een goede uitvalsbasis...
Ik ben ingezapt heur!
Als je het mij vraagt is dit gewoon een aktie om de aandacht af te leiden van de inhoud.
En zo zie je ook maar weer dat de media er een potje van maakt, niet Badr heeft aangifte gedaan maar zijn advocaat.
Nou, kwam erop neer:

Morgen telegraaf kopen ,

Maar advocaat kwam meer aan het woord, dat ze dacht dat de politie info doorspeelde, maar vd Heuvel zei dat dat meer andersom was. En dat de miljonair niet bang was, nu in een revalidatieclinick zit, en niet op zijn eerdere verhaal terug wilt komen. (dus Badr is de dader)
De bijdragen van Galadriel zijn iets constructiever dan de mijne.
quote:frizzy, 52 minuten geleden

Als je het mij vraagt is dit gewoon een aktie om de aandacht af te leiden van de inhoud.Goed verhaal, lekker kort.
Wat heeft Estelle toch een leuke vent aan de haak geslagen.

Ik ga morgen de telegraaf kopen.
Ik ga morgen voor 3 weken het land uit.

Hopelijk kan ik regelmatig WIFI'en, dan blijf ik tenminste op hoogte van deze soap.

Snap mevrouw Ficq niet zo (was zij trouwens ook niet de advocaat van die ongetwijfeld ontzettend aardige gozer die Floor van de Wal heeft dood gereden en ook nog was doorgereden?); als je er echt helemaal niks mee te maken hebt, en iemand is zo toegetakeld dan doe je toch alles om de politie te helpen?

Lijkt inderdaad op een actie om de aandacht van de inhoud af te leiden.
De telegraaf kopen? Tssssk nee daar verlaag ik me echt niet toe hoor. Er zijn grenzen.
Ik verleg mijn grenzen graag, frizzy.
quote:frizzy schreef op 13 juli 2012 @ 22:10:

De telegraaf kopen? Tssssk nee daar verlaag ik me echt niet toe hoor. Er zijn grenzen.

mrsstanleywalker doet gewoon haar werk, als BADr cop. En tja, daar hoort het kopen van de Telegraaf dus ook bij....

Wel een beetje dubbel van Stellie: eerst uitgebreid je verhaal doen in de Telegraaf om vervolgens diezelfde krant te beschuldigen van samenwerken met de politie.
Estelle beschuldigt toch niemand? Die is nog steeds muisstil.
Estelle is inderdaad nog steeds heel stil. Begin me bijna zorgen te maken.

Iemand nog een recente foto gezien, Estelle op het strand ofzo?
Heeft Estelle geen Twitter?
Van Ruud's twitter werd ik niet wijzer. Ja, dat zijn zoontje nu al op hem lijkt.
quote:frizzy schreef op 13 juli 2012 @ 22:26:

Estelle beschuldigt toch niemand? Die is nog steeds muisstil.

Ik beschouw Estelle en Badr als een stel, vandaar dat ik het raar vindt dat ze haar grote scheidingsinterview aan de Telegraaf geeft en een paar weken later zegt Badr dat de Telegraaf samenwerkt met de politie om hem zwart te maken.

Het is toch zo dat als je een groot interview geeft aan een krant/tijdschrift met een primeur, diezelfde krant ook altijd jouw kant kiest.

Dat zie je ook bij RTL Boulevard versus SBS Shownieuws. Als Boulevard voor iemand is, dan is Shownieuws tegen (bijvoorbeeld RTL heeft Vanessa die altijd haar woordje mag doen, SBS heeft Constanza, RTL had destijds Rob de Nijs, SBS had Belinda)
Sjee Louisa, jij bent duidelijk een pro op dit gebied.
quote:frizzy schreef op 13 juli 2012 @ 22:41:

Sjee Louisa, jij bent duidelijk een pro op dit gebied. Dank je Frizzy!
Ik snap de telegraaf wel, Koen heeft niemand aan zijn kant staan. Zelfs zijn 'vrienden' hebben niets gezien. Ik vind de hele situatie echt zuur voor hem. Zijn verklaring wordt door ALLE aanwezigen die hun bek houden er flink onderuit geschopt (no pun intended).

Van deze mattie hoeft ie denk ik ook niks te verwachten.

http://m.deondernemer.nl/ ... -en-helpende-Gijrath.html

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven