Leuke dingen doen, Haarlem

16-07-2012 21:24 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hee

Sinds enkele weken ben ik verhuisd, van Groningen naar Haarlem.

Aangezien het zo'n eind weg is kan ik niet meer geregeld met mijn vriendinnen daar afspreken, en ik mis de gezelligheid.

Daarom lijkt het me leuk ook wat nieuwe contacten op te doen in Haarlem!

Ik ben 23 jaar en woon samen met mijn vriend (26) vlakbij het centrum.

Enkele interesses: bioscoop, winkelen, lekker tafelen, zelf in de keuken staan om te bakken, spelletjes, stedentripjes, reizen, dieren.

Voor iedereen die dit leest en het ook leuk lijkt kennis te maken: laat een berichtje achter! Leeftijd maakt me niet zoveel uit.

En vriend kent ook niet zoveel mensen hier, dus stelletjes zijn ook van harte welkom!
Hoi,

Hier ongeveer dezelfde situatie en interesses. Lijkt me leuk om met je in contact te komen! Heb jij toevallig een anoniem emailadres wat je hier kan neerzetten?
Wat leuk, zo´n snelle reactie!

Mijn anonieme mail is anaiisviva@gmail.com

Lijkt me leuk daar verder van je te horen!
Je hebt mail
Je hebt ook een mail van mij! Ik ben trouwens 24 en ik kom ook uit de omgeving groningen!
Ook mij lijkt het leuk mijn vriendenkring iets uit te breiden.

Hiervoor heb ik een tijd in Wormerveer gewoond en zijn vriendinnen ook naar andere plaatsen verhuisd, waardoor we elkaar weinig zien.

Ik ben 24 en woon nu samen met mijn vriend in Nieuw Vennep en vind het leuk vaker zonder hem of onze gezamelijke vrienden iets te doen.

Zelf ben ik eigenlijk ook overal wel voor in, dus je mag mij ook een mailtje sturen!

beppie_007@hotmail.com

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven