Mannelijke clitoris

12-07-2012 11:14 101 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben gisteren samen met mijn vriendin beginnen experimenteren door een boek over erotische spirituele massage... nu al direct bij de eerste (onwennige) poging hebben we dingen ontdekt die we jullie enerzijds niet willen onthouden en anderzijds ons ook zeer benieuwd maken... Gisteren ben ik 2x klaargekomen door een soort van vibrerend eitje tegen mijn "mannelijke clitoris" te laten houden door mijn vriendin zonder verdere stimulatie zoals aftrekken bv. en dat was.... WAAAAAAAAAAAAAAAANZINNIG!!!

Wij willen wel eens weten of er hier nog zijn die dit kennen en/maar vooral of deze personen misschien nog wel meer zo'n leuke spelletjes kennen... Groetjes KelTi
Een eikel tegen een eikel?
Oh nee!!! Niet die relaasiepijler!!
quote:boterblommetje schreef op 12 juli 2012 @ 13:09:

Jammer hé dat die domme wijven hier ook komen.. hahahahahahah, gelijk heb je!!
quote:rob_uit_zeist schreef op 12 juli 2012 @ 13:17:

[...]

Oh, mij god. Beledigd en pissig.

Jammer, we gaan hier nog wel even door hoor met grappen maken.

En dat is.... WAAAAAAAAAAAAAAAANZINNIG!!!

Deze "man" heeft een clitoris én zo te lezen last van PMS.

Conclusie ???
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
quote:kelti schreef op 12 juli 2012 @ 12:50:

Ben geschrokken van jullie onwetendheid!

Verlicht ons dan aub, ik vroeg niet voor niets "verklaar u nader".

quote:punt 1: mannelijke clitoris is gewoon een clitoris zoals bij jullie wat je perfect kan opzoeken als je eens de moeite zou doen om de anatomie van een penis te bestuderen.

Mijn penis heeft geen geheimen voor mij, maar een clitoris ben ik naar mijn weten toch echt nog nooit tegengekomen in al die jaren.

Wat bedoel je precies? Mijn zoektocht op internet heeft ook niks opgeleverd. Kun je gewoon uitleggen of aanwijzen waar hij precies zit? Ik wil het ook wel eens meemaken, zo'n clitoraal orgasme....
.
anoniem_155681 wijzigde dit bericht op 13-07-2012 19:33
Reden: nvt
% gewijzigd
quote:kelti schreef op 12 juli 2012 @ 13:00:

Voor wie het niet doorheeft: we zitten op het forum SEX, niet op kinderspeeltuin... stik er allemaal in en wordt gerust ongelukkig en sexloos oud voor mijn part! doei!Nou nou.. dit vind ik nou ook niet echt een volwassen reactie? Ik vind het iig niet de moeite om hier enigzins nog een reactie aan toe te voegen. Bye
@groentsoep2

"quote: Maaique schreef op 12 juli 2012 @ 12:11 :

Of zn prostaat?

Dat is toch de mannelijke G-spot?

Maar goed idee TO. Ik ga het eens proberen, zo'n trileitje tegen mijn vrouwelijke eikel."

lol!
Er komt een man bij de hoeren en tikt op het raam en vraagt "hoe duur?"

Zegt de vrouw "30 euro"

Zegt de man "niet duur voor dubbelglas!"
Hoe noemt men in België een vibrator?

Een kutbrommer.

Voor TO lulbrommer he
quote:billyjean schreef op 13 juli 2012 @ 19:52:

Er komt een man bij de hoeren en tikt op het raam en vraagt "hoe duur?"

Zegt de vrouw "30 euro"

Zegt de man "niet duur voor dubbelglas!"
komt een kabouter bij de hoeren...Na afloop vraagtie hoeveel het kost.

De hoer:'' het kietelen van mijn schaamhaar is 10 eurocent.
Maar nu blijven we toch met zijn allen achter met de vraag waar die mannelijke clitoris nou zit?????
@gurly3

"komt een kabouter bij de hoeren...Na afloop vraagtie hoeveel het kost.

De hoer:'' het kietelen van mijn schaamhaar is 10 eurocent."

hahahaha
En waar blijft Kelti om het ons uit leggen?
quote:bibi72 schreef op vrijdag 13 juli 2012 22:20 Maar nu blijven we toch met zijn allen achter met de vraag waar die mannelijke clitoris nou zit?????

misschien toch maar een Topic over:

"Hoe vindt men de mannelijke Clitje??"
Southpark heeft een hele episode gewijd aan de zoektocht naar de clitoris.
Speciaal voor TO een liedje op youtube over de mannelijke kittelaar: http://www.youtube.com/watch?v=4QUGsfMUoQM
quote:fru1t3lla schreef op 14 juli 2012 @ 12:26:

Speciaal voor TO een liedje op youtube over de mannelijke kittelaar: http://www.youtube.com/watch?v=4QUGsfMUoQM

Ik heb hier smakelijk om gelachen. Ook om de andere moppen.

Ontopic: kan het niet zo zijn dat de to een enorm klein piemeltje heeft en zijn vriendin dit liefkozend clitoris noemt?
Ik word gewoon blij van Alles Kan Beter.

Alle opties zijn mogelijk boomstam, hoewel hij toch wel erg snel op zijn pik getrapt was in dit topic :3
Heb me altijd afgevraagd waarom die mannelijke clitorissen zo enorm niet te missen GROOT zijn en mijne maar zo miniscuul en zoveel lastiger te pleasen op de juiste millimeter naar links of rechts.. Vind het oneerlijk bedeeld, en altijd al gevonden.. ;-(

Maar ja, wat als wij vrouwen een clit ter grootte van een eikel was toebedeeld?! en bijbehorend libido? Zou de wereld er dan anders uitzien?

Misschien voor TO een hele ontdekking dat zachtjes en trillend op 1 plek net zo lekker, zo niet lekkerder kan zijn dan heftige harde handddruk in "heen en weer-gaande" beweging?

(hij heeft mannelijke "clitoris" toch met aanhalingstekens geschreven, he..)

Jammer, was wel benieuwd naar die ervaringen vanuit mannelijke beleving, nu is ie weggejaagd. Altijd bereid iets te leren over het mannelijke geslacht..
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Nee, maar even serieus, het lijkt me duidelijk dat hier gewoon het gebied rond het frenulum, of toompje, bedoeld wordt. Het gevoeligste stukje van de penis. Ik weet uit ervaring dat je inderdaad een orgasme kunt krijgen door alleen dat stukje te stimuleren.

Van wikipedia: "Het frenulum, voorhuidsbandje of toompje is een klein dun peesje dat in verticale richting over de eikel loopt en aan de voorhuid verbonden is. Het houdt het puntje van de eikel (en dus van de penis) en de huid om de penis zelf aan elkaar. Het is vergelijkbaar met het peesje aan de tong dat de onderkant van de tong verbindt met de kaak. Bij besnijdenis wordt het frenulum vaak doorgesneden of zelfs geheel verwijderd.

De omgeving van het frenulum is erg gevoelig en stimulering van dit gebied kan bij mannen een orgasme veroorzaken."

(ik link even niet vanwege piemelplaatje op die pagina, maar zoek gewoon op wiki naar 'Frenulum preputii penis'.
Volgens mij ben je niet alleen een uitzonderlijke vent met je "manlijke clitoris" maar heb je ook last van een forse dosis PMS!Wat ben jij snel aangebrand zeg....die tijd van de maand?

Hè...best leuk om dat als vrouw nou eens tegen Eem vent te zeggen...
aan suzi 65, alleszins bedankt dat er toch iemand zoals jij een serieuze reactie geeft!

mijn vriend heeft deze gepost omdat hij dit een ware ontdekking vond en wou delen met iedereen. Ik heb zo'n vibrerend eitje thuis liggen en dankzij een boek die ik had gekocht, met de titel 'massage geheimen voor minnaars', hebben we ontdekt dat de man blijkbaar ook een clitoris heeft. Dit boek is geschreven door Dr. Andrew Stanway uit Londen! ik zal hieronder volledig overtypen wat erover geschreven wordt! Er staat ook een afbeelding bij waar precies de clitoris ligt, maar deze konden we jammer genoeg niet op deze pagina zetten! oke, hier volgt de tekst:

De penis beschikt over drie erectiele structuren. Als het orgaan slap is, zijn de zwellichamen sponzig, maar bij opwinding vullen deze zich met bloed en worden stijf. Een van deze zwellichamen zit onderaan de penis, om de pisbuis (uretha) heen en eindigend bij de eikel. Dit is het corpus spongiosum. De andere twee liggen bovenaan aan weerszijden van de penis en worden de corpora cavernosa genoemd (enkelvoud: corpus cavernosum). Ongeveer 1cm van het punt waar de corpora cavernosa bij de top van de penis samenkomen, bevindt zich de mannelijke CLITORIS. Deze is hoofdzakelijk gevoelig voor druk en TRILLING.

Door elk van de kernen van de corpora cavernosa loopt een van de twee belangrijkste slagaders van de penis. Het bloed keert terug door aan de oppervlakte liggende aders. De corpora cavernosa zijn geworteld in het bekken waardoor het slingeren van de penis in erectie voorkomen wordt. Rond de zwellichamen bevindt zich bindweefsel die alles op zijn plaats houdt en daaromheen zit een dunne huidlaag. Omdat de 'gevorkte' wortel die de penis aan het bekken verankert een voortzetting is van de erectiele weefsels van de penis, en uiteindelijk verbonden is met de CLITORIS AAN DE TOP VAN HET ORGAAN, IS HET STRELEN OF WRIJVEN ERVAN IMMENS PLEZIERIG!!!

zo, dit was de tekst letterlijk uit het boek.

Toen hebben we na het lezen van deze tekst het eens willen uitproberen want we wisten ook nog niet van een mannelijke clitoris! en zo heb ik bij mijn vriend men vibrerend eitje op die plaats gehouden, en hij had een heel ander gevoel dan hij gewend was, iets wat hij nog nooit eerder had ervaren, en die kwam echt in een minuut ongelooflijk lekker klaar. Achteraf had hij het gevoel dat dat een beetje zelfde moet zijn als wat wij vrouwen voelen bij het vibreren van onze vrouwelijke clitoris. Zo heb ik het als zijn vriendin ook ervaren, want ik zag zijn benen letterlijk trillen van genot!

dus ik zou iedereen die hierop belachelijk heeft gereageerd en het blijkbaar allemaal beter weet willen aanraden, PROBEER HET EENS, en kom dan later terug met jullie reacties.

met dank aan suzy 65, hebben we toch de moeite willen doen om te reageren met dit bericht!

groetjes kelti
tldr versie?
Stamway is Stamweg.

Ja dan ik van ellende ook maar mijn clitoris zoeken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven