smsje?!

15-07-2012 18:30 80 berichten
Alle reacties Link kopieren
Je zit in de beginfase, meer dan flirten, maar nog geen relatie..ieder dag contact via sms, dan spreken jullie af en krijgen jullie een kleine 'ruzie'..hij is op zijn teentjes getrapt..3dagen later nog steeds niets gehoord.. Is dat normaal? Hoeveel dagen kan een man je max. Niet smsen? Test hij je uit, door jou als eerste te laten smsen ( is hij namelijk gewens van je) of is hij minder geinteresseerd?
Ik zou er niks mee doen, vermoeiend dat soort mannen. Liefde moet van twee kanten komen... Dat is het nu niet.
Neemt hij ook zijn telefoon niet op?
quote:flowerfiore schreef op 15 juli 2012 @ 18:30:

Je zit in de beginfase, meer dan flirten, maar nog geen relatie..ieder dag contact via sms, dan spreken jullie af en krijgen jullie een kleine 'ruzie'..hij is op zijn teentjes getrapt..3dagen later nog steeds niets gehoord.. Is dat normaal? Hoeveel dagen kan een man je max. Niet smsen? Test hij je uit, door jou als eerste te laten smsen ( is hij namelijk gewens van je) of is hij minder geinteresseerd?waarom bel of sms jij hem niet? Ben je hem aan het uittesten of ben je minder geïnteresseerd?
Hoeveel max? Nou, misschien wel nooit meer. Daar zijn verder geen regels voor. Zou wel lekker makkelijk zijn
Waar ging die 'kleine ruzie' dan over?
We hadden face to face afgesproken maar kregen ruzie, volgende dag hb ik hem gesmst.. Met dat we moeten praten en afspreken.. Hij reageerde er kort op.. Maar heb daarna niets meer gehoord.. Is nu derde dag
Is hij namelijk gewens van je??
quote:flowerfiore schreef op 15 juli 2012 @ 18:36:

We hadden face to face afgesproken maar kregen ruzie, volgende dag hb ik hem gesmst.. Met dat we moeten praten en afspreken.. Hij reageerde er kort op.. Maar heb daarna niets meer gehoord.. Is nu derde dagen jij belt niet omdat?
Mannen denken niet zo moeilijk als dat wij doen.

Die gaan echt niet zitten bedenken van: '' ik laat niets horen eens kijken hoe ze daar op reageert. ''

Als je voor hem wilt gaan zou ik actie gaan ondernemen!
Ja, in de beginfase al ruzie en dan 3 dagen geen contact... Wat vind je er zelf van?
Op de eerste krijgen jullie ruzie? Ik zou je nooit meer SMS'en. Ook niet als jij begon.

Next!
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
In de beginfase al ruzie? Da's heel makkelijk: gelijk de stekker eruit en nieuwe ronde nieuwe kansen maar niet meer met elkaar.
En inderdaad, ruzie op de eerste date.. Ik zou ook niet meer smsen denk ik. Beloofd weinig goeds.
Ruzie, waar moet je ruzie overmaken als je elkaar net kent. Waar ging die ruzie over dan?
Hij test je niet uit. Het is uit.
Nu al ruzie? Ik zou gelijk trouwen, samenwonen en zwanger raken als ik jou was. Wat een vangst
Ja en?
quote:Mieomij schreef op 15 juli 2012 @ 18:52:

Hij test je niet uit. Het is uit.Wat is uit, ze hebben niks
In de beginfase al gedonder, dat kan niks worden lijkt mij.
Hij reageerde kort. Maar reageerde dus wel. Wat berichtte hij dan? Er zit nog al een verschil tussen 's goed' en 'rot op', maar is beiden kort.
TO, ben je er nog?
Tijdens de eerste ontmoeting ruzie gekregen?
next!!!!!
quote:vlinder72 schreef op 15 juli 2012 @ 18:43:

Ruzie, waar moet je ruzie overmaken als je elkaar net kent. Waar ging die ruzie over dan?

- de rekening

-wel neuken/ niet neuken

-dit is wel leuke muziek/geen leuke muziek

-je kijkt te vaak op je I phone

Zoiets denk ik.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Waar ging de ruzie over?

Ik zie 2 opties

1. hij zet dingen even op een rij en heeft even de tijd nodig, laat het verder rusten als hij je leuk vindt en nog wil spreken dan neemt hij contact met je op.

2. hij vindt je toch niet zo leuk en wil geen contact meer c.q. er niet meer in investeren.

Kortom achterover leunen en afwachten, vooral geen contact meer opnemen en verder gaan met daten (van andere mannen).
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven