Minnaar deel 17

21-05-2012 14:59 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Profiel

17623 berichten

Voeg toe als contact

13-03-2012, 17:08

--------------------------------------------------------------------------------

Kunnen jullie een minnaar hebben zonder er verliefd op te worden? Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo'n man, je hechten.

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?

And I wonder if I ever cross your mind, for me it happens all the time
Goedemiddag. Ik heb een date gehad. Een brave, want openbaar. Maar oh wat zoent hij lekker. En oh wat wil ik graag een vervolg ;)
Vertel vertel :)!

Kwam je hem zomaar tegen ? of hadden jullie wel echt afgesproken?

Nog twee dagen en dan lig ik in zn armen ...zucht spannend want zal de eerste keer zijn....

xxxitsmexxx
Kunstgebiedenbakjes hebben we op de Klets ruim voorhanden!

Iddan, heeft Inez je de mail naar de box gestuurd? Anders stuur ik hem alsnog. Zo'n readerdraagtijd is nl maar kort, heb ik gehoord .
@ xxxxitsmexxxx Geniet ervan!!! Ik binnenkort ook....

Nog verhalen hier van eerste keren?
haha die eerste keer is zoooooooooo lang geleden..

Maar vergeten doe ik het nooit meer Ella!

Zo'n wolk waar je niet een dag.. of 2 .. maar echt dik een week op blijft plakken..
De eerste keer is geweldig! Maar Ella, jij bedoelt de eerste keer echt uitgebreid hotel, of niet?

Ja, dat vergeet ik niet weer. We hebben er toen een maand naar toe geleefd en binnen twee minuten vanaf aanbellen, lagen we in bed. Mjam!
Idd hotel, eerste keer...lijkt me zoooo spannend....
Eigenlijk ben ik heel zenuwachtig ook, is toch volledig anders dan in een steegje/in een bos/in een auto....
hmmm dat vond ik idd heel spannend .. bij het reserveren zat hij naast me.. en het zweet stond me daarbij al op de rug
O wat heerlijkHerfstig,Ella en Mexx. Geniet er maar van want vooral de eerste keer zoenen, en meer is zooo super! Zo spannend ook. Ik weet het nog als een film af te draaien. Veel plezier meiden!
Oh ja, eerste keer met eerste minnaar: heb daarna echt de hele dag lopen shaken. Proefde en voelde hem nog hele dag... Was echt extreem hyper en zo g**l..
Fijn gevoel he zo'n wolk
Heerlijk gevoel..... de eerste keer. Kon je maar met je vriendin altijd terug naar de eerste keer.
Die eerste keer, heerlijk...en zó spannend. En wat was ik nerveus, hahaha...

Maar eigenlijk is het nu ook iedere keer weer spannend. Geen keer is nog hetzelfde geweest en telkens vraag ik me weer af hoe het dit keer weer gaat zijn. Fantasievolle minnaar, heel veel plannen, voert de spanning op, dus ik weet van te voren niet wat er gaat gebeuren. Geweldig!

Vandaag hadden we een dagje samen gepland, maar dat viel helaas in het water door anderen. Ik baal als een stekker.

Een hele dag is altijd zó heerlijk. Even afgesloten van de buitenwereld en alleen maar samenzijn en sexen.

Maar goed, vandaag even niet dus. Bummer...
Ah Skypster, balen! Lastig vind ik dat als een date niet doorgaat, zo word je weer even met je neus op de feiten gedrukt.
Nou ja, het scheelt dat ik weet dat Nr 2 er alles aan gedaan heeft om te proberen onder die andere afspraak uit te komen.

Is alleen dus helaas niet gelukt.
Pffff nog even, ahhaha ik ben zooooo zenuwachtig...Gelukkig is hij dat ook...zei al dat het best snel bij ons gaat, nog niet gezoend en nu al afspreken op een hotel kamer pfff wahahhaha...

Maar we hebben er iets op bedacht, we oefenen het zoenen alvast in de lift ...nu even teentjes lakken en m'n setje voor morgen uitzoeken...

xxitsmexxx
quote:xitsmexxitsmex schreef op 16 juli 2012 @ 22:14:

Pffff nog even, ahhaha ik ben zooooo zenuwachtig...Gelukkig is hij dat ook...zei al dat het best snel bij ons gaat, nog niet gezoend en nu al afspreken op een hotel kamer pfff wahahhaha...

Maar we hebben er iets op bedacht, we oefenen het zoenen alvast in de lift ...nu even teentjes lakken en m'n setje voor morgen uitzoeken...

xxitsmexxxSpannend! Heel veel plezier alvast
Hoi!

Ik schrijf hier toch even iets....zit met een dingetje die jullie misschien wel herkennen.

Ik heb een "bijna" minnaar....ik ben zo zenuwachtig door dit gevoel.

Ik heb echt een top relatie en toch gebeurt me dit.

Ik weet niet wat ik er mee moet....mijn nr1 is en blijft forever mijn nr1, niemand komt tussen ons!

Het is alleen om de "geiligheid" denk ik....HELLUP

Moet ik mijn gevoel wegstoppen en afsluiten of toch proberen?

Wie herkent dit?
Ik herken het in die zin dat ik zeker niet in een top relatie zat..

Zit je dat wel, doe je het enkel voor de spanning, de geiligheid.. dan RUN!!! Doe het dan niet!!! Dan is het het echt niet waard..

Dit is niet iets wat je zomaar even doet, dit heeft een enorme impact en gaat je veel kosten...
Ahrrggg kreeg net een berichtje dat het niet doorgaat!! Pfff lekker dan...maar goed niks aan te doen , wel teleurgesteld dat wel :(
Boefje, eens met Sense! Bij twijfel niet doen!

Jammer Itsme!
quote:xitsmexxitsmex schreef op 16 juli 2012 @ 22:14:

xxitsmexxx

Nou... die van jou WIL tenminste afspreken in hotel... scheelt een hele hoop gedoe

Er komt vast wel een andere keer ..
@Itsme, wat balen zeg....zeker omdat het de eerste keer zou zijn. Maar uitstel toch, geen afstel? Kun je je wel fijn opnieuw verkneukelen en zenuwachtig maken En spanning opbouwen is toch alleen maar leuk?

@Boefje, als jouw relatie met Nr1 echt zo goed is, waarom zou je hier dan aan beginnen?
quote:Sensual_D schreef op 17 juli 2012 @ 00:33:

Ik herken het in die zin dat ik zeker niet in een top relatie zat..

Zit je dat wel, doe je het enkel voor de spanning, de geiligheid.. dan RUN!!! Doe het dan niet!!! Dan is het het echt niet waard..

Dit is niet iets wat je zomaar even doet, dit heeft een enorme impact en gaat je veel kosten...

Wat ik me dan weer afvraag....als een relatie echt zo top is, dan sta je toch niet open voor een minnaar c.q. sex met een ander?

Ik dacht ook een toprelatie te hebben en dit met Nr2 overkwam me (ook omdat het onderwerp dominantie was wat mij met Nr1 ontbreekt) maar was wel een eyeopener voor me. Zonder dat ik het me besefte bleek ik namelijk wel open te staan voor een ander, terwijl ik er zelf van overtuigd was dat het helemaal super was met Nr1.
anoniem_101211 wijzigde dit bericht op 17-07-2012 08:59
Reden: kleine toevoeging
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven