smsje?!

15-07-2012 18:30 80 berichten
Alle reacties Link kopieren
Je zit in de beginfase, meer dan flirten, maar nog geen relatie..ieder dag contact via sms, dan spreken jullie af en krijgen jullie een kleine 'ruzie'..hij is op zijn teentjes getrapt..3dagen later nog steeds niets gehoord.. Is dat normaal? Hoeveel dagen kan een man je max. Niet smsen? Test hij je uit, door jou als eerste te laten smsen ( is hij namelijk gewens van je) of is hij minder geinteresseerd?
quote:flowerfiore schreef op 15 juli 2012 @ 19:56:

Omdat ik hem de volgende dag had gesmst met we moeten prAten, voel me niet goed.. Hij die daar niet exht op ingaat en vervolgens drie dagen negeert terwijl hij hier meer achuld heeft.. Daarom dat ik hem niet bel, wil hem niet 'stikken'.. Hij moet toch nu de stap zetten?

Van wie moet dat? Van jou? Wat wil je nou? Duidelijkheid toch?

Bel dan op.

Wat een gemuts
quote:flowerfiore schreef op 15 juli 2012 @ 19:57:

De man laten staan.. Terwijl hij fout zit.. Raakt dat hem zo erg dan?Jij vind dat hij fout zit. Misschien vindt hij wel dat jij fout bent door weg te lopen..
Of je belt omdat je dat wilt, of je belt niet omdat je dat niet wilt. Zo simpel is dat.
quote:flowerfiore schreef op 15 juli 2012 @ 19:56:

[....]

terwijl hij hier meer schuld heeft.. Daarom dat ik hem niet bel, wil hem niet 'stikken'.. Hij moet toch nu de stap zetten?

Hij heeft meer schuld. Hij moet nu toch de stap zetten. Hoe oud ben je?

Ik zou als man in ieder geval snel genoeg hebben van dat soort gedram.
Ik wil hem niet bellen, wil niet achter hem aangaan.. Heb genoeg gedaan toch, hij is degene die mi kwetst, door hem liep ik weg..vervolgens sms ik hem ook nog terwijl hij kon smsen met ven je nog veilig aangekomen thuis? ( op zijn minst)..
quote:liselore3punt0 schreef op 15 juli 2012 @ 20:01:

[...]

Van wie moet dat? Van jou? Wat wil je nou? Duidelijkheid toch?

Bel dan op.

Wat een gemuts

Eens.

Je maakt het allemaal wel erg ingewikkeld nu TO. Je af te vragen of hij je misschien aan het uittesten is, of hij minder interesse heeft, waarom hij niks laat horen, waarom hij het niet wil uitpraten.... Genoeg reden om zelf even te bellen om te kijken hoe de vlag ervoor staat bij hem.
djieezzz hoe moeilijk kun je doen zeg

wil je nog iets met hem of niet?

Zo niet, laat gaan

Zo wel, bel hem

klaar
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:flowerfiore schreef op 15 juli 2012 @ 20:07:

Ik wil hem niet bellen, wil niet achter hem aangaan.. Heb genoeg gedaan toch, hij is degene die mi kwetst, door hem liep ik weg..vervolgens sms ik hem ook nog terwijl hij kon smsen met ven je nog veilig aangekomen thuis? ( op zijn minst)..Nou dan bel je niet. Ook klaar.
Maar wacht even: hij wist van te voren dat JIj je echt diepgewetst zou voelen door zijn opmerking? Of was het een lompe mannengrap waar jij nogal gevoelig op reageert?

Ik wil hem niet bellen, wil niet achter hem aangaan.. Heb genoeg gedaan toch, hij is degene die mi kwetst, door hem liep ik weg..vervolgens sms ik hem ook nog terwijl hij kon smsen met ven je nog veilig aangekomen thuis? ( op zijn minst)..

Goed je wilt hem niet bellen en verwacht wel nog van alles van hem....

dit is nou wijvengezeik

quote:liselore3punt0 schreef op 15 juli 2012 @ 20:10:

[...]

Goed je wilt hem niet bellen en verwacht wel nog van alles van hem....

dit is nou wijvengezeik

[afbeelding]
Ja, maar ik zou ook niet smsen als iemand kwaadwegloopt. En zeker niet ben je veilig aangekomen. Snap je dat? Dat weglopen ook heel vervelend kan overkomen en dat dat voor een ander ook zoiets kan zijn van joh bekijk jij het maar (effe). Als je niet wilt bellen is dat je goed recht, maar er is een kans dat hij ook niets meer laat horen en dat moet je dan ook aanvaarden. Of je belt zelf omdat je toch wel heel graag wil weten hoe de stand van zaken nu is. Het is echt jouw keus, zijn keus kan je niet beinvloeden.
Stel je niet aan TO je gedraagt je als een dramaqueen 'hij heeft meer schuld, dus hij moet de stap zetten' ' heb genoeg gedaan toch, terwijl hij degene is die mij kwetst'

Of je wil iets en wil praten of je wil dat niet en beter klaar mee.

Hij was fout? Zeg dat dan. Of niet en stop met zeuren
Hij moet ..... jouw contacten, sorry zeggen..want hij zit meer fout dan jij bla bla en hij doet niet wat jij wil .....verder snap er geen ruk van.....

Wat zouden wij forummers hier nou aan kunnen doen, niets toch?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.

Ik wil hem niet bellen, wil niet achter hem aangaan..

Nou, voor hem geldt waarschijnlijk hetzelfde. Alleen hij gaat gewoon iets anders doen en verspilt er verder geen energie meer aan, in plaats van op een mannenforum te gaan posten dat z'n date wegliep en dat zij nou toch de volgende stap moet nemen, en verontwaardigd klagen dat zij toch op z'n minst wel even naar zijn gevoel kan vragen etc.

quote:hij is degene die mi kwetst,

Ja joh, blijf lekker de schuld bij een ander leggen, dan hoef je er zelf geen verantwoordelijkheid voor te nemen.

Er is er maar één die kan veroorzaken dat jij gekwetst wordt, en dat ben jij.
Ik ben eigenlijk wel zwaar benieuwd wat ie nu helemaal gezegd heeft wat jij nodig vond om voor weg te lopen!
Huts!
quote:BellatrixVanDetta schreef op 15 juli 2012 @ 20:25:

Ik ben eigenlijk wel zwaar benieuwd wat ie nu helemaal gezegd heeft wat jij nodig vond om voor weg te lopen!Ik ook

Ik ben eigenlijk wel zwaar benieuwd wat ie nu helemaal gezegd heeft wat jij nodig vond om voor weg te lopen!Eensch

Ik ben eigenlijk wel zwaar benieuwd wat ie nu helemaal gezegd heeft wat jij nodig vond om voor weg te lopen!Idem
Ik ook

Wil je het kwijt TO?
Ongeacht wie er nou goed of fout was, als jij graag verder wil met deze man zul je daar naar moeten handelen.

Dat betekent niet dat hij zomaar van alles mag zeggen 'wat niet door de beugel kan en jij het maar moet slikken en achter hem aan moet lopen', maar wel dat je initiatief moet nemen om je hier samen overheen te zetten.

Dus hup, bel hem op en vraag of wanneer je weer kunt afspreken!
quote:Sprinkling schreef op 15 juli 2012 @ 18:37:

Mannen denken niet zo moeilijk als dat wij doen.

Die gaan echt niet zitten bedenken van: '' ik laat niets horen eens kijken hoe ze daar op reageert. ''

Mmmmmmmmmm daar zou ik niet helemaal zeker van zijn.

"De" man bestaat niet vooropgesteld maar heb zelf ook wel eens gedacht in een ruzie "Ik doe even helemaal niets, kijken of ze belt"

Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Begrijp ik nou goed dat jij boos bent weggelopen op jullie eerste date, en dat je je nu afvraagt waarom hij niet smst?
Boos weglopen na een opmerking? Dat is zo kinderachtig dat ik je nooit meer zou smsen of bellen.

Hoe oud ben je, 15?
Weglopen is inderdaad het laatste wat je moet doen; ik zou het ter plekke hebben 'uitgevochten', vooral als de opmerking echt zo kwetsend is als je doet overkomen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven