Entertainment alle pijlers

Wow Estelle

10-07-2012 08:43 3021 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wow Estelle,

Wat ben ik toch jaloers op jou.

Jouw nieuwe vriend heeft alles wat een vrouw zoekt in een man.

Een leuke schoonzoon.

Wat zullen je ouders blij zijn met zo’n aardige, nieuwe vriend, die ook steeds meer een vaste plaats in de krant weet in te nemen. Wellicht tijd voor een eigen column.

Een lieve stiefvader.

Ruud zal blij zijn dat zijn kinderen een lieve, zachtaardige stiefvader hebben gekregen. Hij had zich geen betere opvolger kunnen bedenken. Misschien kan Badr de kids wat van zijn normen en waarden bijbrengen.

Een harde werker.

Al heeft Badr een zwaar beroep, fijn dat hij werk en privé zo goed gescheiden kan houden. Niets vermoeiender dan een man die zijn werk steeds mee naar huis neemt.

Een altruïstisch persoon.

Om nog maar niet te spreken over de hulpvaardigheid van jouw lover. Terwijl hij in de VIP box resideert van een leuk feestje, is hij niet te beroerd om een theedoek te pakken en wat glazen te poleren.

Wow Estelle. Had jij bij Ruud al een lot uit de loterij, nu heb je echt gescoord.
Ze hebben een taxi genomen. Maar daarin vind je echt geen bruikbare sporen hoor, na alle ritjes die de chauffeur erna had.
Ik ga slapen, ik heb geen blonde roofkip die de was doet morgen.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Ik ga John maar eens mailen.
Ik kan uit zeer betrouwbare bron (moeder v Ruud = dierbare van een naaste) melden dat Estelle het volste vertrouwen heeft in onschuld van Badr H. en dat Estelle ook echt niets heeft gezien of meegemaakt die avond.

Heb toestemming voor het plaatsen van dit non- nieuwtje.
Dat zegt Ruud's moeder. En wellicht Estelle zelf ook. Maar is het De Waarheid?
quote:Bambi schreef op 15 juli 2012 @ 01:42:

Ik kan uit zeer betrouwbare bron (moeder v Ruud = dierbare van een naaste) melden dat Estelle het volste vertrouwen heeft in onschuld van Badr H. en dat Estelle ook echt niets heeft gezien of meegemaakt die avond.

Nou daar geloof ik geen snars van.

Ook al heeft je vent niets te maken met en vechtpartij, dan krijg je heus wel iets mee van de vechtpartij.
Nee, ze zal aan Ruud haar verlies bekennen en vertellen dat haar nieuwe vriendje waar hij voor ingeruild is even tussen neus en lippen iemand het ziekenhuis heeft ingeschopt .Lijken mij niet de eerste personen waar ze dit aan toegeeft.
Dat is dan maar weer de vraag idd, Frizzy.
quote:louisavuitton schreef op 15 juli 2012 @ 01:10:

"Ik was niet bij de mishandeling want toen streek ik met mijn hand door de haren van Stellie"

"Ik had een theedoek in mijn handen om een paar glazen af te wassen"

.

Dus in feite was hij aan het strijken en aan het afwassen.

Het is eigenlijk een heel huiselijk tiep, onze Badr.

Macho en verzorgend tegenlijk.

Nice catch Estelle !
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
quote:Bambi schreef op 15 juli 2012 @ 01:42:

Na een paar dagen meelezen (heerlijk topic dit) bemoei ik me er ook even mee als dat mag...

Mochten de foto's (ik geloof dat het FV was die ze plaatste) dat ze gezellig lachend met BH op vakantie is , echt van nu zijn, geloof ik zo dat Stellie idd niets gezien heeft.

Ik geloof nl niet dat als er mensen staan over te geven en zij mocht iets gezien hebben dat ze zelf daar ook geen last van heeft.

Ik heb ook bedacht dat BH het misschien idd niet zelf gedaan heeft , er wel bij was en ook weet wie het wel gedaan heeft.

Daarom van die vage verhalen verteld omdat hij een vriend (?) niet wil verraden.

Maar goed , hij heeft natuurlijk alle schijn tegen en een slachtoffer die zegt dat hij het was.

Al is alles wat ik (en volgens mij jullie ook) weet uit de Telegraaf en dat is nou niet een krant die ik roem om z'n betrouwbare bronnen.
Eefje ik weet het niet uit de Telegraaf. Ik weet het van een kennis uit een andere skybox die zag dat het slachtoffer werd afgevoerd. En op dat moment zei iedereen daar al dat het het werk was van Badr. Niet verzonnen door de Telegraaf of Crimesite dus.
Maar Frizzy , heeft degene dan daadwerkelijk gezien dat BH het deed?

Ik bedoel , het kan toch zijn dat er vrienden van hem waren die ook goed in vechtsporten zijn?

Ik denk gewoon niet dat Stellie zo koelbloedig is dat mocht ze iets gezien hebben of als ze weet dat hij het heeft gedaan nog zo lachend en verliefd op foto's staat .

(als de foto's die ik heb gezien daadwerkelijk de foto's zijn van de vakantie van nu)
Dat niet Eefje. Toch kan ik me niet voorstellen dat ene Pietje het zou hebben gedaan, en het verhaal direct gaat dat het Badr zou zijn geweest. Waarom zouden de omstanders met elkaar een ander verhaal hebben verzonnen om dat door te spelen naar andere skyboxen?
Dat weet ik natuurlijk ook niet.

Ik heb alleen nergens nog gelezen dat iemand zei: Ik heb gezien dat hij het heeft gedaan.

Misschien omdat ze dat niet durven , misschien omdat niemand het heeft gezien , misschien omdat hij het niet was.

Ook het slachtoffer ius er volgens mij niet zeker van.

Maar ik loop hier niet BH te verdedigen hoor , het lijkt me iemand waar je heel ver bij uit de buurt moet blijven.

Ik vind het alleen allemaal zeeeer vaag.

Zijn verklaring , de verklaringen van anderen , de theedoek ( hoe verzin je het , ik droog wel eens glazen af , haha, dat geloof je toch zelf niet)
Het slachtoffer heeft verklaard dat Badr Hari betrokken was. Daar is toch niks vaags aan?
Best vaag dat als het zo duidelijk is dat iemand betrokken is dat deze dan niet eens verhoord is, er is blijkbaar geen aangifte gedaan..

Bovendien wordt er gesproken over meerdere aanvallers maar wie zijn dat dan?

Ja het slachtoffer heeft verklaard dat hij er bij betrokken is maaar dat maakt het verhaal toch niet minder vaag?

Theedoek, in stellies haar kroelen , niets zien, stellie ook niet, het vluchten uit de skybox ( waarom , je hebt toch niks gezien , of gedaan?) Op vakantie kunnen naar het buitenland, je kleren al dan niet door stellie gewassen inleveren, nouja, ik zal wel wat vergeten...
quote:frizzy schreef op 15 juli 2012 @ 09:55:

Dat niet Eefje. Toch kan ik me niet voorstellen dat ene Pietje het zou hebben gedaan, en het verhaal direct gaat dat het Badr zou zijn geweest. Waarom zouden de omstanders met elkaar een ander verhaal hebben verzonnen om dat door te spelen naar andere skyboxen?

Zo te lezen (ook op andere sites) komt er veel en zeer onfris volk op zoiets af. Dus veel mensen met een strafblad, en op illegale manieren hun geld verdienen. Daarnaast coke e.d. gebruiken, zwart geld, wellicht verboden wapenbezit, georganiseerde misdaad, vechtsport, etc etc.

Vies wereldje vol met zieke mensen.
Wij, gewone Nederlanders, hebben geen weet van dat wereldje. Het begrip 'vriend' heeft daar een hele andere betekenis.

Ik heb ook gelezen dat de daders vroegen of de serveerster van de skybox even weg moest gaan. Niet lang daarna werd een hevig bloedende man de skybox uitgegooid....kan de serveerster dan niet de daders aanwijzen. Verder was er niemand aanwezig toen in de skybox. De dader was ook uitgenodigd in een andere skybox en dus niet in de skybox waar hij mishandeld is.

Ikvind het vreemd dat een week na dato niemand is aangehouden? Of is iedereen, net als badr en estelle, op vakantie?
Ik kan me echt niet voorstellen dat zij gelukkig gaat worden met hem.
quote:louisavuitton schreef op 15 juli 2012 @ 11:40:

..kan de serveerster dan niet de daders aanwijzen.

Daders kan ze niet aanwijzen, wel wie er aanwezig waren, tenminste als ze weet wie dat waren en dan nog dat is 1 getuige, stel de aangewezen persoon zegt ik was niet in die skybox ik ben er voor de vechtpartij uitgelopen.

Een mooi voorbeeld van hoe moeilijk dat kan zijn is de maffia moord op maffiabaas Paul Castellano in een drukke straat voor de ramen van een restaurant (zie foto) werd doodgeschoten.

Ondanks dat er tientallen getuigen waren had niemand iets gezien omdat al snel duidelijk werd dat het om maffia afrekening ging.

De politie hoorde allerlei verklaringen variërend van "Ik was net naar de toilet" tot "Ik zat net omgedraaid met mijn gezicht de andere kant op"
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
quote:frizzy schreef op 14 juli 2012 @ 23:20:

[...]

Hij deed in die tijd wel meer rare dingen in Marokko (vertelden mijn vrienden, en die zijn Marokkaans ), en dan bij Profiel verkondigen dat ie daar zijn rust zocht. Ja ja...Wat voor rare dingen dan? Weet je dat? En enig idee of dat dan ook in de Marokaanse media is gekomen? Of is er daar mss sprake van een of andere vorm van censuur daar de koning hem gehuldigd heeft?
Tja, het zal ook niet meevallen voor een meisje dat van jongs af aan gewend is aan een zeer comfortabele levensstijl waar ze verder geen enkele noemenswaardige inspanning voor hoeft uit te oefenen en dat blijkbaar normaal vindt voor de rest van haar leven. Bizar, eigenljk.
quote:quattro35 schreef op 15 juli 2012 @ 10:47:

[...]

Zo te lezen (ook op andere sites) komt er veel en zeer onfris volk op zoiets af. Dus veel mensen met een strafblad, en op illegale manieren hun geld verdienen. Daarnaast coke e.d. gebruiken, zwart geld, wellicht verboden wapenbezit, georganiseerde misdaad, vechtsport, etc etc.

Vies wereldje vol met zieke mensen.En je punt is?
quote:charade schreef op 15 juli 2012 @ 12:18:

[...]

Wat voor rare dingen dan? Weet je dat? En enig idee of dat dan ook in de Marokaanse media is gekomen? Of is er daar mss sprake van een of andere vorm van censuur daar de koning hem gehuldigd heeft?

Hij heeft zich gewoon misdragen in het uitgaansleven, hoerenlopen, de patser uithangen. Niet wereldschokkende dingen, maar het was zeker niet zo dat hij daar zijn rust nam, zoals hij in Profiel beweerde.

En nee zulke dingen komen volgens mij niet in de Marokkaanse media, maar ik heb weinig verstand van betreffende media.
Overigens is het justitie niet vreemd om niet direct allerlei beslissingen te nemen hoor. Kijk, als er over een paar weken nog geen aanhouding is verricht krab ik me ook achter de oren, maar ik neem aan dat ze in dit geval gewoon hun onderzoek doen. Weet jij veel of er al een aanhoudingsbevel ligt voor als hij weer op Nederlandse bodem staat?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven