Minnaar deel 17

21-05-2012 14:59 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Profiel

17623 berichten

Voeg toe als contact

13-03-2012, 17:08

--------------------------------------------------------------------------------

Kunnen jullie een minnaar hebben zonder er verliefd op te worden? Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo'n man, je hechten.

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?

And I wonder if I ever cross your mind, for me it happens all the time
Mail me maar even!
Kan je niet mailen meis ben geen vriendje van je of heb je mail gegevens niet
Oeps mail staat nu wel in m'n profiel!
quote:iddan schreef op 12 juli 2012 @ 08:58:

[...]

Ja precies, over het liegen en de dingen die ik achter gehouden heb, maar ook het niet nagekomen zijn van mijn belofte trouw te zijn. En ook, ik weet natuurlijk dat hij het idee onprettig vindt, en nu heb ik het gedaan. Ik moet het een plek geven, het is vers de plek komt wel. (hoop ik) Mijn keuze om ermee te stoppen is in ieder geval heel erg goed geweest, daar voel ik me niet schuldig of vervelend over.

Ik ben niet vreemdgegaan, omdat ik 'iets' te kort kom op seksueel gebied thuis, ik ben vreemdgegaan omdat ik het spannend vond en omdat het 'mijn lust' weer aanwakkerde, welke ik echt wel een beetje kwijt was na zoveel jaren relatie. Ik rolde er zo'n beetje in, zoals hier vaak gezegd wordt: "het overkwam me" en ik ben er niet voor weggelopen. (terugkijkend had het me ook eerder kunnen overkomen, kansen genoeg, en deze keer ben ik er op in gegaan). Achteraf kan ik ook zeggen dat oorzaak en gevolg een veel meer omvattende reden had.

Ik las dat jij een reden hebt om een open relatie te beginnen, wat is jouw/jullie reden?

Ik begrijp dat je je moet resetten als jouw nr1 een date heeft gehad, moet hij dat ook als jij een date hebt gehad? Ik vind het knap een open relatie, het lijkt me ook dat er een hele weg aan vooraf is gegaan, jullie hebben het vast niet van de één op de andere dag besloten.

En wat maakt deze minnaar anders voor je dan je eerdere minnaar(s)?

Goedemorgen,

Die belofte heb ik nooit gedaan, zelfs niet toen we elkaar jaren geleden ontmoette, heb altijd gezegd, zal intens van je houden, alles voor je over hebben, en er altijd zijn maar ik kan je niet beloven dat ik je altijd trouw zou blijven en dat is tot de dag van vandaag nog steeds zo, wij zijn toen al anders begonnen aan onze relatie en dat maakt het misschien makkelijker?

Hij vond het onprettig het idee dan, maar hoe ego dit ook klinkt, jij hebt er veel aan gehad toch? Wel fijn dat je voor jou gevoel de juiste beslissing hebt genomen, dan weet je zeker dat het nu klaar is...onze reden ben ik geweest, ik vind het heerlijk om naast mn relatie soms ook even uit mn wereldje te stappen en een andere kant van mezelf te laten zien, en andere dingen beleven. Zijn behoefte hierin was veel minder, hij vind het allemaal wel spannend maar het ook prima als het niet gebeurd.

Merk altijd wel aan hem dat hij na een date van mij een beetje jaloers is, maar ja wij zeggen dan altijd, is een teken dat het nog steeds goed zit tussen ons. Sommige dingen zijn natuurlijk ook pijnlijk en niet leuk en dat moet slijten en een plekje krijgen. Ook moet je voor jezelf dan afwegen is dit het allemaal waard? En dan kan ik na jaren nadenken volmondig zeggen JA!!! Dit is elke seconde waard...ik zou niet meer anders willen. Ik ontwikkel mezelf hierdoor, kom mezelf zo vaak tegen en leer daar van. Ben wel anders naar mannen gaan kijken maar dat kan denk ik ook niet anders....

Dit is de eerste die qua karakter zo anders is en mij enorm aanvult ...de periode die ik nu doorga en de nieuwe dingen die ik voor de toekomst ga doen, heeft hij allemaal al beleeft en daar kan ik weer enorm van leren en kunnen dus samen heerlijk sparren....

Zo dit was het even...er staat een date voor volgende week dinsdag brrrrr spannend!!!! Wat als die heel erg zoent?????

xxxitsmexxx
quote:vaintje schreef op 12 juli 2012 @ 22:42:

[...]

bij mijn ex-minnaar was dat volgens mij omdat t vooral seks was, geen gevoelens, dat wilde hij niet, hij zocht wel weer contact als ie weer geil werd...Das misschien ook een hele goeie verklaring... Ik ben ook niet verliefd op hem maar had hem al weken niet gezien en merkte dat ik hem wel echt begon te missen...
quote:vaintje schreef op 12 juli 2012 @ 22:42:

[...]

bij mijn ex-minnaar was dat volgens mij omdat t vooral seks was, geen gevoelens, dat wilde hij niet, hij zocht wel weer contact als ie weer geil werd...Grappig, hier werkt het juist andersom. Met mijn sv (geen liefde) kan ik prima de dag erna terug kijken wat we allemaal gedaan hebben. Met Date lukt dat dus niet. Terwijl ik het met Date dat juist liever zo doen dan met sv.
Hallo allemaal,

Wat herkenbaar om te lezen!

Ik las af en toe mee, maar voel me toch een gluurder dus stel me hier graag even voor. Ik ben Anna. Al meer dan 15 jaar bij n1 en een paar kids. Vorig jaar bleek ik wat spanning te missen en hebben we afgesproken dat we elkaar wat meer ruimte zouden bieden. Niet wetend dat dit, zodra ik er voor open ging staan, ook direct op mijn pad zou komen.

Ik begon met een leuke flirt, die uiteindelijk uitmondde in een complexe driehoeksverhouding met lichte sm. Het zoog me helemaal op. Ik was keiverliefd, bijna continu geil maar werd ook vreselijk onzeker. Na een paar maanden escaleerde het enigszins, ik was erg jaloers, werd er ongelukkig van en ben er uit gestapt. Oh, wat deed dat pijn zeg! Maar tijd heelt zeker wonden. Een een rebound-zoenpartij tijdens een feestje met een hele lekkere vent helpt dan ook heel goed.

Alleen bleef dat niet bij rebound. En dus heb ik sinds maart een echte nr 2. Hij woont hier ver vandaan, we zijn allebei druk en beperken ons met name tot leuke mailtjes, heel af en toe een smsje en nog minder vaak een kort telefoongesprekje van minder dan 10 minuten. Wel is het ons gelukt om nu twee keer een dagje samen in een hotel door te brengen, wat een genot!

Nr 1 weet van de affaire en keurt het goed, accepteert het in ieder geval.

Nr 2 is nu op vakantie. Ik was bang dat hij dit als gelegenheid aan zou grijpen om de affaire dood te laten bloeden en had dat ook begrepen, maar gelukkig krijg ik nog steeds af en toe een heerlijk mailtje. Het deed mij wel beseffen dat ik (hoe ik het ook dacht te vermijden) wel verliefd ben, want in de week dat ik geen mailtjes kreeg, voelde ik me echt ruk. En ik ben er nog niet over uit wat ik daar nu van vind. Ik wil geen toekomst met nr 2, ben op zich gelukkig met nr 1 en zie mezelf daar wel oud mee worden. Nr 2 is zelf ook getrouwd en zijn partner is zwanger (gaf me wel even een slecht gevoel op een of andere manier, toen ik berekende dat zij zwanger is geworden in de dagen rondom onze eerste seksdate. Heb echt last van een dubbele moraal want zou hem daarom een lapzwans vinden als hij de man van mijn vriendin zou zijn).

Ik hoop dat ik me voldoende heb voorgesteld. Ik geniet van mijn affaire, het geeft me veel energie. Maar hoe dit af gaat lopen? Wat mijn exit-strategie op termijn moet worden? Geen idee...
Anna, welkom! Heeft nr2 ook een open relatie?
Nee, nr 2 heeft geen open relatie.
Lastig is dat te rijmen met je geweten hè, zo'n zwangerschap. Hoe lang is hij nog met vakantie?
quote:anna15 schreef op 13 juli 2012 @ 12:57:

Nee, nr 2 heeft geen open relatie.

Welkom!

Zouden wij dezelfde nr 2 hebben? Mijn nr 2 zijn vrouw is ook zwanger namelijk hahaha
Ik weet eigenlijk niet precies hoe lang hij weg is, volgens mij nu nog een weekje. Hoezo? Hebben we dezelfde minnaar? Dat zou een bak zijn zeg..... Of juist helemaal niet, als ik eerlijk ben. Dat zou heel erg pijnlijk zijn...
Nee dat zou niet leuk zijn, bedoelde het ook eigenlijk als grapje want kan me niet voorstellen dat er zoveel toeval is
Euh Noa, oei... Voor de zekerheid: waar is die van jou naar toe op vakantie?
Anna, niet dezelfde als de mijne hoor. Dat is inmiddels alweer een tijdje geleden en als het goed is zit hij gewoon op zijn werk

Maar ik heb toen wel een tijdje nodig gehad om alles op een rijtje te krijgen. Dus ik weet wel hoe lastig het voelt.
quote:anna15 schreef op 13 juli 2012 @ 13:49:

Euh Noa, oei... Voor de zekerheid: waar is die van jou naar toe op vakantie?Ow hij is niet op vakantie, dus dat kan niet hihihi. Las alleen maar van dat zwanger zijn zeg maar
wat is dat toch met die mannen en hun vrouwen die zwanger zijn, bij mijn minnaar was dit ook het geval, ik kon het wel rijmen met mijzelf, omdat ik zelf ook een kind heb....en mijn minnaar zijn nr1 was al zwanger toen ik hem leerde kennen.
Ben blij dat ik minnaars heb die dat station gepasseerd zijn, liever geen "zwangere" minnaar.. en helemaal niet als zijn vrouw het niet mag weten.

Ik vind het wel een dilemma. Hoe eerlijk is het als hij om die reden de minnaar relatie verbreekt? En aan de andere kant.. hoe kan hij de volgende stap zetten in zijn nr 1 relatie en tegelijk met jou neuken?

*zo happy met single minnaars...*
Tja Rooss, ik had expres een oudere fiets gezocht, maar ja, mocht ook niet baten..

Ik geloof ook niet dat het een het andere uitsluit. Als je iets te compenseren hebt thuis, dan blijft dat gemis toch, ook al zet je een volgende stap. Eerlijkheid was er eerder ook niet, dus of die volgende stap dan zoveel uitmaakt. Ik weet het niet...
Rooss, zit hier te gniffelen om het zwangere minnaar. Hij wint in ieder geval niet de integriteitsprijs, maar ik zou hem zeker een aantal andere prijzen in gedachten toekennen. Hij heeft nl een tong,die zo ontzettend lekker is.....

Hahahaha
Klopt Ien, dat gemis blijft. Wellicht wordt eea even overschaduwd door babyverliefdheid maar daarna komt de drive vanzelf weer bovendrijven denk ik zo. (he, wat ben ik gevat vandaag)

Anna, een gouden tongetje is heel wat waard.. wees er zuinig op.

Pfft, ik heb zin in seks. Maar ik mag niet zeiken zeker?
Jawel hoor, maar dan zeik ik wel met je mee. Ik heb ook zin in seks.
Mooi zo, hebben we samen zin in seks. Borrel dan maar?
rooss4, Tuurlijk zeiken mag altijd. Ook als het net 10 minuten geleden is, kun je best alweer zin hebben.

Mijn minnaar kan niet meer zwanger maken, dat scheelt ook.

Alleen kan ik het wel worden van mijn nr.1. kindje erbij is welkom, maar nu liever niet. Dan is nr.2 relatie wel over.

Nr.2 stuurde vandaag helemaal onverwacht een berichtje. Ik weer in de blije-stand. Leuk om wat van hem te horen, was nav een openbaar fb bericht van mij. Nog maar een klein weekje, dan zien we elkaar weer.

Anna, fijn dat je nr.1 er vanaf weet en het enigszins goedkeurt.
Ja dat is dan wel weer gek hè dat als wij zwanger zijn, dat dan de minnaar relatie over gaat...en bij mannen dat heel anders werkt

Ik heb trouwens een vriendin die vreemdging toen ze zwanger was van haar eerste, die man vond dat über geil, toen ze beviel was het wel over, toen stond haar hoofd er niet meer naar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven