Twijfels!? Help!

13-07-2012 12:29 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo iedereen!!

Mijn vriend en ik zijn al bijna 2 jaar samen.

Toch blijf ik twijfels houden over zijn gevoelens naar mij.

Enkele voorbeelden zijn:

Hij leest mijn whatapp berichten wel maar geeft eigenlijk nooit antwoord, als ik hem bel neemt die niet op als ik dan nog een keer bel zet die zijn telefoon uit en heeft die later als smoes ( denk ik ) ja mijn baterij was leeg of hij staat op stil, als ik bij hem ben heeft hij zijn telefoon nooit op stil en kan ik ook altijd bellen/whatappen.

Over op vakantie gaan deze zomer, hij wou eerst niet vrij vragen nu gaan we met kenissen op vakantie en hop hij kan zo maar vrij vragen

Ook had ik laats een gesprek met iemand die ik van gezicht wel ken over dat hij altijd veel ouwehoert met anderen ( meiden ) meestal als hij dat doet loop ik weg of negeer ik het.

Ook ken ik zijn Ex en waar die een lange relatie mee heeft gehad, hij zegt dat die niks meer voor haar voelt als ik het hem vraag word die boos, een paar maanden geleden was die nog wel met haar aan het smsen.

zo zijn er nog wel meer van die dingen, ik wil niet jaloers overkomen maar ik wil eigenlijk weten of jullie ook ervaring met zon situatie hebben. ik wil hem niet kwijt en ik hou heel veel van hem. Soms denk ik dat het mischien beter is om de relatie te beeingdigen alleen daar krijg ik dan toch weer spijt van ( eerder gebeurd).

ik ben een beetje te einde raad, mijn vriendinnen zeggen ook dat ik moet stoppen met hem.ik zou hem dan alsnog bijna elke dag tegen komen.

iemand suggesties? of advies? graag!!
Moed indrinken? Goed idee...
quote:girlyy schreef op 13 juli 2012 @ 18:25:

Hallo!

Bedankt voor de reacties!!

Ik ga voor me zelf een dag plannen om het over diverse dingen te hebben!

Ik zal wel van te voren even wat moed indrinkenJaaa, drinken en een serieus gesprek, dat wordt knokken!
Dan krijg ik hopelijk wat meer zelfvertrouwen ik heb 3 weken terug ook een miskraam gehad van 6 wk. Op dit moment Sta in er niet zo heel sterk voor.
Heftig en naar, ik wens je veel sterkte. Je vriend mag je wel wat meer steunen.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
was hij er toen wel voor je?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:lilyrose2012 schreef op 13 juli 2012 @ 13:46:

afstand nemene en je eigen gang gaan..en dan zie je vanzelf wel of ie naar je toetrekt..of nietDit vind ik persoonlijk ook een goed advies.. ik zou dit (mocht het van toepassing zijn op mezelf ) iig in acht nemen.. eens kijken hoe hij daarop zou reageren.
quote:girlyy schreef op 13 juli 2012 @ 18:41:

Dan krijg ik hopelijk wat meer zelfvertrouwen ik heb 3 weken terug ook een miskraam gehad van 6 wk. Op dit moment Sta in er niet zo heel sterk voor.Sterkte!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven