Entertainment alle pijlers

Zomergasten 2012

15-07-2012 15:57 570 berichten
De VPRO zendt deze zomer het 25ste seizoen uit van Zomergasten. Dit jubileum wordt gevierd met een extra uitzending op 15 juli. (Ned. 3, 20:15 - 23:10 uur).

Een speciale aflevering "Volgende fragment" waarin Roel van Broekhoven praat met de twaalf presentatoren die Jan Leyers zijn voorgegaan, en een selectie van de 125 gasten over hun ervaringen en gedenkwaardige momenten.

In Volgende fragment vertellen de presentatoren over hun meest gedenkwaardige gasten en bijzondere momenten, hun aanpak, waar zij naar streefden, maar ook hoe zij zich voorbereidden en hoe ze omgingen met spanning en soms meedogenloze kritiek. Ook verschillende gasten delen hun ervaringen over hun optreden in het programma: voor sommigen van hen is er zelfs sprake van een leven vóór en na Zomergasten, dat hun een podium bood voor hun persoonlijke verhaal, openbaring of betoog. Dat kon leiden tot een ontwapenend inzicht in een innerlijke wereld of ontroerend moment maar soms ook tot spanning tussen gast en presentator. Zowel gasten als presentatoren memoreren openhartig de spannende en ongemakkelijke momenten.

De Zomergasten van 2012 (vanaf 22 juli) zijn:

Henny Vrienten 22 juli

Micha Wertheim 29 juli

Jolande Withuis 5 augustus

Lidewij Edelkoort 12 augustus

Ben Verwaayen 19 augustus

Adriaan van Dis 26 augustus

----------------------------------------------------------------------------

Ik kijk er weer naar uit!
Alle reacties Link kopieren
Zin in!

Vooral in die met Henny Vrienten, Lidewij Edelkoort, en Adriaan van Dis!
Ik ga ook kijken!
Ik heb er zin in!

Hoop dat ik nog even wakker kan blijven na zwaar weekend, is wel de moeite waard denk ik
quote:Moonlight82 schreef op 15 juli 2012 @ 18:14:

Ik heb er zin in!

Hoop dat ik nog even wakker kan blijven na zwaar weekend, is wel de moeite waard denk ik

Het is nu nog niet echt begonnen he

Eerst een terugblik op alle vorige jaren.
quote:Mazou schreef op 15 juli 2012 @ 20:20:

[...]

Het is nu nog niet echt begonnen he

Eerst een terugblik op alle vorige jaren.Oh, maar dat vind ik toch ook erg leuk om terug te zien.
Wel lastig om steeds te schakelen tussen verschillende personen. Ben gewend om lekker lui naar 1 persoon te kijken.

Weet nog niet of ik het tot het einde ga kijken. Eens zien hoe ver ik kom.
Verdorie. Ik vind Ischa Meijer nog steeds irritant
quote:waranaka schreef op 15 juli 2012 @ 20:28:

[...]

Oh, maar dat vind ik toch ook erg leuk om terug te zien.Ik ook hoor!
quote:waranaka schreef op 15 juli 2012 @ 20:34:

Verdorie. Ik vind Ischa Meijer nog steeds irritant

Ik vind hem geweldig.

Maar toen hij nog leefde was ik te jong om hem bewust gekend te hebben.
quote:Mazou schreef op 15 juli 2012 @ 20:36:

[...]

Ik vind hem geweldig.

Maar toen hij nog leefde was ik te jong om hem bewust gekend te hebben.Ik heb hem redelijk bewust meegemaakt, alhoewel wel behoorlijk jong. Maar ik vond hem toen zo irritant. Dus nu hoopte ik dat ik de 'jaren des onderscheids' had bereikt en hem zou gaan waarderen... Niet dus. (Nog steeds te jong dan maar! )
Ik was ook te jong. Of misschien niet te jong maar gewoon totaal niet bezig met Ischa Meijer. Weet nog dat een klasgenootje van mijn leeftijd hem wel 'volgde' dus t was wellicht niet de leeftijd maar gewoon desinteresse.
Ik vind hem ook irritant waranka, je zou hem maar moeten interviewen.
Weet je wat pas conflictvermijdend is? Wereldvrede.
quote:tyche schreef op 15 juli 2012 @ 20:40:

Ik vind hem ook irritant waranka, je zou hem maar moeten interviewen.Nou he, wat een moeilijke klus was dat voor die zo jonge Peter van Ingen.
vind het wel boeiend om te zien en te horen hoe mensen na al die jaren er op terug kijken
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:rosanna08 schreef op 15 juli 2012 @ 20:41:

vind het wel boeiend om te zien en te horen hoe mensen na al die jaren er op terug kijken

Ja. De onderwerpen die toen spraakmakend waren.

Ook wel verdrietig om te zien dat in die uitzending van 'Rondom tien' al 'argumenten' werden gebruikt als 'Zo voel ik dat nou eenmaal'

(En die kleding... ay!)
quote:waranaka schreef op 15 juli 2012 @ 20:43:

[...]

Ja. De onderwerpen die toen spraakmakend waren.

Ook wel verdrietig om te zien dat in die uitzending van 'Rondom tien' al 'argumenten' werden gebruikt als 'Zo voel ik dat nou eenmaal'

(En die kleding... ay!) maar ook om te zien dat sommige onderwerpen tijdsgebonden zijn

Als ik ook maar enigszins beroemd was zou ik te allen tijden een lijst met fragmenten klaar hebben liggen hoor.
Weet je wat pas conflictvermijdend is? Wereldvrede.
hahahaha denk dat er ook genoeg BN-ers zijn die al een lijstje hebben hoor
quote:tyche schreef op 15 juli 2012 @ 20:47:

Als ik ook maar enigszins beroemd was zou ik te allen tijden een lijst met fragmenten klaar hebben liggen hoor.
het enige nadeel is, dat ze hier niet aan reclame doen. Wanneer moet ik nou naar de wc?
Ik heb 'I.M.' gelezen, sindsdien ben ik fan van Ischa.

Mis trouwens wel reclame, heb nu geen tijd om te gaan plassen enzo...
quote:rosanna08 schreef op 15 juli 2012 @ 20:51:

het enige nadeel is, dat ze hier niet aan reclame doen. Wanneer moet ik nou naar de wc? Daar heb je Freek de Jonge voor
quote:waranaka schreef op 15 juli 2012 @ 20:52:

[...]

Daar heb je Freek de Jonge voor
quote:Mazou schreef op 15 juli 2012 @ 20:52:

Ik heb 'I.M.' gelezen, sindsdien ben ik fan van Ischa.

Mis trouwens wel reclame, heb nu geen tijd om te gaan plassen enzo...Oh. Ik vond I.M. juist geen reclame. Niet voor Ischa en niet voor Connie Palmen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven