smsje?!
zondag 15 juli 2012 om 18:30
Je zit in de beginfase, meer dan flirten, maar nog geen relatie..ieder dag contact via sms, dan spreken jullie af en krijgen jullie een kleine 'ruzie'..hij is op zijn teentjes getrapt..3dagen later nog steeds niets gehoord.. Is dat normaal? Hoeveel dagen kan een man je max. Niet smsen? Test hij je uit, door jou als eerste te laten smsen ( is hij namelijk gewens van je) of is hij minder geinteresseerd?
zondag 15 juli 2012 om 18:32
quote:flowerfiore schreef op 15 juli 2012 @ 18:30:
Je zit in de beginfase, meer dan flirten, maar nog geen relatie..ieder dag contact via sms, dan spreken jullie af en krijgen jullie een kleine 'ruzie'..hij is op zijn teentjes getrapt..3dagen later nog steeds niets gehoord.. Is dat normaal? Hoeveel dagen kan een man je max. Niet smsen? Test hij je uit, door jou als eerste te laten smsen ( is hij namelijk gewens van je) of is hij minder geinteresseerd?waarom bel of sms jij hem niet? Ben je hem aan het uittesten of ben je minder geïnteresseerd?
Je zit in de beginfase, meer dan flirten, maar nog geen relatie..ieder dag contact via sms, dan spreken jullie af en krijgen jullie een kleine 'ruzie'..hij is op zijn teentjes getrapt..3dagen later nog steeds niets gehoord.. Is dat normaal? Hoeveel dagen kan een man je max. Niet smsen? Test hij je uit, door jou als eerste te laten smsen ( is hij namelijk gewens van je) of is hij minder geinteresseerd?waarom bel of sms jij hem niet? Ben je hem aan het uittesten of ben je minder geïnteresseerd?
zondag 15 juli 2012 om 18:37
zondag 15 juli 2012 om 19:11
quote:vlinder72 schreef op 15 juli 2012 @ 18:43:
Ruzie, waar moet je ruzie overmaken als je elkaar net kent. Waar ging die ruzie over dan?
- de rekening
-wel neuken/ niet neuken
-dit is wel leuke muziek/geen leuke muziek
-je kijkt te vaak op je I phone
Zoiets denk ik.
Ruzie, waar moet je ruzie overmaken als je elkaar net kent. Waar ging die ruzie over dan?
- de rekening
-wel neuken/ niet neuken
-dit is wel leuke muziek/geen leuke muziek
-je kijkt te vaak op je I phone
Zoiets denk ik.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
zondag 15 juli 2012 om 19:25
Waar ging de ruzie over?
Ik zie 2 opties
1. hij zet dingen even op een rij en heeft even de tijd nodig, laat het verder rusten als hij je leuk vindt en nog wil spreken dan neemt hij contact met je op.
2. hij vindt je toch niet zo leuk en wil geen contact meer c.q. er niet meer in investeren.
Kortom achterover leunen en afwachten, vooral geen contact meer opnemen en verder gaan met daten (van andere mannen).
Ik zie 2 opties
1. hij zet dingen even op een rij en heeft even de tijd nodig, laat het verder rusten als hij je leuk vindt en nog wil spreken dan neemt hij contact met je op.
2. hij vindt je toch niet zo leuk en wil geen contact meer c.q. er niet meer in investeren.
Kortom achterover leunen en afwachten, vooral geen contact meer opnemen en verder gaan met daten (van andere mannen).
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.