chat contact
maandag 16 juli 2012 om 17:15
Nooit gedacht dat ik hier ooit wat zou plaatsen, maar dan toch wel, kan namelijk wel wat advies gebruiken;)´
Het zit zo, ik chat nu zo'n 2 maanden met een leuke vent in nederland(woon in buitenland, europa) . Hartstikke leuk allemaal, maar er zijn dus een aantal 'probleempjes'. 1: ik woon dus 2 dagen rijden bij hem vandaan, 2: hij is weduwnaar. Hij heeft ook een kindje, ik 2. Normaal gesproken ben ik niet zo op mn mond gevallen en kom vrij snel to the point. Maar ik wil hem niet teveel pushen , uit respect maar ook om hem de snelheid een beetje te laten bepalen. Ik merk dat hij mij erg leuk vindt(en ik hem), maar toch ietwat terughoudend is, soms ook weer niet, dan hebben we aardig wat dingen naar elkaar uitgesproken en dan is ie ineens de dag erop erg stil(begrijpelijk). Het contact is ontstaan via een spelletje, en dus eigenijk was het helemaal de bedoeling niet, om op dit punt te belanden. Inmiddels redelijk wat fotos en mails gestuurd erbij. Ik ben aan het aansturen op skype, wat hij wel wil maar we durven het allebei niet zo goed nog geloof ik. Ik zit dus nu een beetje, van wat moet ik hiermee? Hij heeft al wel gezegd dat hij best uit nederland weg zou willen ooit, dus mocht het echt klikken nadat we elkaar 'echt' ontmoet hebben, dan is dat het euvel niet echt(hoop ik). Maar ik vindt het toch allemaal wel wat complex. Ik zit wel een beetje op het punt, van wat gaan we doen jongen? Stapje verder ? Of laten we het hierbij? Ik wil namelijk ook voorkomen dat we beiden een beeld van elkaar krijgen, puur gebaseerd op chatten, iets wat nu eigenlijk al gaande is natuurlijk..
Iemand objectief ??!
Het zit zo, ik chat nu zo'n 2 maanden met een leuke vent in nederland(woon in buitenland, europa) . Hartstikke leuk allemaal, maar er zijn dus een aantal 'probleempjes'. 1: ik woon dus 2 dagen rijden bij hem vandaan, 2: hij is weduwnaar. Hij heeft ook een kindje, ik 2. Normaal gesproken ben ik niet zo op mn mond gevallen en kom vrij snel to the point. Maar ik wil hem niet teveel pushen , uit respect maar ook om hem de snelheid een beetje te laten bepalen. Ik merk dat hij mij erg leuk vindt(en ik hem), maar toch ietwat terughoudend is, soms ook weer niet, dan hebben we aardig wat dingen naar elkaar uitgesproken en dan is ie ineens de dag erop erg stil(begrijpelijk). Het contact is ontstaan via een spelletje, en dus eigenijk was het helemaal de bedoeling niet, om op dit punt te belanden. Inmiddels redelijk wat fotos en mails gestuurd erbij. Ik ben aan het aansturen op skype, wat hij wel wil maar we durven het allebei niet zo goed nog geloof ik. Ik zit dus nu een beetje, van wat moet ik hiermee? Hij heeft al wel gezegd dat hij best uit nederland weg zou willen ooit, dus mocht het echt klikken nadat we elkaar 'echt' ontmoet hebben, dan is dat het euvel niet echt(hoop ik). Maar ik vindt het toch allemaal wel wat complex. Ik zit wel een beetje op het punt, van wat gaan we doen jongen? Stapje verder ? Of laten we het hierbij? Ik wil namelijk ook voorkomen dat we beiden een beeld van elkaar krijgen, puur gebaseerd op chatten, iets wat nu eigenlijk al gaande is natuurlijk..
Iemand objectief ??!
maandag 16 juli 2012 om 17:21
maandag 16 juli 2012 om 17:22
Spreek eerst een met hem af in het echt, om hem eens echt te zien een paar keer. Vraag hem gewoon!
Misschien kan hij z'n kind eens uit logeren brengen een paar dagen?
En natuurlijk is nadenken over weg te gaan uit Nederland nog zoooo ver weg. Misschien klikt het als je hem echt ziet, misschien ook niet.
Misschien kan hij z'n kind eens uit logeren brengen een paar dagen?
En natuurlijk is nadenken over weg te gaan uit Nederland nog zoooo ver weg. Misschien klikt het als je hem echt ziet, misschien ook niet.
maandag 16 juli 2012 om 17:26
Lastig. Soms is chatten gewoon een leuk tijdverdrijf. Heb veel chatcontacten gehad die helemaal niet op zoek waren naar een date of relatie maar gewoon niks te doen hadden soms, een uurtje.
Daarnaast heb ik ook mensen gedate die veeeeeeeeeel minder leuk waren dan het beeld dat ik 'bedacht' had van ze.
Ik zou eerst eens uitvinden hoe serieus hij is. Zou hij uberhaupt een relatie overwegen?
Keertje kennismaken is ook een goed idee. Aan de andere kant, áls het echt klikt is wel het hek van de dam.
En vind dat je met een kindje (hij of jij) ook niet zomaar kunt verhuizen voor de liefde. Dat moet je dan wel heeel goed afspreken met de andere ouder.
Daarnaast heb ik ook mensen gedate die veeeeeeeeeel minder leuk waren dan het beeld dat ik 'bedacht' had van ze.
Ik zou eerst eens uitvinden hoe serieus hij is. Zou hij uberhaupt een relatie overwegen?
Keertje kennismaken is ook een goed idee. Aan de andere kant, áls het echt klikt is wel het hek van de dam.
En vind dat je met een kindje (hij of jij) ook niet zomaar kunt verhuizen voor de liefde. Dat moet je dan wel heeel goed afspreken met de andere ouder.
maandag 16 juli 2012 om 17:30
Nou nee alleen spelletjes wil hij niet, dat is inmiddels bijzaak, zijn woorden. Ik zit ook absoluut niet met mn kop in de wolken, maar ben al wel een stapje verder in de zin, wil ik hier wel teveel energie insteken, juist om te voorkomen dat ik straks met mn kop in de wolken zit., En ja, eerst real life ontmoeten, graag, maar gaat dus niet zo makkelijk aangezien ik niet in nl woon. Dus we zijn gebonden aan skype, en ook inderdaad, het zou zomaar ineens helemaal nisk kunnen zijn. Maar was eigenlijk op zoek naar wat andere adviezen, want dit weet ik natuurlijk allemaal al wel:)
maandag 16 juli 2012 om 17:34
Moonlight82, Ja je verhuist ook niet zomaar naar het buitenland, zeker niet met een kind. Punt is dat hij dus weduwnaar is, en zijn sommige mensen in zijn omgeving het allemaal niet zo leuk vinden, sommigen zeggen ga ervoor, dus ik ben al wel out in the open. Ik vindt het pittig , hoe hiermee om te gaan, wat ik al eerder zei, normaal gesproken ben ik niet op mn mondje gevallen, maar hoe langer we blijven chatten, hoe meer we een (hopelijk niet) verkeerd beeld krijgen van elkaar?
maandag 16 juli 2012 om 17:45
je hebt pas meer duidelijkheid als jullie elkaar in het echt hebben gezien... dan weet je of je vragen over de toekomst met hem aan de orde zijn!
Maar afgezien daarvan zouden jullie misschien gewoon kunnen bellen (of bedoel je dat ook met skypen?). Ik snap dat t ergens eng voor jullie is, maar neem gewoon t initiatief als je hem leuk vindt
En wat voor serieuze dingen hebben jullie naar elkaar uitgesproken?
Maar afgezien daarvan zouden jullie misschien gewoon kunnen bellen (of bedoel je dat ook met skypen?). Ik snap dat t ergens eng voor jullie is, maar neem gewoon t initiatief als je hem leuk vindt
En wat voor serieuze dingen hebben jullie naar elkaar uitgesproken?
maandag 16 juli 2012 om 17:52
Tja ik weet niet over welke landen het gaat en of het qua taal bijv een 'makkelijk' land is.
Een mens verhuist makkelijker naar een Engelstalig land dan naar de Kaukasus.
Maar wat maakt hem dan zo enorm leuk? Hebben jullie heel diepe gesprekken?
Is de kans niet groot dat je met een andere man via dat spelletje die een beetje leuk chat dit ook had gehad?
(ik ken het gevoel hoor, je wilt gewoon weten wat het is op een gegeven moment... maar het is lastig in jouw situatie)
Een mens verhuist makkelijker naar een Engelstalig land dan naar de Kaukasus.
Maar wat maakt hem dan zo enorm leuk? Hebben jullie heel diepe gesprekken?
Is de kans niet groot dat je met een andere man via dat spelletje die een beetje leuk chat dit ook had gehad?
(ik ken het gevoel hoor, je wilt gewoon weten wat het is op een gegeven moment... maar het is lastig in jouw situatie)