Entertainment alle pijlers

Wow Estelle

10-07-2012 08:43 3021 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wow Estelle,

Wat ben ik toch jaloers op jou.

Jouw nieuwe vriend heeft alles wat een vrouw zoekt in een man.

Een leuke schoonzoon.

Wat zullen je ouders blij zijn met zo’n aardige, nieuwe vriend, die ook steeds meer een vaste plaats in de krant weet in te nemen. Wellicht tijd voor een eigen column.

Een lieve stiefvader.

Ruud zal blij zijn dat zijn kinderen een lieve, zachtaardige stiefvader hebben gekregen. Hij had zich geen betere opvolger kunnen bedenken. Misschien kan Badr de kids wat van zijn normen en waarden bijbrengen.

Een harde werker.

Al heeft Badr een zwaar beroep, fijn dat hij werk en privé zo goed gescheiden kan houden. Niets vermoeiender dan een man die zijn werk steeds mee naar huis neemt.

Een altruïstisch persoon.

Om nog maar niet te spreken over de hulpvaardigheid van jouw lover. Terwijl hij in de VIP box resideert van een leuk feestje, is hij niet te beroerd om een theedoek te pakken en wat glazen te poleren.

Wow Estelle. Had jij bij Ruud al een lot uit de loterij, nu heb je echt gescoord.
Onschuldig tot schuld bewezen is het nog altijd in Nederland geloof ik. Maar ik topics als deze wordt iemand al veroordeeld voordat er enige kennis van feiten is. Als ooggetuigen niets gezien hebben dan wordt het het zelfs voor het rechtssysteem erg lastig.

In sommige gevallen is dat wellicht onhandig maar dat is nog altijd beter dan mensen jaren en jaren vastzetten of ter dood veroordelen op basis van vage getuigen verklaringen zoals is sommige westerse landen nog altijd gebeurd.

De 2 van Putten zijn het mooiste (en meest trieste) voorbeeld van iemand willen veroordelen zonder sluitend bewijs.

De man heeft de schijn tegen maar zolang er geen bewijzen zijn is hij in de ogen van de wet onschuldig!
quote:Sgaaaaaaaaaapie_returns schreef op 15 juli 2012 @ 12:26:

De man heeft de schijn tegen maar zolang er geen bewijzen zijn is hij in de ogen van de wet onschuldig!

Nou niet zulke rare dingen opperen hoor!

Hoeft helemaal geen rechter aan te pas te komen, hij heeft het gedaan. Hij noemt zich notabene Bad Boy.

En dat hij het gedaan heeft dat weten we gewoon, maakt niet uit dat we er niet bij waren en afgaan op vage verhalen!

Laat de politie nou maar zich richten op andere belangerijke zaken.

Vivaforum heeft deze in ieder geval al voor ze opgelost.

Kat in het bakkie!
Love...miss..will never forget you..
Klopt Frizzy en dat het slachtoffer nog niet het achterste van zijn tong laat zien in de media, hangt ook hiermee samen. Zijn advocaat zal hem ook geïnstrueerd hebben over wat wel en wat niet te zeggen. Ik vind aan heel het verhaal van het slachtoffer nog helemaal niets ongeloofwaardig.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Sommigen hier verwarren de media met de politie/justitie. Wat men in de media wel of niet zegt hoeft niet hetzelfde te zijn als wat men tegen politie/justitie zegt. En de media weet echt niet altijd precies waar politie/justitie mee bezig is.
Dus laat staan dat wij, burgers, weten waar de politie wel/niet mee bezig is.
quote:frizzy schreef op 15 juli 2012 @ 12:32:

Sommigen hier verwarren de media met de politie/justitie. Wat men in de media wel of niet zegt hoeft niet hetzelfde te zijn als wat men tegen politie/justitie zegt. En de media weet echt niet altijd precies waar politie/justitie mee bezig is.Dat de media dat niet weet is niet zo gek daar (naar mijn mening) de politie dat vaak zelf niet eens weet.
Maar maakt het nou echt zoveel uit of hij déze man in elkaar heeft gemept? (ja voor die man wel natuurlijk). Hij heeft in het verleden gewoon laten zien dat hij geweldsissues heeft, en mij lijkt dat je daar niet zomaar vanaf bent. En dat je daar dus, helemaal met kinderen, bij uit de buurt blijft.
Je hebt zo weinig aan getuigen die niet dúrven te getuigen. En dat is een patroon dat zich, heel toevallig, telkens rond de heer Hari ontwikkelt.
En reken maar dat als mensen niet eens durven getuigen tegen hem als ie wél gemept heeft, zoals in het verleden al is gebeurd, ze heus nu niet gaan beweren dat hij het wel was als ie het niét gedaan had. Ze kijken wel uit. En die Enschedese ondernemer, waar verder geen enkele smet aan hangt, in tegenstelling tot de heer Hari, komt er misschien nu pas achter hoe de Amsterdamse penoze werkt. Ik hoop dat hij zijn verklaringen durft te blijven uiten, anders blijft deze ellende aan de gang.
quote:mienbillekesjeuken schreef op 15 juli 2012 @ 12:43:

Je hebt zo weinig aan getuigen die niet dúrven te getuigen. En dat is een patroon dat zich, heel toevallig, telkens rond de heer Hari ontwikkelt.

Zal ik in deze anonimiteit van dit forum eens iets verklappen.

Ik zit er over na te denken, zou ik durven getuigen?

Heel eerlijk, nee, ik denk het niet, zeker niet als ik het slachtoffer niet ken.

Is laf, ik weet het
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Heel eerlijk? Ik zou wel getuigen. Ik heb een veel te grote mond dan goed voor me is, ik kan dat niet, niets zeggen.
Als ik iets zou zien, zou ik getuigen als dat bijdraagt aan het oplossen.

Mijzelf kennende denk ik op zo'n moment niet aan gevaren of dergelijke.

Maar goed, ik heb nooit in een situatie gezeten waar onderwereld figuren bij betrokken zijn.
Dat kan ik me heel goed voorstellen, zeker als je in je eentje bent.

Maar er zijn nu al zoveel mensen die dingen hebben gezien.
Waarom bundelen al die mensen ( getuigen en slachtoffers) niet hun krachten?

Hij is niet onaantastbaar ofzo en als je de enige bent kan ik mij voorstellen dat je uit angst voor represailles zwijgt.

Maar hij ( BH dus) kan onmogelijk al die mensen ( getuigen en slachtoffers) moeilijk gaan ( laten) omleggen.

Ik zou mij gesterkt voelen ( als ik slachtoffer was) als er zoveel mensen zijn die kunnen getuigen van zijn praktijken.

En de politie heeft dan ook bruikbaar bewijs , lijkt mij.
quote:purplesky schreef op 15 juli 2012 @ 15:14:

Waarom bundelen al die mensen ( getuigen en slachtoffers) niet hun krachten?

.

Ik weet niet of ik het goed begrepen heb maar BH stond met zijn vrienden in hun Skybox toen het latere slachtoffer binnenkwam.

Volgens mij zijn de, eventuele, getuigen dus vrienden & bekenden van BH
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Badr kan ze inderdaad de getuigen niet gaan omleggen maar niemand zit te wachten op een voet, been of arm die niet meer functioneert.

En hij zal het zelf dan wel niet doen, maar hij heeft genoeg vriendjes die de klusjes voor hem opknappen.

Ik hoop echt dat Estelle wakker gaat worden. De andere akkefietjes heeft ze met hem besproken en natuurlijk had hij niets gedaan. Ze moet nu iets gezien hebben, dat kan niet anders. Zo groot zijn die boxen niet.

Maar goed, we weten niet of hij het gedaan heeft. Ik merk dat ik hier zelf ook al aan het invullen ben. En het is logisch dat veel mensen meteen zijn naam gaan roepen.
quote:hollebollegijs schreef op 15 juli 2012 @ 15:21:

[...]

Ik weet niet of ik het goed begrepen heb maar BH stond met zijn vrienden in hun Skybox toen het latere slachtoffer binnenkwam.

Volgens mij zijn de, eventuele, getuigen dus vrienden & bekenden van BH

Ik bedoel ook eigenlijk de eerdere mishandelingen waar BH verantwoordelijk zou zijn.

Snap niet dat er zoveel mensen blijkbaar iets hebben gezien, maar al die mensen houden hun mondk,.

En wat betreft de aanwezigen in de skybox , door al die vage berichten in de media is het voor mij onduidelijk wie er wel/niet waren.

Maar er moeten toch minstens 1 of 2 personen bij zitten die enige gevoel van rechtvaardigheid in zich hebben als ze iets hebben gezien?

En de politie zal toch wel de veiligheid van diegene kunnen waarborgen in ruil voor een getuigenis?
quote:lamystere1 schreef op 15 juli 2012 @ 15:24:

Badr kan ze inderdaad de getuigen niet gaan omleggen maar niemand zit te wachten op een voet, been of arm die niet meer functioneert.

En hij zal het zelf dan wel niet doen, maar hij heeft genoeg vriendjes die de klusjes voor hem opknappen.

Maar goed, we weten niet of hij het gedaan heeft. Ik merk dat ik hier zelf ook al aan het invullen ben. En het is logisch dat veel mensen meteen zijn naam gaan roepen.

Nee, dat snap ik. Niemand zit te wachten op een fikse afranseling.

Maar he, zelfs bij de maffia zijn er mensen bereid om te getuigen als dat moet.

En dat is wat ik zelf ook merk, er wordt gemakshalve ingevuld dat hij het wel gedaan moet hebben ( hoe logisch dat ook lijkt) en dat is zo gevaarlijk.

Misschien heeft hij het gedaan en hopelijk hebben diegene die het wel gezien genoeg moed hebben om te getuigen.

Maar misschien is hij daadwerkelijk niet betrokken bij dat hele drama, maar ondertussen is hij al schuldig verklaard door zowat heel Nederland.

Ik denk dat het verstandig is om beide optie's open te houden tot er daadwerkelijk feiten vanuit de politie naar buiten komen.

Ik begrijp dat gespeculeer eerlijk gezegd niet.
Hij maakt het er natuurlijk zelf ook wel een beetje naar, dat mensen gaan speculeren. Niet alleen door zijn reputatie, maar ook door de op zijn minst vreemde verhalen die hij ophangt (Estelle's haar, glazen afdrogen). Dat gelooft natuurlijk geen hond, en dan gaan mensen zich afvragen wat er dan wel is gebeurd en wat hij aan het verhullen is met die rare verhalen.
Zijn verhaal klopt van geen kanten. Het is puur een reactie op wat er op dat moment al in de media was verschenen en niet 'zijn' verhaal. Het telt allemaal bij elkaar op. En glazen afdrogen in een skybox?
Natuurlijk, maar dat maakt iemand nog steeds niet schuldig.

Ook al zijn zijn verhalen op z'n minst apart en verdacht te noemen.

En hij omringt zich ook niet door mensen die bekend staan om hun zachtaardige reputatie.

Zijn broodwinning verdient hij niet door een baan als boekhouder maar door anderen het liefst zsm KO te meppen.

Maar dat maakt iemand nog steeds niet schuldig.
Ik vind dat je helemaal gelijk hebt.

Ik snap alleen dat gespeculeer wel, dat is gewoon een soort roddelen, daar doe ik zelf ook aan mee.
quote:eefjewentelteefje schreef op 15 juli 2012 @ 16:02:

Ik vind dat je helemaal gelijk hebt.

Ik snap alleen dat gespeculeer wel, dat is gewoon een soort roddelen, daar doe ik zelf ook aan mee.

Ja dat zal het wel zijn en ik kan ook genieten van een roddel op z'n tijd.

Maar dan zijn het vaak onschuldige dingen, die zich veelal prive afspelen.

Ik heb zelf helaas ervaring wat gespeculeer en geroddel ( van het kwaadaardige soort) voor gevolgen kan hebben op je leven, dus daarom heb ik er denk ik ook een andere kijk op.
Er zijn genoeg vechtsporters die hun geld verdienen met de sport en niet negatief in het nieuws komen. Dat is niet de reden waarom Badr Hari er nu over zijn betrokkenheid gespeculeerd wordt. Het slachtoffer heeft hem als één van de daders aangewezen en Badr Hari heeft ook een zeer discutabele staat van dienst, zowel binnen als buiten de ring. Wat hij in de ring keer op keer geflikt heeft, natrappen als de tegenstander ligt, is blijkbaar ook zijn visitekaartje buiten de ring.

Dat er geen getuigen belastende verklaringen af hebben gelegd, of slachtoffers geen aangifte hebben gedaan, maakt hem eveneens ook niet onschuldig.

Het is linksom of rechtsom géén visitekaartje voor de vechtsport. Ook niet met Estelle als armcandy.
quote:mrsstanleywalker schreef op 15 juli 2012 @ 17:20:

Het is linksom of rechtsom géén visitekaartje voor de vechtsport. Ook niet met Estelle als armcandy.

En helaas ook geen visitekaartje voor de Marokkaanse gemeenschap hier te lande. Badr heeft alles in zich om wereldkampioen te zijn en een fantastisch rolmodel te zijn voor Marokkaanse en allochtone jongens. Maar hij heeft, zoals hij het zelf zei, ook een talent om alles kapot te maken wat hem dierbaar is. Hij doet me aan Mike Tyson denken. Ook zo'n ongeleid projectiel.

Maar dit topic ging (gaat) uiteindelijk over Estelle en de keuzes die zij maakt. En imho maakt zij zo ongeveer alles ondergeschikt aan de vraag of ze nog wel haar luxe leventje kan blijven leven op kosten van een BN'er met genoeg centjes. Want stel je voor dat ze geen Louis Vuitton handtassen meer kan betalen of geen Manolo Blahniks. Dan heb je toch je prioriteiten niet helemaal op orde, lijkt me. Triest voor haar kinderen die hier ook in worden betrokken.
Polygamie = intensieve vrouwhouderij

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven