smsje?!

15-07-2012 18:30 80 berichten
Alle reacties Link kopieren
Je zit in de beginfase, meer dan flirten, maar nog geen relatie..ieder dag contact via sms, dan spreken jullie af en krijgen jullie een kleine 'ruzie'..hij is op zijn teentjes getrapt..3dagen later nog steeds niets gehoord.. Is dat normaal? Hoeveel dagen kan een man je max. Niet smsen? Test hij je uit, door jou als eerste te laten smsen ( is hij namelijk gewens van je) of is hij minder geinteresseerd?
Hij zei iets, wat hij eigenlijk niet hoorde te zeggen als gentleman..ik raakte er geprikkeld door, gaf antwoord terug ( heb hem best wel in zijn eer geraakt) waardoor ik boos omdraaide en gewoon wegliep naar huis..daarna heb ik niets meer gehoors terwijl ik de volgense dag smste met we moeten praten voel me niet goed.. Hij stuurde van ja ik heb andere plannen, die hij van tevoren had gemaakt met anderen en niet kon afzeggen.. Maar vervolgens heb ik na 3 dagen nog steeds niets ghoord..
Gewoon niets meer mee doen. Pfff dodelijk vermoeiend dit soort "relaties". Meid, je hebt pas net contact met hem en het is nu al gedoe? Heb je daar zin in? Zo nee, dan laat je gewoon niets meer horen en als je er wel zin in hebt, dan bel je hem op en vraag je waarom hij niets van zich laat horen.
Hij zei iets tegen mij die hij als gentleman niet kon zeggen, ik gaf er antwoord op waardoor ik hem op zijn beurt weer raakte ( mannelijke eer..), draaide vervolgens mijn rug en liep weg .. Volgende dag smste ik hem met dat ik wil praten en me niet goed voel, krijg ik als reactie dat hij andere plannen heeft die hij van tevoren heeft gemaakt..njha oke kan.. Maar na 3 dagen nog steeda niets gehoord..
quote:flowerfiore schreef op 15 juli 2012 @ 19:30:

Hij zei iets tegen mij die hij als gentleman niet kon zeggen, ik gaf er antwoord op waardoor ik hem op zijn beurt weer raakte ( mannelijke eer..), draaide vervolgens mijn rug en liep weg .. Volgende dag smste ik hem met dat ik wil praten en me niet goed voel, krijg ik als reactie dat hij andere plannen heeft die hij van tevoren heeft gemaakt..njha oke kan.. Maar na 3 dagen nog steeda niets gehoord..Als het in het begin als zo gaat...het is einde oefening flower.....echt! Waarom zou je willen omgaan met iemand die zich zo gedraagt? en waarom zou hij willen omgaan met iemand die zijn eer de grond in stampt?. Jullie zijn gewoon niet gemaakt voor elkaar.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Ik ken hem nu al een paar maanden,
Ik vermoed dat dit te zwaar was voor 1e date. Dit was ook de 1e keer in real life?
Hij is van mij gewend dt ik hem snel sms.. Van ja die smst nog wel.. Misschien dat hij nu ook zo denkt en op mij wacht? .. Zal hij echt niets van zich laten horen? Hij zat ook fout als man zijnde.. Meer dan ik zelfs
laat het zitten zeg. Als dit een voorbode is voor wat kan komen wil je dat toch helemaal niet.

en wat een vaag gepraat gentleman, mannelijke eer enz.
Ja als jij wegloopt zou ik er ook geen zin meer in hebben. Ik kan daar altijd zo weinig mee mensen die gewoon weglopen. Ik denk echt dat je het moetlaten die opmerking zegt waarschijnlijk ook wat over hem. Als jullie daar nu al ruzie over krijgen passen jullie misschien gewoon niet bij elkaar.
Ondertussen stuk of 10 dates gehad
Wat wil jezelf van of met deze man?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Ik vind hem heel leuk en het klikt ook wel.. Laatste keer is het alleen stom afgelopen, ik had misschien niet moeten weglopen maar hij moest zich dan ook gedragen..ik wil niet telkens de eerste Zijn met smsen.. Ik kan zoo niet afwachten namelijk:(.. Hij weet dat van mij..ik vraag me gewoon af of ik reactie van hem zal krijgen, maar je kan toch ook niet zomaar achter iets een punt zetten zonder het te vermelden? Waarom hij negeert en niets stuurt, pff
quote:flowerfiore schreef op 15 juli 2012 @ 19:37:

Ondertussen stuk of 10 dates gehadHuh, tussen 18.30 uur en nu
Haha nee sinds we elkaar kennen
quote:flowerfiore schreef op 15 juli 2012 @ 19:30:

Hij zei iets tegen mij die hij als gentleman niet kon zeggen,

Was hij wel een gentleman dan? Of was dat jouw (onterechte) aanname?

Misschien heeft hij het gevoel dat hij niet gewoon zichzelf kan zijn bij jou, omdat je kritiek hebt op wie hij echt is.

quote:draaide vervolgens mijn rug en liep wegDan zou ik er ook niet achteraan sms'en hoor. Ik zou denken: een sneer maken en dan kinderachtig weglopen, bekijk het lekker...
Ik zou het laten, zoals je zegt wil je niet telkens de eerste zijn

, nou nu het nog geen echte relatie is kan je mooi dat checken of er uberhaupt ook wat van zijn kant komt. Zo niet? Dan weet je in ieder geval dat jij niet steeds de eerste wilt zijn dus dan houdt het op.
quote:maylea schreef op 15 juli 2012 @ 19:43:

[...]

Huh, tussen 18.30 uur en nu

Ik heb zelf ook andere aannames gedaan bij beginfase en de rest van de Op
Jullie hebben na 10 dates geen relaties maar hoe stonden zaken er dan voor?
Het is meer onuitgesproken bij ons..we weten van elkaar dat we elkaar ook echt leuk vinden..

Hij is ook wel een gentleman, maar zijn actie die dag kon gewoon niet en toen ik daarover iets zei, deed hij koppiger..had me best geraakt vandaar dat ik me omdraaide en wegliep..
drie dagen geen contact is niet zo heel erg, maar omdat we elke dag contact hadden.. Komt het wel hard aan ja
quote:flowerfiore schreef op 15 juli 2012 @ 19:51:

drie dagen geen contact is niet zo heel erg, maar omdat we elke dag contact hadden.. Komt het wel hard aan janogmaals, waarom bel jij hem niet?
Tja, ik weet niet wat zijn actie was maar misschien is hij geraakt dat je hem hebt laten staan.

Eigenlijk eens met Joop
Omdat ik hem de volgende dag had gesmst met we moeten prAten, voel me niet goed.. Hij die daar niet exht op ingaat en vervolgens drie dagen negeert terwijl hij hier meer achuld heeft.. Daarom dat ik hem niet bel, wil hem niet 'stikken'.. Hij moet toch nu de stap zetten?
De man laten staan.. Terwijl hij fout zit.. Raakt dat hem zo erg dan?
Waarom moet hij dat doen? Jij wil praten, hij kan niet op het moment dat jij dat wilt en geeft dit aan. Dan doe je nu toch een nieuw voorstel?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven