Draagdoek?!
maandag 16 juli 2012 om 16:00
Hallo dames,
Ik ben 32 weken zwanger en wil mezelf voordat de kleine er is graag een draagdoek cadeau geven omdat het me een ideale methode lijkt om een kleintje korte afstanden mee in te vervoeren...Maar in zie door de bomen het bos niet meer op internet,zoveel soorten,maten,merken en prijzen!
Wie heeft er ervaring met een goede draagdoek die lekker zit en makkelijk te bevestigen is?Ik hoor het graag!
Ik ben 32 weken zwanger en wil mezelf voordat de kleine er is graag een draagdoek cadeau geven omdat het me een ideale methode lijkt om een kleintje korte afstanden mee in te vervoeren...Maar in zie door de bomen het bos niet meer op internet,zoveel soorten,maten,merken en prijzen!
Wie heeft er ervaring met een goede draagdoek die lekker zit en makkelijk te bevestigen is?Ik hoor het graag!
maandag 16 juli 2012 om 16:30
Ik heb een elastische draagdoek gebruikt, en die vond ik heel erg fijn. Makkelijk te knopen en heel comfortabel.
Daarnaast heb ik nog een heupdrager (scootababy) die ook heel prettig is voor wat oudere kinderen. Ik heb er afgelopen weekend mijn dochter van 2 nog een middag mee rondgesjouwd, en dochter van 4,5 past er ook nog in als het echt moet
Daarnaast heb ik nog een heupdrager (scootababy) die ook heel prettig is voor wat oudere kinderen. Ik heb er afgelopen weekend mijn dochter van 2 nog een middag mee rondgesjouwd, en dochter van 4,5 past er ook nog in als het echt moet
maandag 16 juli 2012 om 16:34
Zeker het draagdoekendraadje even raadplegen!!!
Voor korte stukjes is een ring sling ook ideaal. Die draagt wel diagonaal dus echt voor de kortere tripjes (auto in en uit etc.).
Voor de langere wandelingen is een geweven draagdoek of een SSC aan te raden.
En als je je wensen neerzet helpen we je graag zoeken.
Voor korte stukjes is een ring sling ook ideaal. Die draagt wel diagonaal dus echt voor de kortere tripjes (auto in en uit etc.).
Voor de langere wandelingen is een geweven draagdoek of een SSC aan te raden.
En als je je wensen neerzet helpen we je graag zoeken.
maandag 16 juli 2012 om 17:49
quote:cellista schreef op 16 juli 2012 @ 16:30:
Ik heb een elastische draagdoek gebruikt, en die vond ik heel erg fijn.
Ik las hier heel eventjes 'elektrische draagdoek'.
Weer een teken dat ik me helemaal niet moet bemoeien met dit soort topics, aangezien ik helemaal geen moeder ben en helemaal niks van draagdoeken weet.
Succes met het vraagstuk!
Ik heb een elastische draagdoek gebruikt, en die vond ik heel erg fijn.
Ik las hier heel eventjes 'elektrische draagdoek'.
Weer een teken dat ik me helemaal niet moet bemoeien met dit soort topics, aangezien ik helemaal geen moeder ben en helemaal niks van draagdoeken weet.
Succes met het vraagstuk!
maandag 16 juli 2012 om 17:56
Ik draag mijn zoontje van nu 11 weken sinds zijn geboorte in een tricot draagdoek van Bykay. Is gewoon een lang stuk stof dat je kunt omknopen. Bevalt erg goed! Weet nog niet hoe het zal gaan als hij wat zwaarder wordt, maar de doek heeft zijn geld nu al opgebracht wat mij betreft. Op MP gekocht voor 15 euro, omdat ik niet wist of het wat voor me was. Even in de wasmachine en zo goed als nieuw. Zou het iedereen aanraden.
Weet verder niet veel van dragers, dus er zijn vast nog veel meer goede opties. Succes en veel draagplezier!
Weet verder niet veel van dragers, dus er zijn vast nog veel meer goede opties. Succes en veel draagplezier!
maandag 16 juli 2012 om 20:30
Ik zou inderdaad zeker even bij 'ons' draagdoekentopic kijken. Dan krijg je precies te horen welke drager het beste bij jouw situatie en budget zou passen Er zijn nl. heel veel dragers op de markt die niet fijn zijn voor jou en je kind, of die je na 2 weken gefrustreerd in de hoek gooit. En er zijn gelukkig ook veel dragers die wél fijn zijn.